Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 Čau vadilo by hodně kdybych do motoru nedal ložiska s vůlí C3 ? A co by se stalo kdybych je tam nedal s vůlí ?? Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Použití C3 pod spojkou není nijak kritický. Ta větší radiální vůle se dává na kliku z důvodu nevhodnýho tepelnýho spádu.
U spojky sice to ložisko dřív odejde, ale v podstatě to bude tak maximálně o 10%dřív.
Pokud se použije na kliku ložisko s normálná vůlí, tak ti odejde do max. 5 000Km. Spíš ale počítej tak 2000Km a motor nebude táhnout zvlášť u fíka.
Jinak ač to sem nepatří, tak lidi pozor na blbě seřízený regulátory dynama. Na číze jsem normálně zničil ložisko pod dynamem, protože jak se přehřejval rotor, tak to odneslo i ložisko (sice bylo C3 ale modro hnědý  ).
Datum: 24. března 2011 16:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 takže když je má pod spojkou a primárem není to dobrý?.. co se stane? a hlavně jaký je rozdílv C3kách ložiskách a normální?... jinak na klice má taky C3 který tam maj bejt..  moc dík za odpověď (jawa05)
Datum: 24. března 2011 1:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 sem zapomněl že by se mu to stalo kdyby je dal pod kliku. Pod spojku maj vůli a to je špatný...
Datum: 23. března 2011 22:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 for Lori: no jasný, na Berounce ve Všenarech   . For Lukáš: Jestli je tam dal, tak je pěknej lofas. Nic na tom nemění to, že sou od SKF. I sebekvalitnější značka nepřekoná zákony fyziky... Ty ložiska tam prostě nepatřej. Bude muset půlit a jestli je tam nechá, bude to mít za následek to, že za 3 měsíce bude půlit zase a bude to mít 100x horší následky, jako jsou vyjetý pouzdra ložisek, nebo poškozený gufera.
Datum: 23. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 23. března 2011 22:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 23. března 2011 21:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. března 2011 20:04
 Jawa05:Třeba ještě neni ani v 6. třídě
Datum: 23. března 2011 19:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No ložiska se při zahřátí roztáhnou a budou se protáčet... A proč se ptáš na to, jestli se po vychladnutí zmenší? Si nechodil do školy, když ste ve fyzice brali teplotní roztažnost kovů ??
Datum: 23. března 2011 17:16
 proboha...dej tam co tam patří a je to...
Datum: 23. března 2011 16:51
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nevymýšlej zbytečně nesmysly a dej tam ložiska, co tam patří. Lidé, co to konstruovali nebyli blbí... Kvůli ušetřeným pár korunám riskovat poškození karterů atd. děkuju, nechci...
Datum: 23. března 2011 16:47
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 A můžou ty ložiska po ňáký době povolit a že by to zase začlo jezdit ?
Datum: 23. března 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel11381
Datum: 23. března 2011 12:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 V krajním případě se ti ty ložiska protočí v karterech...
Datum: 22. března 2011 23:57
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Na kliku c3. Do převodovky normal.
Datum: 22. března 2011 22:54
|



|