slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah :-D povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi :-D díky stando :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly :-D ale dík za snahu :-) Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:10
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:54:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu