Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau lidi potřebuji poradit dělam fichtla na fichtl kapy a potřebuji poradit jak mu zvíšit výkon aniž bych delal valec
a jestli pomůže dát do zadu větší rozetu že víc ujede v terénu sem myslel tak jak ?
odepište a poraďte dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:28
 petr: ovšem za studena a je situace zcela opačná.Ale musím přiznat že jsem taky nedopatřením nalil směs benzínu a nafty a byl jsem překvapen jak to jde na volnoběh a je to startuje.Ovšem po vychladnutí konec
Datum: 26. ledna 2013 9:28
 Jestli si někdo myslí že s naftou nebo nějakým tím koktejlem to jede líp,... kdybych napsal osobní názor tak poruším pravidla
Datum: 26. ledna 2013 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ešče, že sem se sem podíval jak to dopadlo s tú rozetú!To fčíl uš do dízlu nebudu potřebovat motorovej ani převodovej olej!!Ešče to musím poradit aj tem co neuznávajú M2T!Pořád jakúsi syntetiku dyž stačí trocha nafty!A uš sem aj poslal přihlášku na patentovej úřad!!!Krúci, toš ešče aj zbohatnu!!!
Datum: 26. ledna 2013 0:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bakoune budeš muset ty dvoutakty ještě víc dostudovat, takhle byto nešlo.
Datum: 25. ledna 2013 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... že já to s tou naftou nevěděl dřív, mohl jsem ušetřit na oleji!
Datum: 25. ledna 2013 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, to že se to někomu hřeje a jinému zas nikoliv, nebo jednomu to chytá, jinému ne, nebo jednomu to jede jak drak, jinému ne, naftou, a to si buďte jisti rozhodně nebude. ámen
Datum: 25. ledna 2013 21:04
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 Nafta je super ja ji tam taky pridavam aspon se to lip promaze
Datum: 25. ledna 2013 20:27
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nevim proc kdyz napisu NAFTA se do mě všichni pustěj, z vlastní zkušenosti to vím kdyz sem jezdil s kamosema po lese tak kdyz ho chcipnu a je rozpalenej = oni roztláčej ja na první šlápnutí .. sice se občas zanese svíce a trochu víc to hulí ale já to tak dělám a nikdo mě to nevymluví .. nafta maže a nikdy sem tim nic nepos*al a to na to jezdím už cca 3-4 roky
Datum: 25. ledna 2013 19:29
 jawa46: hele, s tou naftou se mu nesměj...  kamarádův otec do motorů hodně dělá a taky řikal, že dřív když nic nebylo, tak se udělal vražednej koktejl z benálu, nafty, ředidla... a pak to jelo jak drak, ale nesměl jsi tam dát moc nafty, jinak to prej nešlo zdechnout
Datum: 25. ledna 2013 18:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepek!S tú naftú skušenosti nemám, ale fšecko ostatní platí!Já bych zvětšil rozetu!To určitě prospěje!Start bude živější a trojka se víc vytočí!!!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:41
 Petr... to je zajímavý lít to 2t zážohového naftu  to je asi jinej gang, to máš pak přímo raketovou rychlost ne? prosímtě zamysli se než jsem napíšeš takovou chujovinu. Jinak pepek chce to vyšistit hlavu, výfuk karbec, seřídit zapalování, mít dobrý píst a kroužky, ložiska na klice, dobrou řetězovku a slušný ložiska v kolech. Jinak není špatný změnit primární převod - nejde o výkon ale o sílu. Co dál poradit nevím záleží v jakém stavu máš stroj a jak to umíš seřídit.
Datum: 25. ledna 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cuss hele jezdim taky zavody a nejlipsi co se da udelat je poradnej pist s krouzkama aby to pekne sedelo ve valci dobra klika a serizeny zapalko.. a poradne nafoukaný kola a aby nepřibrzdovaly pakny .. ja dycky do nadrze přileju nakou naftu.. delam to uz dlouho kamosi co jezdily na benzin mely pridreny pisty .. ja ne .. hodně zdaru
Datum: 25. ledna 2013 11:23
|



|