 Zdravím, chci zkusit ty tuningové vzduchové filtry. Mám 05, ale je tam výrazně větší průměr, než jsou tu ty filtry. Napadá mě leda tak nahřát přírubu. Zkoušel někdo použít tady ty filtry? A jaké máte s nimi zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 20:46
 nejede to líp  .. pouze to víc řve... tedy placebo efekt a máš pocit že to jede líp
Datum: 09. července 2013 20:46
Jméno: krmeli
IP: uživatel13182
 zdarec mam filtr RMS na pinckovi a je to fakt poznat jede o hodne lip nez předtím jenomze sem prirubu zvetcoval aby se to vlezlo na karbec protože karbec ma mensi prumer ale je to v pohode
Datum: 09. července 2013 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 Tuning = pokus - omyl
Datum: 08. července 2013 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Taky je všeobecně známe že pro správnou funkci karburátoru 2T motoru je nutný jistý alespoň menší podtlak v sání. Filtr který bys chtěl použít je na skútry s otevřeným variatorem -tzn. motor jede jen ve špičce,zbytek rozsahu otáček tě nezajímá,nemá to spodek a neřešíš přechody motoru. Samozřejmně mi nemusíš věřit a mužeš na to za 3-4 stovky přijít sám. Má drobná rada byla zadarmo. It's up to you...
Datum: 08. července 2013 17:37
 A já si vždycky myslel, že pod slovem tuning si mám představit záměrnou, originální modifikaci směřující ke zlepšení činnosti zařízení... ale jak vidím, lze tůnit i směrem od výkonu
Datum: 08. července 2013 17:36
 Baví mě tuning.. Něco zkusíš - jede/nejede.. Zase to předěláš.. Je všeobecně známé, že vzduchové filtry kuželové tvaru způsobují mimo jiné hlubší zvuk motoru. Ikdyž u 2T motorů je zvuk vždycky vyšší. Nevím, jak by to fungovalo u té 05, ale už jsem to párkrát viděl, a tak jsem to chtěl zkusit.
Datum: 08. července 2013 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 K této problematice mám malé rejpnutí. Ty tady řešíš nějaký krutohustý tunerský filtry a je zjevně vidět,že víš proč. Já tomu narozdíl od tebe moc nerozumim a vymejšlim jak předělat starej velkej filtrbox z hliníku z j05 dle vzoru filtrboxu stage 6 alá motokáry a nejlépe dopasovat na dellorto 19... A to protože je prostě suprovej... tvar,náběhy,objem.... Zároveň se zabývám jen chabými úpravami origo výfuku... Zamysli se nad tím co děláš a proč.... Zvuk není výkon... Co získáš tím že ti bude hučet sání a řvát vejfuk když se poplazíš na jedničku do kopce kde bys na origo odladěnej stroj jel na dvojáka možná i trojáka... Sání a vejfuk jsou citlivý a každá změna je znát na výkonu...
Datum: 08. července 2013 16:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 laděnej lauf??? ale vším tímto výkon ztracíš.... jinak hold vyrobit redukci a narvat tam tento.... žadnej problem ... jinak ti filtry jsou na 2é karbece .....což by bylo vhodný i na tvuj stroj maj většín difuzor....
Datum: 08. července 2013 13:49
 A nějakej tip na úpravu toho airboxu?  .. Chci to trochu našlápnout a aby to mělo taky trochu sportovnější zvuk.
Datum: 08. července 2013 12:14
 Zkušenost mám... nestojí to za nic! S ničím jiným to nejede tak dobře jako se správně odladěným airboxem.
Datum: 08. července 2013 11:52
|



|