Jméno: 1254
IP: uživatel16115
 ahoj ve spolek, kamoš mi říkal že navrtáním dírek mezi pístní kroužky a pod kroužek zvětší plnění klikove skříně a fichtl jede lépe je tomu tak? nebo ne?  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 9:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ta díra se u 2t dělá v případě že máš dělený výfukový kanál, aby se lépe mazala přepážka,
Datum: 29. září 2013 9:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mužes mi to prosímtě objasnit? kde, proc? .... rád se přiučím
Datum: 27. září 2013 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 u dvoutaktů se vrtá malá dírka a pomůže proti zadírání
Datum: 27. září 2013 19:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 On nám to tu kolega asi popsal trošku špatně, malé dírky se občas dělají u spodní hrany kroužku, půlkou zasahují do drážky pro kroužek a druhou půlkou pod drážku, dělá se to s důvodu lepšího mazání kroužků a zabránění zapékání, ale u čtyřtaktů. S plněním to nemá nic společného.
Datum: 27. září 2013 6:14
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Rozhodně ne. Je to totál blbost. Kroužky sou tam aby těsnili píst ve válci. Když navrtáš díry před kroužky a pod kroužky tak nebude v HU komprese,ale vše se zas protlačí pod píst. Dej kamošovi lepáka,to byl od něj asi fórek .
Datum: 26. září 2013 20:46
|



|