Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 Ahojte potřebuju poradit s laděním odkud začít ? právě že mám 3 kánál válec + 2 pomocne kanáky do výfuku origo karbec origo výfuk hlava - hvězda filtr origo airbox a motorka mustang a ted je to 1 kroužek píst a je to hrozně slabé napsal mi tam že předstih výhradně 1,6 - 1,9 no zkoušel sem od 1,6 až po 3,5 a když chcu aby chytl na nohu tak jedině a 3,5 čím to je ?? neposeru tím dachla vím že to je mega moc a je to tak na dvaapulu ale na 3,5 jede nejlíp a ted odčeho začít ladit ? jehla hladina dát laditelnou trysku ? potřebuju prostě říct jak a co Dík nechci přesný postup bo to ani nejde ale za jakoukoliv radu díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 0:58
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 precti si predeslou odpoved a odepis na otazky !!!! s takovejma lidma se neda pracovat ..... jinak vy jste nemely ve skole zakladni telesa ? ze neumis vypocitat spalovaci prostor......... a rady mas o5 v prdesle odpovedi ... tryska 72, odtr 0,3...................................................... radsi si precti zpetne me odpovedi !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2x psat nic nebudu .....
Datum: 28. června 2011 0:58
Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 Spalovací prostor není probém změřit řekni mi jak a já ho změřím dřevěný metr ?? HH když nato máš přípravek je to přesné jak ůchylkomněr... tak se nenervuj a rači porad
Datum: 27. června 2011 12:52
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mas vsechno na picu............. tryska 72, odtrh 0,3 pri dobrym kontaktu kladiva, suplera = drevenej metr ..... blba svicka.... a to ze netusis spalovaci prostor je mi u prdele !!! je takovej promblem to zmerit ?? a doplnim standu o saci kanal ??? potom jak se toci klika ? axial vule na ni ??? co myslis tim slabe ???
Datum: 26. června 2011 21:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 tryska 60 je dost málo to chce tak minimálně od 75 vejš
Datum: 26. června 2011 19:59
Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 No předstih měřím šuplerou klasika jelikož je tam vějířová hlava de svíčka kolmo tak se to dá hlavní tryska origo 60 kladívka no kladívko nové ae musím dokoupit nový kontakt odtrh 0,5
svíčka brisk super n 17 c na předstihu někdy strávím i 20 min aby byl sper a je to digitální šuplerou objem hlavy netuším a jak mám změřit výšku výfuk kanálu když k němu mám 2 =pomocné ??
Datum: 26. června 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel11940
 3K je složitě odladitelnej válec....jen se rozhlídni po netu....po stránkách....co maj na takovýhle motorech za karburátory,zapalování a výfuky?? a doladují to na brzdě aby to chodilo! To je zrovna jeden z válců,kterej po nasazení nikdy nejede.....řeknu ti můj názor....kup vape....pak udělej vejfuk podle plánku kterej určitě k válci máš....origo karb sice neni nejlepší(to poznáš až se pohneš správnym směrem),ale až ho podle chhování motoru přetryskuješ,je schopnej něco ukrmit.....ještě k problému: Jak vysokej máš výfukovej kanál a jakou máš hlavu(objem)?..osobně bych pro tvé použití volil nějaký jednoduchý přečasovaný 2K,kde je seřízení jednoduché,muže se použít i seriový výfuk a karburátor a výseldek je slušný....
Datum: 26. června 2011 14:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 3K válec origo výfukem a karbecem uplně zabiješ, z toho žadny vykon nedostaneš, na tvym místě bych udělal rez. výfuk podle nákresu, a k nemu samozřejmě doladil karburátor, vhodnou tryskou a hladinou, jestli uděláš vše dobře, výsledek bude určitě dobrý, a kdyby si časem přidal lepší karburátor...
Datum: 26. června 2011 12:53
 Já bych zkusil ochudit směs. Bohatá chce velký předstih.
Datum: 26. června 2011 9:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 stav kladivek (dosedani) ??? hodnota odtrhu ?? hl. tryska ?? hodnota + odtrh svicky ?? hodnota spalovaciho prostoru ??? karburator radne serizen ?? stav segmentu ?? jinak predpal 1,6 - 2,2 a to 2,2 uz brat s rezervou .......... jinak jen pro informaci jak meris predstih ( postup me nezajima - pomucky ? ) davas si zalezet a meris ho presne ??
Datum: 26. června 2011 2:46
Jméno: hele cus
IP: uživatel11876
 je to špagetama...
Datum: 25. června 2011 21:17
|



|