Jméno: Standa
IP: uživatel9432
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:26
 pecka! velmi pekny sárgopindzsi! (zlty fichtl slangovo po madarsky ne urazka  )
Datum: 14. června 2010 9:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 A s cim teda pojedes do Strem? Myslim sasi, je mi jasny, ze s klikou 90mm, timhle vyfukem a valcem, nepojedes. Ja cekam az mi prijde zgeneralkovana klika, at muzu slozit motor a zacne velke ladeni meho RS specialu... Valec taky vychazi z CU, takovych valcu tam pojede urcite spousta, tak by mohlo byt veselo .) Doufam, ze se nebudou opakovat problemy z jara (konec otacek na 8000 a to i na 1ku). Uz jsou pripravene nove kartery, nova klika a karbec uz se taky nemuze dockat. Ale cas se krati a jeste se ladit nezacalo... Pojedu s mym "mustangem pro vsechno" http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0605.JPG
Datum: 14. června 2010 1:12
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Nechci se dohadovat co CU dá a nedá....zkusím co dá,možná ji připiluju,možná ji nepoužiju...uvidí se....vubec sem takovyhle veci nechtel diskutovat... chtel jsem se pochlubit strojem
Datum: 13. června 2010 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 taky fakt....ale i tak
Datum: 13. června 2010 21:12
 hh: a kde standa říká že časování zůstává stejné jak u klasické CU???
Datum: 13. června 2010 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Ja nemam nic proti 2K jen neverim tomu ze CU s takovym casovanim jaky ma da 100 po rovine....To dam tak adamacec a muzak ted mozna...!
Datum: 13. června 2010 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 to "hh":s převodem 14/55 bych mohl hranici 100km/h alespon atakovat z mirnyho kopce,uz ted jsem na 92km/h po rovine a 96km/h z mirnyho kopce,kdy se motor zle přetočil  a to udělal jen ten "blbej"vejfuk ... bohužel tenhle fichtl by na VŠ spadal do kategorie Speciál(válec,výfuk),o tom vím. Tenhle motor chci mít hlavně jako záložní a zkouset si na něm různá nastavení,protoze je daný co umí,neumí a dá se to porovnávat s jinými válci a nastavenímy upravených dílů....Samozrejmne na VŠ chystám dvoukanál bez pomocných oken,dle pravidel kategorie RS...ale to bude jiná kapitola... možná tenhle válec třošku připiluju,osadim vhodnym karburatorem,vyfukem a zapalovánim a Speciály pojede....to vše rozhodne nový válec a jeho "neduhy"....Frikulín s Adamcem taky jezdili jen 2K a rozhodně OUT nebyli...ba naopak... Napster: Pokud mi situace donutí,rád změřím na závodech síly mé cestovní upravy s tvojí  ale je jasny,ze si vítěz,protože mám 90kg,jikov a těžkou 21
Datum: 13. června 2010 19:52
Datum: 13. června 2010 19:36
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 pěkny stando!
Datum: 13. června 2010 19:32
 hh:A tohle neni speciál?
Datum: 13. června 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Prej 100 po rovine s 14/55 ses posral ne?To nejezdej ani specialy...!
Datum: 13. června 2010 19:19
 standa : jak tam máš ten laděnej výfuk,jede ti to lépe než s origo výfukem?
Datum: 13. června 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Koupil jsem si takový výkonový kit  - Firma Stejsky- http://www.jawa50speed.wz.cz. Neřekl bych že jsem nahanal "nejak mnoho" koní ... tento válec v rámci mých schopností a upravených dílů chci dohnat k až na 6HP a rychlost 100km/h pri prevodu 14/55 po rovině. Na cestě do brusírny je už druhý válec,který by měl nynější překonat maximálními otáčkami a lepším průběhem výkonu....sám sem těším....ale po odladění tohoto válce mám o vyvíjeném válci čím dál více pochybností  Tento válec co jezdím je v podstate "seriově" vyráběný a je jasně dáno,co od nej muzes ocekavat a jak ho naladit....to je velká výhoda!!
Datum: 13. června 2010 18:33
 supilium: kdybys nebyl slepý a uměl číst tak by jsis tam přečetl že válec má od stejskyho (www.jawa50speed.wz.cz)
Datum: 13. června 2010 18:26
 no tyvole kdes tomu nahnal tolik koní? ale jinak parádní fechtlik
Datum: 13. června 2010 18:17
|



|