 Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah  povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
Datum: 11. srpna 2013 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi  díky stando
Datum: 11. srpna 2013 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly  ale dík za snahu  Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
Datum: 11. srpna 2013 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
Datum: 11. srpna 2013 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
Datum: 11. srpna 2013 14:19
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
Datum: 11. srpna 2013 14:10
|



|