Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 Chtěl podiskutovat o změně primárního kolečka. Jestli je uprava s 9z. kolečkem vhodná i pro silničního fíka. Máte s tim někdo zkušenosti. Dik za komenty a rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 10:28
Jméno: Luky
IP: uživatel6477
 Hele s tím 9z ti to houby pojede. Ale dvojka bude tahat jak jednicka
Datum: 16. ledna 2011 10:28
 asi tak
Datum: 14. ledna 2011 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel10986
 paja: nerozčiluj se,nemá to význam....neustále si hodně lidí plete převod do síly se sílou(výkonem) motoru.....navíc zde nemá cenu dále diskutovat po tvrzení,že kvůli rychlý převodovce přece nebude půlit motor..... v těchto případech radím jen udělat GO motoru,u některých je lepší to přenechat odborné firmě
Datum: 14. ledna 2011 15:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zkuste se trochu zamyslet, nechapu jak chce někdo ladit, když nepochopí co udělá větší či menší primar
Datum: 14. ledna 2011 9:24
 matesbiker ked chceš prevodovat do rýchla tak stačí ked vymeníš sekundárne kolečko daj tam 14 zubové je škoda zasahovat do primáru ale origo pionyr bude mat problémi s tahom fúkne troch protiveter alebo menší kopec a trojka nebude mat šancu  ale zase s kopčeka dole vetrom to pojde jak drak
Datum: 13. ledna 2011 22:36
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 ok dik ale půlit motor se mi nechce
Datum: 13. ledna 2011 21:13
 3Q = 3. stupnova prevodovka 21/17 je prevod v prevodovce
Datum: 13. ledna 2011 20:49
Jméno: matesbiker
IP: uživatel9262
 nejsem zběhlej takžr prosimtě co je 3Q 21/17? Větší sekudární kolečko?
Datum: 13. ledna 2011 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 pro silniční účely se motor převoduje do rychla,ne do síly....zde je vhodnější použití rychlého 3Q 21/17
Datum: 13. ledna 2011 20:32
|



|