Jméno: Hanes
IP: uživatel15802
 Čus draci, chci si stavět domamont krosku z čezety 175 477 a zajímalo by mě jak by to jelo kdybych tam dal koleno a koncovku z 125 krosky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Hanes! S klukama súhlasím, protože majú pravdu a rozumijú temu! A gde vzít ČZ 125/516? Aj v ČMN se o ni pše! Toš tak.
Datum: 30. října 2014 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel17644
 Maj pravdu. Těžkej rám,těžkej motor,tlumiče na silnici s relativně nízkým zdvihem a velkou tuhostí... Krosku nedělá zvedlej přední a zadní blatnik,drapáky a uřvanej vejfuk,ale předevšim podvozek do terénu ... Vejfuk ze 125 krosky asi moc fungovat nebude,protože je stavěnej do otáček,kde číza už dávno nejede a o takových otáčkách si muže nechat zdát.. Ale tak jako všechno by se dal i ten vejfuk přizpůsobit,pokud ho máš... dát delší koleno a najít optimální délku aby ses dostal do otáček kam potřebuješ ... Za 15 koupíš přejetou mačetu z roku 90,ale s největší pravděpodobností bude v terénu fungovat o hodně lépe jak ta předělaná číza ...
Datum: 28. října 2014 9:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel15802
 Tak to by mě zajímalo kde vezmu 125 krosku do 15000
Datum: 28. října 2014 9:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jelikož jezdím dost aktivně enduro, tak se mi tvůj nápad vůbec nezdá. Krosku / enduro motorku dělají hlavně tlumiče, které všechno vyžehlí, nízká váha a docela ostrej motor. Nic z toho nikdy z ČZ 175 477 nedostaneš. Není lepší za ušetřený čas a peníze koupit normální krosku? I ta malá 125 do 15 000 Kč bude jezdit lépe než by jezdila tahle ČZ v terénu...
Datum: 28. října 2014 7:47
 Řekl bych že to vůbec ničemu nepomůže, protože dvoutaktní kroska točí aspoň dvakrát víc otáček než číza, přičemž využitelné je spíše to horní spektrum...výfuk na 477 je z fabriky relativně dobře udělaný, takže bych neexperimentoval.
Datum: 28. října 2014 7:26
|



|