 ahojte, chtěl bych vás požádat o laskavost. Chci se zeptat, jestli někdo nemáte plány na výrobu formy pro 4kvalt do pionýra, popř. jestli někdo nemá možnost nechat to někde vyrobit, páč bych o to měl fakt zájem. Honím se za tím už docela dlouho a našel jsem jen takové náznaky, a nebo diskuse o specifických problémech, ale co se týče celku, tak je toho docela málo (je toho dost, ale chybí podstatné části... asi tak). Věci na to mám (převodovka na ČZ 476, kde to odlít... prostě všechno).
Pokud by někdo něco měl, i jen tak info, tak se ozvěte, budu opravdu rád. Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:56
 a ještě: ten vypínací automat... bez toho bych se asi obešel... já bych tu páčku ze zvyku stejně mačkal
Datum: 29. ledna 2013 20:56
 jasně, klidně to nemusí bejt přímo návod stylu sem přivař věc A a do ní zasuň tyčku B... stačil by i návrch s pár rozměrama, jen abych se měl o co opřít při bastlení
Datum: 29. ledna 2013 20:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 mluvím o převodovce z cestovní čz pokud si necháš převovodovku vyrobit sme jinde ... todle bylo zaštochane a vysvařovaně do originalních karterech ale je to muj spolužak nebudu šířit kontakt bezhlavě......a on sam přiznává že to nejni zdařile ....
Datum: 29. ledna 2013 20:01
 já jsem kolečka nedělal... ale kdesi na netu jsem našel, že ve svazarmu, nebo kde dělali úpravy s převodovkou do ČZ 476 (nebo 477, to je stejné pokud vím), tak jsem si je za cenu šrotu pořídil  jo a určo se ozvu. díky, o to mi šlo
Datum: 29. ledna 2013 19:29
 když děláš 4Q, udělat si kolečka s vhodným pilovím diagramem je podle mě to poslední...
Datum: 29. ledna 2013 19:18
 ozvi se na mail znám kluka co to má v předělaných origo karterec i s vypínacím automatem .... nemusíš mačkat spojku když radíš....
ale odradím tě ta uprava se neosvědčila ...4 je moc dlouhá i s krosovýk sekundárem a ani upravený motor jí nebere
Datum: 29. ledna 2013 18:51
|



|