|
|
|
| |
Jméno: jawa21
IP: uživatel13393
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pokut nemáš svářečku co tak dost blbě jabych začal ladit delku toho válce na konci ale to chce zdatneho svářeče svářečku a kousky vlny co se dávaj do laděných výfuku...
jinak jedinej spusob jak zjistit přínost je poctivá jízdní skouška.....a pokut to pojede mín vše převařit jak to bylo..
pokut si najdeš dobový test mustanga ze světa motoru tak tam je zajímavá poznámka že po montáži tehdejšího doma vyráběneho sportovního výfuku jim klesl výkon ze 4koní na 3 u noveho stroje......to je vysledek co hovoří z vše....a pokut nemáš zasadně postavený motor krom ječiveho zvuku asi ničeho nedosáhneš....
osobně se mi osvědčila jednoduší upava seriovky prodloužení kolena výfuku kvuli dosažení větší rychlosti plynu .. a provrtaní
spojených plechovek 6 dirkou a 8 v te od konce to kvuli nachylnosti na zanášení v níských otáčkách to funguježe se směs neobohacuje a při přidání plynu funguje puvodní fabrická uvaha...
tot asi vše co s k tomu dá říct o vesnici dál má kluk 21 upravenou uřezané plechy a ladáček tak jak byl nejika neupraven ale má přidane žebra na válec a hlavu kvuli hlazení a to mo umožnuje fichla víc drtit aniš by to přehřál a vadlo to ....to se mi jako uvaha líbí sportovní upravy sou téma na dlouho ale snad sem tě inspiroval kudy jít....ladák dát mužeš ale asi to bude ít opravdu jen estetickej dojem a možnost to víc klopit do zatáčky
Datum: 17. ledna 2013 9:11
|



|