 Zdarec kluco a devcata. Odesel nam krovinak a ja samozrejme musel zalaborovat. Sundal jsem z nej karburator a ze ho dam na fika. No k memu prekvapeni SEDI karbec presne na kolinko. Plynove lanko lehce upravene. Na cupak se dostanu primo oroginal dirou v plechu. K memu stesti jsem mel z krpvonaku i filtr. To cele se na fichtla nacpalo i s prsickama. Po serizeni je fichtl jak traktor. Lze to naladit ab aby to tpcilo nebo staci trochu hnout smesi a pak tp zase tahne od spoda jak 4takt. Krasne pravidelnej chod a nizka spotreba. Nechci aby toto nekdo bral jako reklamu. Je to spis takovej nanapd pro ty co porad chtej neco tunit a tunej nespravne veci... Polid by mel nekdo zajem o vice info napiste. Odepisuju jen na rozumne dotazy na urovni. Polud by jsi htel Seso vic info ty ( o jaly karbec se jedna ... Je na netu poslu ) tak se kidne ozvi. Mohl by jsi ho dat do nabidky. Polkusim se pro zajemce udelat universalni navod. Nebudj ale posilat odkazy na prodejce - znevyhodneni jinych... Zatim se tedy smejte a at vam t drakuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:22
Jméno: Rudan
IP: uživatel12451
 Zdravím.Náhodou jsem narazil na tuto zajímavou diskuzi.Měl bych zájem to celé vyzkoušet,a tak se chci jen zeptat,jak jste pokročili s přírubou na filtr.Ptám se proto abych nevymýšlel vymyšlené
Datum: 31. ledna 2016 11:22
 Vsechny karbece nebyly pro me. Ale kazdopadne filtr... Pokud je to treba mustang, kde neni plech je skvele reseni takto. U origo sani fichtla je ten vrchni plech na pruzinkach. Potrebujeme 2. Jeden plech se provrta uprostred na prumer difuzoru plus ty dve diry jako na karbu. To cele stahneme zaroven s karburatorem ke kolinku. Pomuze nam ten o krouzek na karbu - tesneni. Pak uz vezmeme ty 2 pruziny druhej plech a filtr z fichtla a nasponujem na karbec. Melo by to byt pochopytelne. Jinak u zaplechovaneho fichtla jeste pracuju na prototypu. Kazdopadne si myslim ze tphle reseni ma pomerne dobrou moznost vyuziti. Diky jednoduchosti a cene. Pracuju na nejake jednoduche prirube pro original filtr.
Datum: 09. listopadu 2015 9:53
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Junko, jak máš vyřešen vzduchový filtr? Sice píšeš, že máš z křoviňáku, ale jak to řešíš u těch ostatních 5 karbeců? Za tu cenu by to snad i stálo za vyzkoušení.
Datum: 09. listopadu 2015 8:45
 http://aukro.cz/novy-karburator-do-kos-krovinorez-benzin-bc-nac-i5779458133.html ----- Primo toto jsem objednaval. Asi 5ks a vsechny funkcni. Nesporna vyhoda je ta ze lze ho pouzit v jakekoli poloze. To tesneni je smerem k sani. Na druhe strane je videt podtlakovej vyvod. Ten je u pincka myslim bud zacpanej nebo je zaroven take v kolinku. Presne ted nevim. Ja ho mam cupakem nahoru a krasne se na nej dostane i dirou v plecharine. Druha vyhoda. Cast ovladana lankem jde sundat i s soupatkem a cele otocit o 180stupnu. Paradni vec pokud potrebujeme nejak tahnout lanko. Ac to nevypada slabe hadicky staci krmit. Druha hadicka - vetsi hrdlo- je zpatecka. Je NUTNE mit vzduchovy filt jinak je to nenaladitelne. Proste potrebuje nejaky odpor. Karburator je velmi haklivej na spinu v benzinu. Bud perfektne vycistit nebo mit nadrz jinou. Ja mam treba tKe z krovinaku pod prsickama. Skvele se tam vejde. Bez problemu to ale tahalo pres celyho ficjtla az vrchem do nadrze... Chce si malinko vyhrat. Mohu zkjsit najit i to sani. Zatim takhle no...
Datum: 08. listopadu 2015 21:59
 Hele co jsem nekde zjistil tak se pouziva do 50cc. Jen o origo krovinaku je tam jeste natazena podtlakova hadicka/kanal. Myslim si ze to dodelat tak by to bylo lepsi. Lepsi plneni ? Spis si myslim ze by se zlepsila reakce na plyn jelikoz to je sama membrana. Popripade mohu postnout primo odkaz na kup. Ja to bral z aukra. Tam je to levnejsi. Pres nejakej i-les nebo co... Hned to najdu
Datum: 08. listopadu 2015 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Zajímavý, prcek holt jede. Teď chápu že to pasuje. Ona i dvacítka jede o mnoho líp s 15mm karbecem z j05,ovšem trochu ztrácí v maximu. Dík za info.
Datum: 08. listopadu 2015 20:54
 15mm
Datum: 08. listopadu 2015 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Takže průměr je?
Datum: 08. listopadu 2015 19:01
 Ja pisu takhle no.... Všelibice. Ten kdo jezdi tak vi co to je. Obec kde se porada obrovskej fichtlsraz. Psal jsem ze vice info rad dodam, kdyz bude zajem. Abych reagoval na to dellorto. Nevim jak to jede s nim ale urcite je rozdil minimalne v cene. Tenhle cinskej stoji kolem 250kc. Nemam spocitano kolik presne to bere. Staci mi ze at k fichtlu prijdu v horku nebo v mrazu treba po 14ti dnech a nacupuju, slapu tak jednou max 2x a motlr uz prede. Az budj mit pristup k PC rad to popripade rozvedu. Jinak kruh na ctverec... Karburator sedi na kolenu tak ze neni v celem obvodu ani jedna hrana. Tahne to v celem pasmu otacek a jednim pohybem sroubku lze z nizkootackoveho tahouna udelat vysokootackovou pilu.
Datum: 08. listopadu 2015 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Taky píšu z mobilu a tlačítka mam taky malý. Snažim se psát solidně a ne jako negramot. Mě to jde. Tlačítka je jen výmluva. Nevim co znamena slovo " vslibicich " .... tohle téma mi docela zajímalo,škoda že tu není kus smysluplný informace jakej to má třeba průměr,jak dopasovat (kruh na čtverec?) a jaká je ve výsledku změna? Když napasuju na opravenou serii dellorto 19 tak to pojede v celym rozsahu a bude to brát 2,5 litru ... což je u mě málo v porovnání s věčně brindajícím karburátorem z pio...
Datum: 08. listopadu 2015 16:24
 Uplne mam cas si to po sobe cist. Ta tlacitka na mobilu jsou mala za to ja nemuzu. Tak si to smazte . Na vslibicich si se mnou tu gramatiku muzete vyridit rucne
...
Datum: 08. listopadu 2015 9:45
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a co takhle si to po sobě přečíst jubko?
Datum: 08. listopadu 2015 9:37
 Blbost. Sani je 11 myslim 22 je moc
Datum: 07. listopadu 2015 8:39
 Myslim ze 22 ale ted si nejsem jistej
Datum: 07. listopadu 2015 8:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Kolik ma ten karbec difuzor?
Datum: 07. listopadu 2015 2:14
 Jo a jela mi na to paradne i Babettka 207. Samozrejme karburator sedel na kolinku jako prdel na nocniku
Datum: 07. listopadu 2015 1:56
|



|