Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Zdarec mám jen malý dotaz  jaky karbec by jste doporucli na 4k ze světa motoru ? 19 nebo 21mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
Datum: 06. června 2010 19:27
 standa: no povoluje se mi neustále výfuk a karburátor
Datum: 05. června 2010 20:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stando a neutopí se to s tou jednadvacítkou i při použití malé trisky??
Datum: 05. června 2010 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 Fogi: Pokud později přemýšlíš o stejskyho 3K tak určitě zvol karburátor o prumeru 21mm. Nejlépe originální Dell orto,ne ty čínské kopie! +vhodný filtr,nejlépe molitanový a samozrejmne sadu trysek tak od čísla 76 po 115...+ dobřenavrhnout sací koleno!!! jeho dýlka dela ruzny zmeny chování motoru!!
Datum: 05. června 2010 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 neni k ničemu,ale melo by se to trochu poupravit,zvolit vhodnou šířku a výšku sacího kanálu a taktéž výfukového....protoze je válec jako "cedník" tak to bude chtít minimálně podkovu aby narostla spodní komprese a tlak pri prepousteni....precejenom uz to neni dvoukanál.....ale tohle sou vsechno spekulace....vsechno nejlíp poznáš,když to zkusíš....TK moto delají dost podobný válec a jezdí to i s originálním karburátorem!! Já se budu držet dvoukanálů,protoze je to řežba a hlavně to jede!! Cezetaku nemas problem s odpadáváním dílů pri max otáčkách?  Me uz uletela jedna packa od prsíček a kondenzátor z CDI  A to tam mam "jen" Cestovní upravu v základním nastavení......dneska sem to naladil,ze rucicka tachometru ukazovala 90 po rovině a dolezla k pocitadlu najetych km z kopce  musim sehnat otáčkoměr....lezou z toho šílený zvuky a docela by mi zajimalo co to točí
Datum: 05. června 2010 14:06
 jen ti povím že zkušené hlavy se na to dívaly a jen se pousmály...z toho sem si vydedukoval že je ten nákres asi k ničemu
Datum: 04. června 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jako ne pokus takový že mám navíc válce,ale pokus jak se to Bude chovat atd..
Datum: 04. června 2010 23:27
 21mm je víc než moc.... dej na to origo karbec, popřípadě 19mm.... to je pokus? tak na to se zrovna vykašly....vylaď si 2k....dobře udělaný 2K jede líp než 3k.
Datum: 04. června 2010 23:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 aha..A ten karbec 21mm ?? Ten 4 kanal je spis takový pokus,později bych chtel Stejskyho 3K tak at nemusim kupovat 2 karbce
Datum: 04. června 2010 23:04
 pod použiješ standartí píst tak jo.....pokud si seženeš jezdnokroužek s kroužekem 2mm od hrany tak nic zkracovat nemusíš
Datum: 04. června 2010 23:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
  jestě se chci zeptat jestli je nutne u toho 4k zkracovat válec,vložku a osoustrižit vrch pístu
Datum: 04. června 2010 22:53
 mám motor 05 RS....zatím neni hotový..ale! nemá žádné pomocné výfuky....prostě jen dobře udělaná 2K a jede dost dobře....až budu mít zkouškách znovu válec rozhodím a doladím....ještě by to chtělo šáhnout na výfuk, ale už tak je dost točivý
Datum: 04. června 2010 22:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Na 3K nemám nákresy  Na 2k možná tak pomocné vyfuky..
Datum: 04. června 2010 22:48
 na 4k ze SM se vykašly...aplikuj to na 3k....ale pro zašátky ladějí je nejlepší 2k
Datum: 04. června 2010 22:39
|



|