slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:35
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 16:34:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu