 Ahoj draci. To zápalko "bezkontakt-cross" vypadá super, ale bohužel nemá zdroj pro světla. Já mám už vlastně docela dlouho tu sestřičku se zdrojem pro světla. Je to spolehlivé, ale o nějakém logickém timingu pro normální motor nemůže být moc řeč. V pásmu, kde se motor používá se to moc nemění. U té verze "cross" je to udělané daleko lépe. Tedy dotaz zní, jak takovou křivku předstihu docílit u toho zápalka se zdrojem pro světla? Je to nějak možné udělat? Jakou část toho všeho vlastně řídí timing? Napadlo mě, že nějaká elektronika u cívky, ale ta zase nemá informaci o tom, jaké jsou otáčky... Nebo jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 0:27
 Díky kluci. Nicméně u té verze cross je ten timing dost výrazný a nechce se mi věřit, že by to byl jen vedlejší efekt. Ale fakt je, že tomu houby rozumím.
Datum: 22. června 2013 0:27
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 Ani jedno vape na fichtla není nijak řízené. Možná je tam navíc nějakej odpor,elektronická součástka atd,ale rozhodně ne žádný řízení.....
Datum: 20. června 2013 10:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud ti jde o křivku předstihu a nepotřebuješ světla tak je lepší řešení
Datum: 20. června 2013 6:38
Jméno: robie
IP: uživatel11931
 Dobře, tomu že ta základní varianta zápalka tedy nemá chtěně řízený timing mohu věřit, ale v tom případě ta varianta cross to nějak řízené přece má? Hezky se zvětšuje předstih odspoda a až ve vyšších otáčkách se snižuje. Pro sériový motor a výfuk bych řekl, že to snížení pro vysoké otáčky nepotřebuji, ale ta první část, kdy se to zvyšuje vypadá dobře.
Datum: 20. června 2013 3:26
Jméno: standa
IP: uživatel15685
 To nemá žádnej timing,předstih se řídí jako vedlejší efekt.
Datum: 18. června 2013 19:43
|



|