slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneři, mám dotaz ohledně válce. Jak tenké můžou být přepážky mezi výfukovým kanálem a pomocnými výfuky?? Je 1,8 mm hodně málo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 14:41
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Teď řeknu něco,za co to asi schytam. Teorie je teorie,někdy má zajímavé výsledky,výpočty jsou taky fajn,ale v reálu muže bejt všechno jinak ... navíc mi tu furt vyvstává otázka,kdo donutí ty vejfukový spaliny,aby se hrnuly i do těch malejch direk,když největší množství půjde středem,kde bude i největší spád (ty študovaný tomu možná řikaj největší gradient)... navíc to co píše Marek je taky logický... a z jinýjho soudku - kdyby se výfukový plyny tlačili stejně velkou silou do všech dir a otvorů tak by auta nemohly mít tak primitivní EGR ventily,protože by do sání šlo tolik spalin,že by se turbo sotva točilo a auto by sotva jelo protože kyslík ... nevim no,třeba někdo študovanej řekne,že píšu kraviny,,, ,myslim že zrovna Mito 125ccm má ze všech těhle 2T silnic nejvyšší výkon i nejvyšší dosahovaný rychlosti a člověče ono zrovna má myslim že jeden brutální vejfuk...
 
 
Datum: 18. března 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jenže takové uspořádaní jak popisuje tom je nereálné právě kvůli propojení kanálů, šířce šteftů i samotnému vrtání vložky. O víření kolem přepážek a tím přiškrcení kanálu už jsem taky mluvil
 
 
Datum: 17. března 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Ja jen budu zvedavy a optam se jake maximalni hodnoty tlaku ve valci dosahujete na valcich takto upravenych....jde mi jen o zvedavost sam navyseni vikonu resim 250 motorem :-)
 
 
Datum: 17. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tvar výfuku na válcích RS je hodně podobný tvaru výfuku s pomocnýma okýnkama na novějších motorech. Někdy je k vidění i výfuk ve tvaru hříbku a to má tu výhodu, že je jednodušší na výrobu. Frezou rozjedeš vrch výfuku a spodek necháš původní.... Nějak se nemužu dopočítat tomu abych měl jeden výf. kanál větší než kanál s pomocnými okny. Nkreslil jsem si hlavní kanál 24mm s rádiusy r4 a k tomu okýnka 5mm r1,5 se spodní hranou 1mm nad přefukem. Pokud k samotnýmu výf. kanálu zvolím šířku 31mm bez zaoblení jen s rádiusy r5, tak mi plocha nad přepouštěcíma kanálama vychází o 6% menší u samostatnýho kanálu. Nehledě na to, že s pomocnýma okýnkama to může jezdit litinu a s velkou životností, což u jednoho kanálu už raději ocelový kroužek
 
 
Datum: 17. března 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
To je jasný. Proto jsem zastáncem jednoho velkýho kanálu kterej má max šíři už od poloviny přefuků až nahoru,pak vhodný zaoblení a radiusy protože kroužek.... atd...
 
 
Datum: 17. března 2015 15:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Mam za to, ze nejde ciste jen o plochu kanalu, ale hlavne o plochu kanalu po uzavreni prefuku. Schvalne se juknete na vyf. kanaly RS kategorie, jaky maji tvar.
 
 
Datum: 17. března 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, můj názor je obdobný jako Standův, když si zpočítáš plochu pomocných kanálů tak zjistíš ze stačí hlavní kanál nepatrně rozšířit a jsi na stejné ploše. Navíc si kanál uměla nepřivřeš vířením v okolí přepážek. Účinnost bude u jednoduchého kanálu při stejné celkové ploše jistě vyšší. Když vezmeš maximální šířku vč. pomocných kanálů dostaneš se kvuli omezení svorníky a tak kvuli propojování výfuku s přefukem skrz čep pístu na maximální šířku kolem 36mm. Když od toho odečteš přepážky 2x2mm jsi na 32. Když uděláš pomocné kanálky 5mm tak ti vyjde že šířku hlavního kanálu musíš prakticky zachovat seriovou.
 
 
Datum: 16. března 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1,8mm je ještě v pohodě, jezdil jsem 1,5mm a drželo to.
 
 
Datum: 15. března 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok , díky
 
 
Datum: 15. března 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17940    
No je to dost málo,ale mělo by to vydržet... lepší by bylo 2,5-3mm...já osobně ty "pomocný" vejfuky nedělam vůbec. Když chci velkej vejfuk,tak prostě udělam velkej vejfuk,nějaká díra šestkou vrtákem vedle vejfuku asi moc význam nemá,ale je to jen muj názor...
 
 
Datum: 15. března 2015 10:29
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 19:52:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu