 čus draci když dam na koleno vejfuku u fichtla alobal tak ho mam dát až k válci nebo ne ? a pojede to líp nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak ten alobal ti kazdopadne zvisi rychlist splodin ale omotej celej vyfuk
Datum: 06. července 2011 18:11
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 U rezonancniho vyfuku by to bylo + kazdopadne by se tam neusazovalo ani tolik nespalenyho bordelu. Kazdopadne bych nepouzival alobal ale neco lepsiho. Asi bych ani nepouzil tu snuru ani tu latku, neverim ze to nezacne po case hnit nebo se parat. Kazdopadne vam to muze bejt jedno ne? vy si obmotejte pneumatiky a myslete si co chcete
Datum: 05. července 2011 10:08
 já myslím že tam nejde o rychlost těch splodin, ale pokud máš rezonanční výfuk, tak aby to dobře rezonovalo...ale na druhou stranu máš asi pravdu (viz. http://www.infojet.cz/images/stories/scitech/buddfab-motor.jpg to je nejrychlejší motor 50ccm) ale je tam turbo, což musí být promakaný jak svině  nejlepší je dobře utěsnit vyfuk a koleno,odkarbonizovat a jede to nejlíp, to zateplení bys možná poznal na motorové brzdě
Datum: 05. července 2011 10:00
 Ale teoreticky,když by se jak říkáte zrychlil odvod těch splodin,tak by uniklo ještě víc čerstvé směsi do výfuku než normálně a to by bylo nežádoucí,nemýlím se?
Datum: 05. července 2011 9:42
 pokud obalíš výfukové potrubí nejlépe azbestovou šnůrou, tak se to podaří udržet stálou teplotu což znamená že výfuk začne plnit svoji práci-moc to na výkonu nepřidá ale možná se zlepší průběh.Jinak pokud jezdíš svižněji-fichtl cupy atd... tak ten výfuk má správnou provozní teplotu a nemusíš nic zabalovat, la epokud ladíš tak každá setinka i tisícinka koně dobrá  dělá se to u 4T i 2T
Datum: 04. července 2011 21:44
 si děláte prdel ale má pravdu ten alobal urychlí splodiny je to jedno jestli je to 4 takt nebo 2 já to tam mam taky a muj kámoš jezdí na Fichtl Cupy a je celkem skušenej tuner a ten mi to poradil takže nevim co si děláte prdel no ste lemplové mam to i na starý 2 taktní krosce
Datum: 04. července 2011 20:37
 To by nemělo mít zas takovej vliv? Princip toho alobalu je u 4T a 2T podle mě stejnej.
Datum: 04. července 2011 19:41
 A nebejvá to tak u 4T motorů?
Datum: 04. července 2011 18:27
 no kámoš mi to vysvětloval koleno udrží teplotu déle a díky tomu i splodiny proudí rychleji.
Datum: 04. července 2011 18:23
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Si z toho děláte prdel, ale proč maj závodáky obaleny vyf. potrubí?
Datum: 04. července 2011 17:55
Jméno: dandik
IP: uživatel3169
 obal tim celeho stroje budes vypadat jak vanocni stromecek,,, treba si i pod tim upeces kure
Datum: 04. července 2011 15:49
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 udělej steho kostky a nalep to na gumu to bude taky trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 13:09
 Kolem pneumatik pak to bude trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 12:19
 spíš si ten alobal namotej na sedlo to má lepši ucinek.
Datum: 04. července 2011 11:07
|



|