Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz na ladiče. Mám babetu 207 koupil jsem k ní upravený válec z 210. Má sfrézované horní a dolní žebro. Upravené přepouštáky a zvětšený saní i výfuk. Bohužel tam mám jen hlavu z 207. Vyrobil jsem k němu krátký koleno jak na sání tak i na výfuk. Karbec je 19 mm z motorovky a výfuk vykuchanej z mustanga je tam pouze poslední zátka. Do spojky jsem přidal pružiny aby brala od vyšších otáček. Celý sem to odladil a podle radaru po rovince něco přes 70 km/h. Ale horší jsou rozjezdy i do mírnýho kopce motor potřebuje hodně otáček než se chytne a začne táhnout. A právě se chci zeptat jak bych mohl posunot výkon do nižších otáček? Jestli stačí jen prodloužit koleno výfuku nebo musim i sání. Chci skusit dát koleno z pionýra jak to pojede. Nebo by to mohlo být jen tou hlavou ? Mám sehnat hlavu z 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2015 17:10
Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Asi teda padne rozhodnutí na 210 už jsem o ní uvažoval hlavně kvůli těm rozjezdům. Měl jsem stellu s motorem 225 a jezdila pěkně ale zbytek byl v špatným stavu tak jsem ji prodal. Takže seženu tu 210 tam by ten válec mohl jet pěkně. Když zabere spojka ta má celkem dost využitelnejch otáček ale ty rozjezdy sou špatný.
Datum: 16. února 2015 17:10
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 chceš toho po tom motoru moc. Originál převod na 207 je 12/35 což by při 70km/h bylo asi 10400 ot/min. Dá se sehnat 13z kolečko takže budu brát to, že ti to točí 9600 ot/min. U upravených motorů se použitelnej průběh dá dostat z asi 1/3 rozsahu otáček. Ve tvém případě to je 6400-9600 ot/min. Originál spojka zabírá při 2500 ot/min a pokud ji přitvrdíš jinýma pružinama tak, že čelisti rukou rozevřeš jen stěží tak jsou rozjezdový otáčky asi 6000 ot/min. Ale to je ten menší problém, protože i když rozběhovou spojku přitvrdíš, tak ti to toho bude kecat spojka startovací, která už od malé rychlosti sepne a sníží ti rozjezdové otáčky. Přitvrzení této spojky má ale své meze, kdy jsi schopný při startování roztočit spojku tak, aby sepla. Trochu se to dá zlepšit zmenšením plochy obložení na cca 10mm, spojka se pak při startování zakousne.
Takže máš na výběr tři možnosti, buď to udělat motor který má dost kroutáku v nízkých otáčkách, ale zárověn jde roztočit. Nebo přitvrdit víc spojky a nebo nejlepší řešení je pořídít si dvourychlostní motor, u kterého díky krátké jedničce jsou rozjezdy daleko lepší
Datum: 16. února 2015 16:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak jak myslíš, že ti někdo poradí jaký použít výfuk, když jsme nikdo ten válec neviděli ani nevíme jaký má parametry?? myslíš, že tu půlka lidí vlastní věšteckou kouli??
Datum: 16. února 2015 14:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Fechtl nevím co je, jinak výfuk je třeba vyzkoušet, ale tak aby to dávalo smysl a ne tam nasrat vykuchanou rouru
Datum: 16. února 2015 14:23
Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Takze jakej vyfuk bych tam podle tebe mohl dat a jakou dylku kolena stacilo by dat z fechtla ?
Datum: 16. února 2015 13:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no vzhledem k tomu, že na 2T je výfuk hodně důležitý tak to prostě nemůže fungovat a karburátor ani hlava to nezachrání
Datum: 16. února 2015 13:13
Jméno: D.J
IP: uživatel17869
 Ja jsem ten valec koupil za 700 kc i s pistem. Prave sem chtel vedet jestli by to slo nejak kompenzovat vyfukem nebo hlavou ? Ja myslim ze karbec mam naladenej celkem dobre.
Datum: 16. února 2015 10:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně s popsanou úpravou výfuku se divým, že to vůbec jede. To je přesný návod jak z motoru s potenciálem udělat nefunkční bastl
Datum: 16. února 2015 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 Proste jsi postavil pilu ktera. Jede je v otackach...resil bych to upravou prevodu
Datum: 16. února 2015 7:33
|



|