slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZVÝŠENÍ VÝKONU MUSTANGU V JEDNODUCHÝCH KROCÍCH čau draci mohl by mi nekdo napsat jak jednoduse vylepsit vykon mustangu? jeste dotaz: kdyz ma 20,21 píst 2K a 23 mustang 3K tak pírty tady s kramku sou jaky K??? nebo jakej typ zabírají v nižších otáčkách nebo je musíte vytocit jako u mího mustanga? me to opravdu vadí kámošovy jede už od spodu krásně to vytahne otáčky a může řadit zatim co ják než se za horka ta dvojka vytočí :-( když se vytočí vyjedu kde jakej krpá ale když přežaruzu z 1 na 2 tak musim hned z5 protože to nemá sílu díky chlapy ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 1:20
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no to je ještě lepší, že si to umíš přečíst a udělat jinak... hlavně to takhle tim tvym stylem nikomu neraď a bude aspoň spousta ušetřenejch hlav
 
 
Datum: 10. dubna 2011 1:20
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html tady to máš něco podrobněji :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
tam je to těsnění kulaté na te hlavě valci to jsem zpiloval tim pilnikem taže jsem zlepšil kompresi
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
aha, a to si jako snižoval jen ten výstupek na tý hlavě? nebo tu vnitřní dosedací plochu? protože jsem přesvědčenej, že tim snížením výstupku si dosáhl leda tak toho, že máš nižší hlavu možná tak položenou na stole, ale účinek tam zřejmě nebude žádný. (zřejmě, chápej jako stoprocentně)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ti pisbu jek se mto dělal já vzal jsem si posuvku a změril kolik ma puvdoně potom jsem si vzal pilník na kov a jezdil snim asik 10min a když jsem to doěla kuknou jsem se zase posuvkou o kolik jsem ubral potom to sem dal na sklo jestli je to rove a pak jsem to smirkem zjemnil tu plozu aby dosesdala no a jak je to podle skla rovne tak jsem to tam nasadil
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
achmed: to super s tou hlavou, nemohl bys popsat nějakej návod jak na to jít s tím pilníkem a smirkem? docela mě to zajimá, že bych to taky zkusil.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
sniž si hlavu válce ja jsem to dělal pilníkem a smirke dal jsem to asi ao 1mm a jezdili jsem na tom do kopce na 2 3:-D dale jsem vyleštili kanálky odlehčili kliku no tahalo to parádně :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak to netáhnutí mustanga budeš mít způsobené rozházeným karburátorem a airboxem, jak psal standa. Osobně typuju že to bude chtít přicpat vstupní nasávací dírku do krabice s filtrem.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi takhle: u motoru po záběhu nepoznáš rozdíl, jestli tam máš 2 nebo 3 kroužky. Problém je v tom, že dneska tříkroužky dělají pokud vím jen číňani a poláci. Ostatní kvalitnější výrobci (maďaři, indové) dělají jen dvoukroužkové verze. Doporučil bych ti tříkroužek, ale právě kvůli kvalitě ti poradím, kup maďarský dvoukroužkový co má tady Sesa.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang je s tím 3krouzkovým pístem spíše na silnici než na cross co?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže koupim píst kroužky dam vybrus kolik si mam dat? 8 nebo 11? a seštelovat karbec díky chlapy ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
Krystof6: Tvůj problém je jasný,špatně seřízený karurátor,konkrétně to vidím na vysokou hladinu a filtrbox pravděpodobně má málo a nebo moc ucpávek....častý jev....píst pro normálního mustanga je ideální dvoukroužkový
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dvoukroužkový, nejde sice do otáček jako jednokroužkový, ale na neupraveným motoru to nepoznáš.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je lepší 2kroužkový nebo jednokroužkový píst? díky
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo však jasný :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže K se odjakživa požívá právě pro kanály,tak mě to zmátlo..:-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck : já sem to nikde neslyšel, a taky pouźivám K ... nechce se mi to psát celý :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PUKASEK díky moc jo ja prave nevedel co 2k a 3k znamena tk díky mam jeste dotaz je lepší 2 nebo 1 kroužkovej píst? děda říká že čím vít tak to víc těsní dík ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek:-Díky za vysvětlení.krysot6:Kde si slyšel takovou blbost,že se zkratka K používá pro kroužky?K je především pro kánaly :-)Jinak všechny fechtly měli 3 kruh,až při posledních letech se dával 2 kruh.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Nemyslí dvou a tří kroužkový píst? ;-) je dobrý to takhle napsat rovnou,jak vidíš předejdeš tim nesrovnalostem :-) Jinak zkus seřídit nejdřív pořádně základ,to znamená přestih,odtrh,karbec atd ;-) Ale třeba ještě někdo něco napíše konkrétně co a jak.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Trochu zvýšit výkon mužeš vyleštěním kanalku a spalovaciho prostoru hlavy.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo rikal ze 20,21 ma 2K pist a ze lepe taha uz od spoda zatimco mustangu naroste vykon az kdyzž se vytočí
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš tim 2K,3K píst?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
to si děláš srandu vid???
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:20
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 7:25:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu