Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 proto že je to starší typ?
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 Proč by byl menší?
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 Na výkonu čeho? Světel?
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
|



|