Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 cau , hledam radu ohledne chodu upraveneho valce. Karburator original , triska 72. Svod a vyfuk original.
1. Valec se rychle prehriva a ztraci vykon , staci podrzet 500 metru a je vyvadlej a sotva udrzi trojku do mirneho kopce.
2. Kdyz v nadrzi zbyva min jak 1litr paliva tak motor vynechava pod plnym plynem jako by byla pricpana tryska. Po doliti je po problemu.
Nemuzu tomu prijit na kloub valec ma zvetseny saci a vyfukovy kanal , najeto okolo 2000km , jednokrouzkovy pist .
Kdyz neni motor prehraty tak opravdu jede , s 12 zubem je max. podle gps 75 , a max. udrzi i ve stoupání. Nez se prehreje a zvadne.
Bohuzel sem neprisel laborovanim se svickama, tryskama atd. jak prehrivani nebo vynechavani pod plnym plnynem vyresit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Tam bude vada jinde. Serie hlava jen krouhlá 40 je cajk. Možná by mohla bejt trochu lízlá. Koukal jsi už na píst? Nenapejkaj se kruhy? Nelíže se horkem? Ložiska na klice jsou c3 ?Převodovka ok?
Datum: 28. července 2015 20:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Hlava je ok , vybrus 8. Hlavu sem jeste upravoval bez toho abych ji stocil , tudiz ma urcite jeste rezervu. Palivo by dotykat melo , prutok je dobrej i pres ventil na vicku karburatoru. Jestli ti to udrzi 55-60 tak je to jeste ok . Ja padam ke 40  . Mozna bude chyba v predstihu. Jinak svicka je cihlova, byl sem s tim Vlašim-ŠPyndleruv mlyn a vypadá dobre. Asi se nevyhnu koupi hvezdicovy hlavy . Kdyby motor nevadnul tak by se cestovni rochlost s 13 zubem pohybovala mezi 70 a 80 kmh coz by mi vyhovovalo
Datum: 28. července 2015 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel18230
 Nedotejká ti palivo. Zkus kohout s většim průtokem (kovovej j550) a vrtnout i palivovej ventil. Vadnutí - buď ti někde něco tahne faleš a nebo už jsi za možnostma seriový hlavy. Svíčku máš N14? Ta tryska 72 je dostatečná? Kompresní poměr neni moc velkej? Já s tim vadnutim mam taky trochu problémy u skoro seriový 60ccm. Dokud jedu v normálních otáčkách do cca 6000-6500 ot/min tak dobrý,ale jak z prdele zalehnu a třeba 3-4km ho drtim v maximu (tak 7500 ot/min) tak potom na prvnim kopci začne vadnout a je línej a jede tak 55-60 ... necham ho chvíli orazit a zas jde jak pila... chci zkusit svíčku N12,ale zatim sem ji nesehnal. Kompresní poměr mam malej,hlavu měkkou,předstih adekvátní.
Datum: 28. července 2015 17:51
|



|