 Ahoj, má tady někdo motorku na veteránských číslech? Zajímalo by mě (pohledem provozovatele) jaké úsilí a finanční náklady to stojí každoročně udržet na značkách, co vlastně přesně obnášejí ty retestace, jestli se musí zase absolvovat nějaká klubová a pak krajská, nebo jak a co za potvrzení potřebuje normální motorka (v mým případě třeba ČZ 502)? Našel jsem samozřejmě na netu pár návodů jak dostat auto na papíry, ale je to obecně postavený spíš na auta a kdysi jsem někde četl, že v procedůře je rozdíl podle typu ovládání brzd (bowden x kapalina) atd., takže bych rád znal podrobné motorkářské zkušenosti se zelenými značkami, hlavně mě zajímá kolik se platí na začátku a kolik pak každej další rok poplatky - díky moc hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2016 20:07
 No jo - to ten prodej papírů :-/ Ať si o tom myslí kdo chce co chce, s tímhle bude ještě dobrá pakárna :-/
Datum: 06. června 2016 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ne, jen musí být moto odhlášené - vyřazené z evidence, protože se bude přihlašovat úplně nově. Stalo se mi - při přihlašování péráka mi úředník s úsměvem sdělil, že moje číslo rámu jezdí v jiném městě.
Datum: 06. června 2016 19:56
 Díky za info a k tý testaci potřebuju nějaký papíry ze servisu, nebo z STK?
Datum: 06. června 2016 15:45
Jméno: martin
IP: uživatel17450
 Ahoj.
1. - vyplníš žádost o testaci a v klubu ti udělají klubovou testaci - cena podle klubu (v mém - nečlen 2000,-, člen zdarma)
2. - pošleš papíry krajskému komisaři (klub ti řekne kam a kterému) 1500,-
3. - s papíry půjdeš na městský úřad s vyšší působností a dostaneš veteránské doklady a značku - 500,-
4. - jezdíš
5. - každý rok (duben , nebo květen) absolvuješ retestaci, která v podstatě nahrazuje STK. Mě to organizuje klub, přijede do klubu i krajský komisař a udělají se retestace pro všechny. 300,-
6. - povinné ručení - dohodneš se s pojišťovnou na pojistce pro veterána, některé to uznávají a pojistka je třeba 1/12.
Datum: 06. června 2016 5:47
|



|