Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdarec, vrtá mi hlavou, proč se dá zatáčet u dětskejch tříkolek, které mají záběr na obě zadní kola a nedávno sem se vás tady ptal ohledně motokár z jawy, a dozvěděl sem se že s náhonem obou zadních kol bez diferencialu by mi to ani nezatočilo.....tak se vás chci zeptat na váš názor....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:20
 Hele resil jsem to samy... Aby jsi nemusel mit moror podel , tak by sel by pouzit direfencial z Riksi 505 , zrovna kdyz jsem se o to zajmal byl na aukru ale byl asi za 800 a celej rezavej tak se mi to nechtelo riskovat. Jinak me dlouho vrtalo hlavou jak to maji udelany mensi (~250ccm) ctyrkolky, protoze tam to nevypada , ze by uprostred kyvky v tom uchyceni neco jako diferencial bylo. Bude to asi jak pise vacin , bohuzel se to asi neda udelat jen tak na podomackou motokaru..
Datum: 15. května 2010 11:20
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Psal jsem ti to už minule. Motokáry maj u čepů řízení záklon, tuším kolem 5°, a váhu víc na předek. Když pak zatočíš, tak se rám jakoby zkroutí, vnitřní zadní kolo se nadzvedne-odlehčí a proklouzne. Chápeš to?
Datum: 15. května 2010 8:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a nedá se pořídit nějakej diferencial přímo na čtyřkolku nebo tak? ře by se přichitil na hřídel mezi zadní nápravu...... kdybych na motokáru z jawy přidělal dif. z auta, tak bych motor kusel mít podělně
Datum: 14. května 2010 23:00
 Je to už hodně let, co jsem takový jezdíl a tam se při zatáčení prostě jedno kolo proklouzlo.
Datum: 14. května 2010 22:35
|



|