 Zdravim, včera jsem koukal na soji 05 a zjistil jsem ze ma stitek psany v nemcine (byl zastrikan barvou tak jsem si toho nevsiml) nevite nekdo cim se lisil od normalniho s ceskym stitkem?? Me to docela udivilo tak jsem sel zkouknout vsechny me pionyry (mam 3) a na 20 jsem nasel stitek psany ve spanelstine, na stitku byl udaj odpovidajici vykonu a bylo tam udano 4k/3500ot. Nevite nekdo co bylo specificke pro tento typ ?? Foto mohu poskytnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 19:16
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já mám zase pionýra 20ku a ta má štítek v azbuce a je ze 68, jedinej rozdíl je v tom že malévíčko u zapalování neni plechově s kulatým prolisem ale hlinikové, jinak sem ještě neviděl pionýra s tímto víčkem z hliníku
Datum: 25. března 2013 19:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ahoj, sbírám výrobní čísla 05tek, podělíš se o to tvoje + rok výroby, případně originální barvu a fotografie?? Dík Marek
Datum: 24. března 2013 19:47
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky mám pionýra a štítek v angličtině 4k/6500 ale rozdíl žádnej nikde nejspíš nebude
Datum: 24. března 2013 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel14945
 ten výkon mtoru je bran podle jine normy podle česke se udává výkon motoru i s příslušensví a podle sae bez proto sae norma ma vždy koní víc...papirove hodnoty...motory jsu stejné.... jinak mota do ddr by měli mít zadní světla s olvinou červenou a polovinou ornanžovou....maj na to předpis....tot vše jinakklasicky fichtl který kvuli nějake vadě skončil v tuzexu
Datum: 24. března 2013 9:19
 koukám že si sběratel kuriozit  jinak ty 4k je myslim zvýšením kompresního poměru z důvodu jiného benzínu v zahraničí. kdysi jsem o tom cosi četl, tak doufám že nemelu kraviny.
Datum: 24. března 2013 9:17
|



|