 CUS HOŠI,, zrovna sem dostal k vanocům jawu 21 a chci ji trochu zlepšit vykon a zvuk , víte co ne abyste byli slišet před holkama ,ale to ted je jedno ,,, chi ce zeptat jak mužu zvýšit zvuk aniž bych musel uříznou vyfuk  a hlavně výkon,, a chci se jeste zeptat co prodávate Přímej Filtr 32/45° RMS zvyšuje výkon ? předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel10921
 slícováním kanálů a opravením hrubých "nedostatků z výroby" klidně 4 koně dostaneš...jsou blbě vyrobené válce a naopak perfektní válce,jsou blbý kartery a perfektní kartery,jsou hlavy s malým a velkým spalovákem...některý válce jsou krátký,je třeba je vypodložit....koleno sání má navíc jeden rantlik,kterej se dá opravit...v origo motoru je toho začarovanýho hafo....jen to najít....na Hikone se vybodni,na RMS se vybodni.......jediný co to dělá,tak že to hejká....
Datum: 01. ledna 2011 13:11
  slícováním kanálu opravdu 4 koně nenaženeš maximálně při vybrusu se dostaneš na 3.6 a Hikon je na p**u!....samozřejmě když kanaly upraviš ale musiš vědět jak a ten hikon to samý...
Datum: 30. prosince 2010 19:39
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 trochu výkonu získáš tím, že necháš vylícovat kanálky ve válcu, mám to tak na jawe 20 a ještě sekundrání kolečko 13z a musím říct že má tak 4 - 4,5 koně, protože fakt i v kopcích pod míma 100 kq váhou jede krásně, ještě kdybych tomu dal vyfuk HIKONE tak povalí jak cip
Datum: 30. prosince 2010 18:39
Jméno: Roman Otradovský
IP: uživatel10908
 no mě ani nefunguje nakopávacka,, takže vdycky reknu holce ches svist ? tak mě nejdřív rozlač
Datum: 29. prosince 2010 21:44
 jj tak tak...kdyby mi holka řekla ať mam chodit pěšky to by se asi něco dozvěděla...
Datum: 29. prosince 2010 20:10
 Přesně,když přijede týpek s aprilií 125,hondou cbr,... a pákrat zaburnuje tak už chcou všechny svézt
Datum: 29. prosince 2010 19:49
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 na fichtla se balí holki jen když ho nastříkaš naružovo..podle kamošek z face....jinak bez vejfuku to netáhne..... bez filtru take ne ..teda pokud nejsou ucpane.......trochu pomuže snížit hlavu..a udelat brzdy...ono je blby jezdit bez nich porad jen na2..a když už budeš mít dole hlavu nechej za 500 udelat vybrus jen pozor nekdo dela vybrus za 500 s pístem a nekdo za 500 s pístem a krouškama..... podívej se po netu jak se to ma sestavit a víc už z fichta bez toho aniž bys do nej narval majlant nedostaneš.....
Datum: 29. prosince 2010 19:39
 u zvyšování výkonu bych začal GO motoru ptom nějakou upravu od Stejskyho,nafoukat kola, namazat řetěz,seřídit brzdy aby nepřibrždovali.Zvuk-u origo vyfuku bych nějak hluk nezvyšoval-díry,kuchání a pod. pokaždé tím znížíš výkon-teda pokud neni total ucpanej karbonem.... pokud chceš aby to řvalo a jseš připravenej na stížnosti sousedů tak rezonanční vyfuk bez tlumiče ten dělá slušnej rachot
Datum: 29. prosince 2010 18:38
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Když tam nebude dávat opičárny a bude to vypadat jako dobře zachovalá sériovka tak se najde možná pár holek, který si toho všimnou.Znám takový.Pak jsou ale taky **** co Ti řeknou ať chodíš radši pěšky...Jinak k tomu bejt slyšet...Mne se povedlo v jednu ráno ve městě urvat vejfuk z očka, tak sem ho hodil na revma plechy a metal sem to domu bez něj, to byl rachot  Nebo když sem měl novej vejfuk, a špatně držel, pořád vypadával z kolena ale držel jen na objímce, docela prdel když sem stál na semaforech a tůristi si zacpávali uši  Jinak fichtl řve dost sám o sobě, myslím že nemá smysl mu ještě přidávat volume
Datum: 29. prosince 2010 15:13
 Na fichtla moc holek nezbalíš
Datum: 29. prosince 2010 12:49
 a zvuk zvyš tak..ze do doutníhovýho výfuku...vyvrtej pár dírek
Datum: 28. prosince 2010 22:31
Datum: 28. prosince 2010 22:30
|



|