 čest chlapi , nevíte jak mám svýho mustanga upravit aby byl silnější a rychlejší , bez nějakých náročných uprav?????díky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:52
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9298
Datum: 27. dubna 2010 21:52
 no nejjednodušší úpravu co jsem tady kdy četl byla - nafoukat pořádně kola, vyměnit ložiska v kolech, správně našponovat řetěz a vše dobře seřídit. Nevím, kdo to sem psal, zda to byl Standa nebo kdo, každopádně je pravdou, že to dělá opravdu hodně. Na primární řetěz a sportovní sání ser, může mít naprosto opačnej efekt - na sání a výfuk bych třeba já vůbec nesahal. Nějaký tutningový filtry a rádoby sportovní vejfuky spíš výkon ubírají. Záleží co od toho chceš, ale ber v potaz, že čím víc to nakoňuješ, tím víc krátíš životnost motoru.
Datum: 22. dubna 2010 22:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já bych dal treba 11 zubé primární kolečko a na to určený primární řetázek,sportovní sání,12ti zubé sekundární kolečko,výbrus větší,parádně zajel,seřídil zapalování jak hodinečky.Víc toho asi nevím
Datum: 22. dubna 2010 19:54
Jméno: sadam
IP: uživatel9109
 Nech to vybrousit na 40 sniz hlavu na kompresi 13 a lešti lešti a lešti upln vsechno vylesti
Datum: 22. dubna 2010 12:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ja bych udelal vybrus a snižil hlavu.Kdybys to toho chtel vrazit vic tak asi 3K od Stejskyho,Hvezdicovou hlavu,Dellorto,stocena klika+repas,lepsi lauf a nakonec nejake lepsi zapalko.Vyjde to sice na nejakych 11000,ale veř mi že na Cupech budes mít uspech
Datum: 22. dubna 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak nejjednodužší bude asi udělat go motoru ..nový ložiska (nějaký kvalitnější SKF,SNK) a repas kliky s ojnicí na jehlách a nakonec válec od stejskýho s cestovní úpravou...cena motoru tě vyjde tak na 3 500 a pak můžeš ještě kupovat takový díly jako lepší karbec (1 500) hvězdicovou hlavu (1 200) bezkontakt zapalování (3 200) je toho dost...
Datum: 21. dubna 2010 21:37
|



|