Jméno: troll
IP: uživatel15727
 zdarec chlapi dá se nějakym způsobem vytunit jawa 175 aby jela rychleji? dík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:24
 Jojo Stando na mý 487 jsem třipade předjel i ve dvou  to byla zlatá mašina.. na zadek šla i bez spojky.. stýská se mi po ní  jestli znáš Michala Sojky z ČB měl jsem ji od něj
Datum: 27. června 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel6705
 Kdysi jsem se podílel na úpravě jedný 478 (?) .... dodal mi na mail různé podklady,včetně výkresů origo válce.... něco sem si na papíru načmáral,spočítal,konfrontoval s realitou a něco jsme vymysleli...podklady jsem mu poslal na mail...on to udělal... na to že sem to nakonec střelil dost od boku,tak nová číza 190ccm předjela 350 na akceleraci i na rychlost... byl z toho hotovej... přitom jsme jen otevřeli sání a vejfuk .... takže u tý panelky to musí bejt mazec ...
Datum: 27. června 2013 13:48
 Dost dobře se dá upravit motor z panelky  když to dáš někomu kdo ti udělá výbrus tak uděláš na ní obsah až 300ccm, stočit kliku, vychytat spojku a jedeš i víc jak 150.. měl jsem 487 která měla obsah 215ccm, píst vzor panelka, odebraný přefuky, přetryskovaná, upravená hlava, 19 zub sekundár a lítala i přes 130.. za 4 pořád kopec nekopec. Tyhle motory ale vyžadují fakt hodně peněz aby jsi z nich udělal závoďák.
Datum: 27. června 2013 13:05
 No asi nejlevnější nárůst výkonu by bylo dát do rámu motor z J250. Pokud začneš nějak smysluplně upravovat traktorovitej motor z j175 dvoulauf(to obecně platí asi pro všechny starý traktory),tak se dostaneš do astronomickejch částek.... to neni jako u fichtla,že každej druhej dělá lehčí kliku,upravenej válec,sníženou hlavu,vejfuk atd... navíc je válec litinovej a chlazení nicmoc,kolikrát se přikousne seriovka už při hrubějším zacházení,natožpak aby to točilo o 2000 RPM víc... udělat by se něco určitě dalo,ale rozmysli se dobře,neni to nic levnýho.... pokud bys uměl obstarat úpravu hlavy,tak válec mužu zkusit udělat.....ale nebude to letadlo,jen trochu rychlejší a silnější traktor....
Datum: 27. června 2013 12:36
 S timhle motorem se podle mě nevyplatí nic dělat, je to takovej spolehlivej traktor. A navíc škoda ničit veterána.
Datum: 27. června 2013 8:52
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 je tam menší zadní rozeta. jinak nic víc pokud vím
Datum: 26. června 2013 23:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Máš tam teď originální sekundární převod, nemáš menší sekundární kolečko ? pak tachometr kecá....
Datum: 26. června 2013 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo má beztak kecá
Datum: 26. června 2013 22:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 110 je na 175 špičkovej víkon.... i daleko modernější 477 vo moc víc nejede.... dlabej na to a pokut toužíš po rychlejší vymen to za jinou motorku...... ps nejsem si jistej ale nemá 356 v techničáku top speed 80? a ti na nas že ti to prd jede.....
Datum: 26. června 2013 22:23
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 ja se jen ptám. esi to má cenu  já to nechci za každou cenu vytáhnout do nejvyšší rychlosti. ja chci jen vědět jestli má cenu se v tom nějak hrabat kvůli rychlosti a nějakému tomu koníku nebo ne
Datum: 26. června 2013 20:16
 troll: Kolik chceš , aby to jelo ? Mám Jawu 350/634 a maximálka tak 120-125 km/h.... Jezdím na pohodu do 100 km/h, kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupim třeba H6.....
Datum: 26. června 2013 18:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 teď okolo 100 až 110km/h po rovince
Datum: 26. června 2013 17:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 kolik to jede ted? no na rychlost teoreticky větší rozeta na řetěz do motoru ale jde o to aby si s ní byl rychlejší než ted
Datum: 26. června 2013 17:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 něco se tam určitě najde na poštelování
Datum: 26. června 2013 16:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ani veľa nie jawa 356 bola vždy pomalšia ako čz 450
Datum: 26. června 2013 16:22
|



|