Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 Zdar chtěl bych se zeptat zda je lepší zvolit menší řetězové kolečko a klasickou origo rozetu ( cca 55 zubů) nebo radějí pořídit větší rozetu a větší řetězové kolečko ? Nevím jak je to v poměru síla ku rychlosti a jaká by byla nejlepší varianta aby to co nejlíp jelo a v terénu co nejlíp táhlo. Dík moc za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2013 19:01
 každej kvalt se dal vlastně rozpůlit, jako u náklaďáku
Datum: 05. října 2013 19:01
 taky když už tu byla řeč o přehazovačce, sem viděl něco jako redukční dvoukvaltovou převodovku na pionýra,ta se montovala do upravenáho deklu u zapalování - u sekundárního kolečka, respektive se to dřív dávalo na tereni pionýry, a vyráběly si to snad pod svazarmem, ale je o tom dost málo info, ale líbilo by se mi to
Datum: 05. října 2013 18:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jendo zamysli se, patrně jsi vůbec nepochopil princip převodovky. Když budeš zvětšovat nebo zmenšovat obě kola tak prakticky nic nezměníš, 12-55 je skoro to samé jako 14-65 těch pár setin rozdílu ani nepoznáš. Promiň, ale zopakuj si fyziku a matematiku pro základní školu a pak řeš převodovku.
Datum: 04. října 2013 10:00
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 To by byla vec  ja bych chtel nechat 12z a 4 kvalt.. to by byl luxus ! Jinak 12/55 na silnici moc neni..kolem 60-65 max a motor hrozne rve . Jezdim 13/55 na rovine 70 v klidu a z kopce ma motor jeste rezervu
Datum: 04. října 2013 9:33
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky ba uz bylo na case, aby na to nekdo udelal prehazovacku jako na kole  to by byla jizda
Datum: 03. října 2013 23:40
 tak to zkus a uvidíš - pokud si na tom ještě nejel, tak toho moc nevyšpekuluješ... po jízdě budeš chytřejší
Datum: 03. října 2013 23:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 což síly bude dost menší primáro 9z....novej výbrus....snížená odlehčená klika....a ted mi jde o to jak to dat dohromady stim sekundárem a rozetou.....bojim se aby to nemělo sílu jak bejk a nestálo to na místě  ...tak jestli neni lepší třeba koupit to sekundáro větší 14z mozny i 15z a velkou rozetu 65...nebo ponechat 12z sekundáro a nechat origo rozetu 55zubů...jde mi převážně o terén
Datum: 03. října 2013 23:15
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych doporučil 10zub mámho taki ve fichtlu a rásne jede třeby na semaforech prutčí rozjezd ale jedeto skoro stejne rychle protože to víc vytočíš . zvelkou rozetou sou problémy musíš když je odost večí prej zvednout plechy řikal kámoš
Datum: 03. října 2013 20:03
 Sinice -13/55. cestování 12/55. terén/vesnice 11/55. prasečinky v terénu 11 - 60/65
Datum: 03. října 2013 16:30
 velkej sekundár a malá rozeta = vetší rychlost, ale malá síla (vhodné na dlouhé rovné silnice)... malej sekundár a velká rozeta = velká síla, ale malá rychlost (vhodné do terénu, nebo do kopcovatých krajů naší (i cizí) vlasti)
Datum: 03. října 2013 15:38
|



|