Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, potřebuji se optat, nevíte jestli měla Jawa 555 stejné uchycení (šroubama) motoru jako Jawa 23 Mustang.. Že bych si hodil do 555 motor z Mustafa..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 ee jeden puberták tu má dobastlenou 555 s novým motorem ale mám za to že 6 šrouby byli jen první 555 a 550 jinak výfuk a kříž tam má 555 oživoval sem mu to nějak dokce se mu povedlo narasit puvodní air box pod nadrž přes kus hadice a bez vrchního víčka...pro inspiraci...jako zas až tak pracná přestavba to není den práce...
Datum: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 No,já měl 550 a tam opravdu byly m6. U 555 mam M8,už to někdo převrtal....je to logický..... Jinak motor z mustanga do pařeza jde....jen je to hnusný a musí se proříznout zadní plech u spojkovýho deklu + nesedí výfuk na kříž/motor asi o 0,5-1cm - nutno převařit/předělat úchyt výfuku z pařeza....dále budeš řešit filtr na karbec,protože se tam skoro nic nevejde.....dále překopat eletriku...ale jestli je to někam na pole,tak to zapojíš na dva dráty....
Datum: 29. dubna 2013 11:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 měl sem 2 555 60 62 rok a obě byli na m8
Datum: 29. dubna 2013 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 aha to je pro mě novinka,bohužel mám doma všechny motory s dírou pro 6...
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 ale péro víš sám že ta m6 to neudrží a povoluje se to pořád.a snad jsem ještě neviděl motor z pařeza nepřevrtaný na m8
Datum: 28. dubna 2013 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u 555 jsou motory připevněny šrouby M6 ale u mustanga M8 chtělo by to udělat nějaký pouzdra jinak je to prasárna
Datum: 28. dubna 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 ano motory jsou záměné po upravě elektro a spojkoveho lanka... uchyty jsou stejně
Datum: 28. dubna 2013 14:32
|



|