 zdar draci, mám fichtla co je bez papírů a chtěl jsem se zeptat, jestli se dá ještě nějakým způsobem příhlásit ??? prý to jde nějak na veterána,ale nevim.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:31
 Kámoš má (prej) na veterána přihlášenou jawu 05, ale říkal, že je to strašně vyřizování...nemluvě o tom, že si přes půl republiky musel nechat poslat štítek, doma vyrazit a přidělat - jinak by to prej neprošlo. Když už jako veterána, tak něco staršího, myslim že do fichtla se nevyplatí tolik investovat - fichtlů jsou mraky
Datum: 03. prosince 2008 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 ono veteranem by melo byt vsechno starsi 35 let,ale rikam vam,ze se to ale tak zdaleka nebere,hlavne u nas v CZ.... Veteranisti maji odpor k vozidlum ktera byla seriove a levne vyrabena po roce 1968 a za veterany(oldtimer) je nepovazují,nazivaji to joungtimer. Posledni rada jawy ktera je uznavana jako veteran je 350 kalif protoze se objevuje vzácně a parezy 550-555 ktere jsou zase uznavany pro svoji nadcasovou koncepci konstrukce a vyroby ....jeste obcas nektere motocykly unifikovane rady (UŘ) jako byl 250-350 bizon a dalsi maloseriove typy maji uspech....ale od prvnich 350/634 a 50/20,21,23 a pod.... se to hazi do jednoho pytle se škodovkama,žigulikama a podobnym seriovejma "plečkama" ... Záleží na kraji,veteranskem klubu a clenech VC ...znam par testacnich komisaru a co kus to jiny nazor....lepsi si koupit na tyto vozidla koupit orig TP nez absolvovat trnitou,zapeklitou a malokdy uspesnou anabazi s temito vejhykly ....
Datum: 30. září 2008 10:07
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 Veterán = přes 50 let stará motorka .... sem někde čet
Datum: 30. září 2008 7:44
 ty stando a 555 by brali vic jako vetoša ne? taky sem to chtel udelat ale jakmile sem slysel co to vcechno obnási tak sem si rads sehnal za 500-1000 kc papiry a bylo (tu cenu nevim bud prvni nebo druha)
Datum: 29. září 2008 22:12
 nekdo , mozna frikulin , tu tusim jednou psal ze to nejak de, ze to sam podstupoval, tak treba ti k tomu rekne vic.... kazdopadne jednodussi budes mit jiny papiry a stitek...
Datum: 29. září 2008 21:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 resim stejny problem, cisla na ramu a motoru sou v poho, mam i sps ale papiry ne, premejslel sem ze na urade by meli vsechny udaje mit ulozene, takze by se teoreticky dal vystavit novy technicak?
Datum: 29. září 2008 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 Testacni komisari se tvrde brani testacim na fichtly a skodovky normalizacni ery CSFR...musel bys ho mit ve spickovym puvodnim stavu a nebo po profesionalni renovaci do 100% puvodniho stavu...jinak zelený znacky vychazeji asi 3500,- klubová + krajská testace ... a pro doplneni ze na veteranskejch znackach muzes jezdit uplne normalne jako na bilech akorat vozidlo nesmi byt vyuzivano ke komercnim ucelum a nesmis snad najet vic jak 1000 nebo 2000km za mesic...(nevim teda jak je mozny to ohlidat  ) vychazi levneji za 1000,- koupit TP a prebouchnout stitky
Datum: 29. září 2008 21:14
 jooo hosi neni to prdel  sam se se bavil s jednim co dela v tom veteranskym klubu. tak jsem se zeotatl na moji CZ 250/455 a zustal jsme stat s otevrenou hubou kdyz mi rikal co vsechno bych musel podstoupit  vsechno origo, kdyz ne tak na profesialni renovaci komplet masiny.... no kdyz mi rikal ze by me to prislo na 30000 aji z generalkou tak sem se snim rychle rozloucil   asi tak no..
Datum: 29. září 2008 20:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 abc neřikej volovynz, jde to na veterána, ale musel bys ho mít v origo stavu a pěkného a navíc ty papíry stoj asi 5000
Datum: 29. září 2008 20:09
 Jednodušší a levnější bude si sehnat papíry a nový štítek...
Datum: 29. září 2008 19:45
 Jde to, ale pak na něm numůžeš bězně jezdit, jen na různé veteránské srazy a akce a zpět, pokud bys jel jindy se jentak projet a ptkali tě,policisté, tak bude zle...
Datum: 29. září 2008 19:45
|



|