 Zdravím Draci mám otázku, mám jednorychlostní babetu 207 a mám v plánu tam dát z 210 dvourychlostní hlavu z válcem,už sem to na motoru měl ale po delší jízdě sem to přidřel, co musím udělat abych se na to mohl spolehnout a nedělat po pár kilometrech GO samozřejmě nárust vykonu byl aspoň o 50% vyžší protože má válec jinak udělané kanálky.
popřípadě co říkáte dát jednokroužkový píst??? je mě jasné, že to ztratí na životnosti ale jestli to není nějaký EXTRÉM abych za 14 dní nemusel zase dělat GO
děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 19:02
Jméno: Standa
IP: uživatel16991
 Ano,šlo tam moc vzduchu....když tuto skutečnost otočíme tak to znamená že tam šlo málo benzínu....tzn je chudá směs,chce to větší trysku (HT)... a proto si to asi i zadřel
Datum: 25. března 2014 19:02
Jméno: Ukros
IP: uživatel16987
 jojo když sem sundal válec na pístu bylo vidět že je zedřený na vrchní straně, takže jakby u karbecu a že sou trošku rýhy na pístním kroužku, a větší trysku??? na co??? aby to víc mazalo???
Teda je pravda že tam byl origo karbec a musel sem do tlumiče sání nacpat houbičku abych zmenšil pruměr a nešlo tam moc vzduchu, jinak to nechtělo za boha jet... ale když sem si hrál ze směsí, nebyl žádný rozdíl a poznatek, ne chápal sem to ale když tak tá houbička tam nebylo nejelo to
Datum: 25. března 2014 9:57
Jméno: Standa
IP: uživatel16989
 A nechce to třeba větší trysku???
Datum: 25. března 2014 9:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 normálně jsi to přidřel, když sundáš válec určitě bude na pístu stopa po tom jak se to mázlo, ono po GO na to prostě nemůžeš skočit a lítat jak tě napadne
Datum: 25. března 2014 8:35
 Dávám Repsol a dávám 1/40 no na 5l benzínu dávám olej na 7l benzínu
no já nevím jestli se to přidřelo, jel sem a zničeho nic se mě zaseklo zadní kolo a zastavil se motor a jak sem už zastavil motor se zase rozběhl, s kamarádama se nad tím dumaly a došli sme k závěru že se to přehřálo a že to mohlo být tím, že na ojnici u 207 není na čepu u pístu ložisko
Datum: 24. března 2014 23:36
 já mám v původním válci na 207 zalisovanou vložku z 210 a jede to líp.. ale teda to přidírání je nějaká blbost... jaký a kolik oleje dáváš?
Datum: 24. března 2014 23:03
|



|