Jméno: Purďo
IP: uživatel17126
 čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo
Datum: 30. dubna 2014 8:00
Jméno: Standa
IP: uživatel17128
 Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 no ameriku jsi neoběvil
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 29. dubna 2014 22:07
|



|