Posl.aktualizace: 23. září 2013 16:46
 Co se ti na tom nelíbí když ho tam nenaplácáš moc, svůj účel splní i bez porušení závitu při povolování. Záleží taky na druhu lepidla
Datum: 23. září 2013 16:46
Jméno: nakaputa
IP: uživatel14449
 Lepidlo, jak genialni... tim tahle uprava ztraci smysl
Datum: 23. září 2013 16:30
 Víko upravit musím... chce to zbrousit přesah ruční bruskou. Vejde se sice s chlupem, ale vejde a nebude dřít. Jinak samozřejmě na fixaci použiju samojistící matice s lepidlem na závity...
Datum: 23. září 2013 15:28
 Když to chceš mít pořádně tak dáš delší šrouby a lepší pružiny, musíš ale upravit víko pak má tahle úprava význam.. jinak s těma matkama existuje něco jako lepidlo na závity
Datum: 23. září 2013 14:41
Jméno: nakaputa
IP: uživatel14449
 Zdenda ma pravdu, taky sem to chtel delat ale ze stejnyho duvodu sem se na to vybod, ted jediny co me napada tak pouzit kratsi pruziny, slabsi matky a zajistit kontra matkou. Co si o tom myslite?
Datum: 23. září 2013 12:46
 Motor leštěnej ručně silichromem
Datum: 22. září 2013 20:23
 mě to drhlo o víko ty matky, a když jsme je víc dotáhnul tak už nefungovala spojka- pružiny byly stlačený nadoraz...
Datum: 22. září 2013 19:24
 Hele jak tam máš ten motor čím si to leštil ?
Datum: 22. září 2013 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel16160
 Viděl jsem to už vícekrát a o praskání sem slyšel taky. Co vím,tak ty spojky co držej ,maj dole ty šrouby silnější tělo,aby se to mělo o co opřít + zajišťovací matice. Nevim co víc přihodit do placu...
Datum: 22. září 2013 17:19
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 tak tohle jsem už dělal před několika rokama a nic nového to není pod sluncem, a jezdil jsem s tím jen chvilku a to několik kilometru ,než se mě začali matičky povolovat a praskat sváry na přivařených šroubech a šrouby byli extra volné a začalo to škrtat o víko ,tak že se mě málem prodřelo!, a spojka přestala fungovat , no hruza a děs ten rachot poslouchat ,zkoušel jsem i samojistící matky a bylo to lepší a vydrželo to déle ,nakonec jsem to vzdal a vyhodil neměl jsem na to nervy to furt rozdělávat, já říkám nedělat to!!! nechat original ...upřimnou soustrast... Zdenda
Datum: 22. září 2013 15:55
 Kespr: Na takový fušeřiny se vykašli...tohle je strojařina, na to se musí jít soustruhem, né flexou...když to tak řeknu, tak soustruh má v garáži kde kdo...určitě ve tvym městě/vesnici někoho najdeš...
Datum: 22. září 2013 15:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo tak dík uz to chápu ale budu to muset odsoustružit flexu a nebo vyvrtám větší díru na ten sroub
Datum: 22. září 2013 15:27
 Koupíš dlouhý šrouby s krátkým závitem... uříznout je na délce 43mm a odsoustružit falc 8mm... pak je musíš na spojkovej koš navařit a zabrousit.....
Datum: 22. září 2013 15:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 na te předposlední fotce je ta srubka a ten konec te srubky si udelal nebo to de tak kupit ? a musel si to svařovat ?
Datum: 22. září 2013 14:54
 Koukni, přidal sem tam další fotky tý spojky... šrouby odpovídaj tloušťce kolíků a jsou o 4mm delší než origo kolík
Datum: 22. září 2013 14:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 cau jak si tu spojku udelal?kolikátky a jak dlouhe ty srubky a jak si je tam přichitil ?
Datum: 22. září 2013 14:29
|



|