Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 06. června 2010 2:00
 A když už ty tlumiče budeš mít rozdělaný tak se oplatí rozdělat ty těsnící matky,sehnat do nich gufera a vyměnit,ta těsnící matka se musí ale rozdělat asi na tři díly,jinak to guffero tam nedostaneš,s tím ti můžu poradit - už jsem to dělal to přetěsnění,když tak na mail písni, nebo máš ICQ? Já mám...
Datum: 06. června 2010 2:00
Datum: 06. června 2010 1:58
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj máš recht ale nevím no skusím ho překecat
Datum: 05. června 2010 22:59
 No z toho si nic nedělej, já mám taky takovýho taty, kterej mě někdy mega sere s takovejma kecama, že jsou to stroje na hovno a já nevím co. Taky mám právě ČZ 175 450,na který on jezdil asi 20let a pak jí chtěl vyhodit,naučil jsem se na ní jezdit a přemluvil jsem ho at ji nedává pryč a nechá mi jí, dyt je to škoda,když to má i papíry že? Fakt magor no, chtěl jí dát pryč,přitom je z roku 1968 a celkem pěkná až na ty deluxe řidítka a kryty šavlí byla origo. No a pak jsme ji opravili, udělal se motor, postupně jsem ji vyleštil a jezdí jak drak. Rozhodně to není starej křáp,když se to dobře seřídí tak to jezdí suprově. Jinak se zkus kouknout po celých tlumičích s pěknějma kluzákama nebo mírně opotřebovaný kluzáky koupíš i za 300Kč jako já asi před dvěma měsici,to co mi posíláš za odkaz to se mi zdá dost,sice novostarý nepoužitý, ale jsou stejný. ČZ 175 450 určitě nevyhazuj,udržuj a na tyto keci a hemzy se vykašli, mě když toto otec začnš říkat tak ho posílám kolikrát někam,že mele kraviny, navíc jsem mu několikrát říkal,že je lepší mít ČZ, na kterou seženu snad vše,za dobrý peníze, opravím si to sám dle příruček nastavím než mít nějakýho japonskýho sráča,kterej je těžkej,neopravitelnej a drahej na servisování. Takže asi tak,trošku jsem se rozepsal nooo,ale takhle to je...
Datum: 05. června 2010 22:02
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 asi je ale mám divnýho tatu říkal že si prachy mám nechat na lepší věci a ne je vrážet do starých křápů
Datum: 05. června 2010 21:08
 Řekl bych,že půjde,bylo to stejný ty kluzáky na všecky JAWY a ČÍZY. Ale bacha to co prodává tak to jsou stejný kluzáky to znamená,že jsou oba jednostranový,ten druhej svírací na osu kola neprodává. To co prodává je klzák,kterej přijde ke štítu brzdy,ale ten co přijde na druhou stranu má mít závit se šroubem #14 na stažení osy kola. Ale mělo by to pásnout. A to máš tak špatný kluzáky? není lepší pochromovat si je ty originály?
Datum: 05. června 2010 21:06
|



|