Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Zdravim. Seso mam velmi speciální dotaz. Bylo by možný na zakázku vyrobit i trysky volnoběžný?? rekneme 40,42,45, ..A jestli je možný někde splašit trysky na Jawa 05 rok 65/66?? Jednalo by se o VT 35 a HT 65? Nebo případně měl jsi v nabídce trysky na stadiona od 60 do 65 ??? Případně tu VT 35 nechat vyrobit? Pokud by to šlo,kolik bude cena za kus? Dík za info.....standa....at vam to jede....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Hm.....tak ja mam HT 68,VT 38....volnobeh bohatej,jehlu dole,hladinu dole,airbox na půl ucpanej a furt je to lehce bohatý!!! Jak odecpu díru na airboxu,strácí to sílu! Svíčka neustále hnědá trochu do černa....potreboval bych HT 65 a VT tak 32  a nebo aspon 35
Datum: 10. června 2010 21:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám trysku 66 na 05. S tím naladěním mám ohromný problém u stejskýho kitu. Musím tam mít HT 72 a perfektně utěsněný filtr vzduchu aby se to nedusilo. Ale občas se to přidusí a při ohřátí to ztrácí pomalu volnoběh...... A VT tam mám 40.
Datum: 10. června 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mam ted dost problem s naladenim nejenom volnobezny smesi na svoji Jawa 21 GT...kdyz jezdim seriovej karbec,tak to neni špatný,ale vim,že je to svym způsobem omezovač a zároven se furt peru s bohatou smesi na volnobeh....hladina nízká co nejvíc to jde,VT 38,jehla druhej zářez a jak se to ohřeje,tak to má bohatej volnoběh a strácí to spodek. Když použiju upravenej propilovanej karbec,tak VT38 je kur*a chudá a VT+/-50 zase ku*va bohatá a nic mezi vyrobit neumíme.... chci hlavně vědět,jestli by to vubec šlo?? Volnobezny trysky na zakazku?
Datum: 10. června 2010 17:34
|



|