 zdravim mám prosbičku jak zlegalizovat pionýra bez papíru u babetty to jde ale nevím jak u pionýra. jestli mám koupit papíry a ty na sebe přepsat ale vetšinou ty lidi co jsou na papírech už nežijou jak se to dá udělat dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:18
čau já ti prodam kompletní papíry a nemusíš se o nic starat jestli máš zájem ozvi se
Datum: 17. srpna 2008 20:18
Ale ja som pocul ze nestaci len moto v dobrom stave a stitok ale treba prebrusit aj cislo na kartery, ale neviem ci to je pravda.
Datum: 05. července 2008 11:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
K veteránským papírům... lze na to dát v současnosti jakékoli motorové vozidlo do roku výroby 1982. Postup je asi takový... nejdřív dáš pionýra do původního, historického stavu. Pak se s ním po domluvě stavíš v nějakém registrovaném klubu historických vozidel a projdeš tzv. klubovou testací, pokud dopadne na dostatečný počet bodů, musíš projít ještě tzv. krajskou testační komisí. pokud i tam dopadneš dobře, tak ti vystaví mezinárodní doklad historického vozidla s dvěmi fotografiemi. Pionýra s doklady si registruješ na ministerstvu dopravy (dále MD) a na tvém DI dostaneš zelenou registrační značku. Zároveň se tvé vozítko stává národní kulturní památkou (o tom málokdo ví!). Takže jakákoli změna vozidla (likvidace, prodej, výjezd do zahraničí) je třeba hlásit na MD (výjezdní povolení vydává NTM v Praze a Brně a netuším jestli se týká jen mimo země EU, či na všechny). Testace vozidla platí pouze na rok (to kvůli lišákům co by je pak napadlo tunit) a vždy se obnovuje tuším nejdpozději do posledního dubna. Všechno zmíněné stojí peníze a čas, nehledě na to že mezi klubovými členy je nepsané pravidlo z mladších strojů pouštět jen to opravdu TOP, protože afterwar kategorie a mladší zastiňuje staší stroje co do počtu dochovaných kusů, takže počítej že ti dají vyžrat poslední detail, než ti ,,to dají,,. Podle mě je lepší sehnat ty papíry na ,,bílé,, značky :o)
Datum: 30. června 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dědické řízení může otevřít jen ten, koho se týká, takže pochybuju že kvůli jakýmkoli papírům by kdokoli z pozůstalých chtěl rozjíždět tak úřednicky nepříjemnou akci... bez urážky, to tě každej pošle do prdele :o)))) Nejde jen o peníze, ale o to lítání. Papírů na pionýry je podle mě hafo, stačí jen být trpělivej a poctivě shánět na internetu a lézt po burzách. Největší šance je na podzim, když skončí sezona a z rozštípanejch strojů se objeví najdenou víc papírů. Nespolehej na papíry od starších spoluobčanů, ale spíš od mladíků, co nenapadá nic lepšího než krosit cestou necestou, polem nepolem, ti usmrtí pionýra spolehlivěji a pak ty papíry jsou jediné co mohou prodat :o). Jinak postup jak přepsat papíry psané na mrtvého bez otevírání dědického řízení jsem psal před nedávnem, tak si to najdi, psát se mi to znovu nechce :o)
Datum: 30. června 2008 7:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no mozna by to slo prepsat na veteransky znacky ale bohuzel tet nevim do jakyho roku to jde jinak but si kup papiry ktery jdou prepsat a nebo kdys jseou psany na mrtviho tak to udajne prepsat jde taky ale musi se zaplatit cca 500 za rizeni dedictvi nebo tak nak ale je stim silenyho litani ale jde vse...
Datum: 29. června 2008 23:04
Jméno: Kryštof
IP: uživatel3076
babetta je moped a ta má jenom pojistku ple pincek je malý moto a to má techničáky ale musí být psaný na živého a ty můžeš přepsat. Taky štítek k těm papírům musíš mít , ale ten de koupit čistý a vyrazíš na něj čísla.
Datum: 29. června 2008 19:23
|



|