Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ahoj, včera jsem měl docela dlouhý rozhovor na téma upravené válce od Stejskyho. Jaké máte zkušenosti třeba s jeho tříkanálovou úpravou??? Ale prosím vyjadřujte se jen ti kdo s ní jezdili a ne jedna paní povídala
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jo to souhlasím, jede ti to fakt pěkně, o tom asi není třeba polemizovat....ale asi tu nejsme od toho aby jsme si dokazovali jak to komu jede, možná už jsi pochopil o co mi šlo, jen jsem chtěl fakt konstruktivní diskusi, ale evidentně to tady asi nejde
Datum: 12. června 2013 22:44
 Jen jsem tím chtěl říct že nevím vše, ale myslím že to co dělám v 18ti letech dělám dobře myslím že na videu to jde vidět
Datum: 12. června 2013 22:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ve svém věku už si moc mladej nepřipadám, sorry, ale můj věk odpovídá cca. průměrnému věku fichtlů, fakt mi není 16, bohužel........ To je právě ten problém, že spousta lidí si myslí, že když se někdo na něco zeptá, musí mu být 15-16. Tak že s úctou, pokud ta 46 ve tvém nicku je rok výroby tak blahopřeji, že tě ještě fichtl baví a pokud věk tak mezi námi není moc rozdíl  , Tohle téma jsem otevřel z jediného důvodu, jsem prostě zvědavý, nic víc nic míň..... A to že jsem fichtla zvolil jako levněší variantu zábavy, protože 130LR už prostě nešla v soukromích podmínkách uživit je moje věc. Teď už ti možná dojde, že něco pamatuju a něco málo o motorech vím a nebo nevíš o čem mluvím....... tím bych to tu ukončil ať neplýtváme místem na tomto webu
Datum: 12. června 2013 22:28
 Když už si byl na mě tak drsnej tak jako poděkování ti posílám video mýho mopeda se silniční úpravou http://www.youtube.com/watch?v=6WCUwpH_sCY nebyl naladěnej spodek ale 75 jsem jel z 13ti zubem!  karbec: dell orto 21, klika origo, vape, předstih 1,9mm a příště bych ti radil nedělej tady tak velký ramena  každej byl jednou mladej.. ale od té doby jsem se toho hodně naučil
Datum: 12. června 2013 21:26
 pak nechápu proč se tu ptáš na válec kterej se někdo vyrábí jak Bata cvičky......
Datum: 12. června 2013 19:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ptal jsem se proto, že jsem právě z hodně stran slyšel to samé co říkáš, že to prostě žádnej zázrak není, ale zas je otázka jestli to ty lidi uměli naladit, tak jsem doufal že se ozve někdo komu se to naladit povedlo. Nevím proč bych měl mýt respekt před někým kdo nedokáže odpovědět na jednoduchou základní otázku. Věř mi že 70 mi opravdu nečiní potíže, to mi jezdí cestovka na které jezdím do práce, ale ne z kopce jako mnohým, ale i do kopce. O závoďáku nebudu mluvit, protože toho času se staví nový, neboť ten loňský je po havárii kdy mi při brždění před zatáčkou praskly v 85km/h přední vidle na totálku, kdyby to bylo v plný rychlosti tak si tu možná nepovídáme, chtěl jsem prostě jen potkat někoho kdo ten tříkanál doma naladil tak aby to jelo podle jeho představ, nic víc nic míň.
Datum: 12. června 2013 19:56
 koukám že tazatel je opravdu fundovaný specialista. nebudu tu rozvádět s čím jsem jezdil nebo ne. jen uvedu že jsem několikrát na silnici ůdajné stejskyho válce předjel cestou z práce na pootevřeném sériáku. asi dost záleží na tom kdo to má pod prdelí a jestli(jak tu bylo zmíněno) ten dotyčný umí seřídit předstih. jestli jsi to nepochopil, tak se všichni co o tom něco vědí právě z tohoto důvodu vyjadřují vyhýbavě a nejistě. když to tady čtu, tak to každýmu druhýmu točí aspoň 10 000, ale málokomu to jede aspoň upocenejch 70. snažili se ti tu odpovědět lidi kterejm 70 problémy určitě nedělá a proto bys jejich vyjádření moh brát trochu s respektem. ber to tak že bez laborování nepojede ani stejskyho válec.
Datum: 12. června 2013 19:45
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 marquee, tak proč se nás zabedněnců ptáš? Když ti nejsme dobří, naše rady (celkem myslím že měly hlavu i patu, když ti řekneme abys šel na návody a optal se...) ti nejdou pod nos... Pro tebe je myslím dobrá jediná rada... válec si kup a sám si ho zkus...
Datum: 12. června 2013 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jawa45: panáčku tupí jsou lidi tady, ne já, info ze závodů aspoň silničních mám.... ono ne každej je tu pitomec, tak se laskavě uklidni, o motorech něco vím a neškemrám tu pokaždé když mi odejde svíčka jako ostatní, chtěl jsem konstruktivní debatu a ne poučování co má člověk dělat, jenže tady jsou samí zabedněnci co to nechtěj pochopit a koukám i ty k nim patříš, nepotřebuju od tebe rozhodně radit a info jak upravit válec fakt nepotřebuju........
Datum: 12. června 2013 15:47
 marquee: přesně jak říká bakoun zajdi někam na závody, určitě se najde někdo kdo ti rád řekne co má v motoru  a pokud si tak tupej že si neumíš něco představit nebo sám vymyslet radši nikam nechoď  všude jsou mraky informací jen je umět najít
Datum: 12. června 2013 15:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... je to totiž strašně tajný.
Datum: 12. června 2013 15:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jo to vím, ale to bych raději rozebíral soukromě nebo jinde.
Datum: 12. června 2013 13:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus si zajít na závody a ptej se... Většina lidí je docela sdílných.
Datum: 12. června 2013 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Drakoune, myslíš, že jsem se Stejskym nemluvil???? Buď neumíš číst nebo je problém ve vedení. Tak potřetí.... Chci nezávislé posouzení a zkušenosti lidí, ne údaje od výrobce. Jenže tady je to asi fakt pro 99% lidí těžké pochopit.
Datum: 12. června 2013 9:24
 se divíš?90% lidí zde je rádo,že z toho vyloudí jiskru natož aby něco ladili...
Datum: 12. června 2013 8:43
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 Tak se zeptej rovnou stejskyho, ne? Ten ti o všem řekne nejvíc
Datum: 12. června 2013 8:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To myslím není důležité, řekněme s člověkem, který tomu rozumí a ví co dělá, ne jako tady, kde se o úrovni jednotlivých dotazů fakt asi nemá ani cenu zmiňovat. Tím tuto debatu končím. Nemá totiž smysl se tu o něčem podobném bavit.
Datum: 12. června 2013 7:29
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 hele marquee, s kym jsi měl ten dlouhý rozhovor?
Datum: 12. června 2013 7:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No ono se na fotky taky nedá moc koukat, protože co vím tak Stejsky na těch válcích furt pracuje a částečně vylepšuje. Je fakt, že mám od něj dělaný výfuk a hlavy a po technický stránce fakt super odvedená práce a spokojenost. Tady jde spíš o to jak to komu ve výsledku jede. to co bych chtěl slyšet tady ale asi nikdo nepoví. Třeba mám úpravu XY k tomu takový HW (karburace, výfuk, klika převody) a točí mi to X a jede mi to Y a další pocity z toho jak se to chová nebo jak složité to bylo naladit.
Datum: 12. června 2013 6:09
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 12. června 2013 5:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No ono hlavně asi není brzda jako brzda  ptal jsem se na zkušenosti ne na grafy.
Datum: 12. června 2013 5:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jestli se těch 0,5k (podle Stejskyho po naladění) za 1000kč vyplatí, toť otázka...
Datum: 11. června 2013 23:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Info "Jedna paní podívala": jukni na graf toho 3K a graf silniční úpravy. Jsou si podobný, viď? Údajně časovaní a přefuky jsou stejný, ale ten 3K má navíc 3. přepoušťák skrz píst.
Datum: 11. června 2013 23:32
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Tak tedy ještě jednou, neptám se na rady, nechci nic kupovat, nechci kontakt na ostatní úpravce, ptám se na zkušenosti lidí co tyhle úpravy jezdí nebo jezdili.......
Datum: 11. června 2013 22:35
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 4gear: neptal jsem se na to co potřebuju, ale na zkušenosti lídí co ty úpravy jezdí, to je myslím z dotazu víc než jasné, nebo jsi tu poslední větu nepochopil???
Datum: 11. června 2013 22:30
 Ano, souhlasím ta teréní úprava je výborná
Datum: 11. června 2013 19:05
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Měl jsem možnost na ní jet. Abych to s něčím srovnal, tak použiju přirovnání ke Stejskalově ,,terénní úpravě,, Jede to skoro stejně. Jestli uvažuješ nad koupí, tak bych opravdu doporučil jeho terénní úpravu. Ale zamysli se nad tím, že k válci musíš od něj koupit i výfuk, protože bez vejfuku na míru to nepojede.
Datum: 11. června 2013 17:42
|



|