 Ahoj, pojedu na STK s Pionýrem, dělal jsem takovou renovaci, ne úplně zdařilou, ale tak spíše v detailech. Občas se udělá kapka benzínu pod klikovou hřídelí a má maličko vůli v krku řízení, dotažený to je, ale trochu s tím jde zaklepat. Byl u mě známej a říkal, že to dělá každej Pionýr, ať si s tím nelámu hlavu. Myslíte, že bude na technický problém? Jinak moto je po stránce vzhledu docela v pohodě. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 22:44
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 no jasně.... nejenom motorku dělá člověk pro sebe... věci jako světla, brzdy, pneu atd. jsou základ, to že to někdo šmelí a prochází mu to stk je jenom jejich problém a jsou sami proti sobě... já jenom, že kdyby měl člověk kecy, že technik nedělá co má, tak si vždycky najde něco, za co tě vylifruje...
Datum: 11. března 2013 22:44
 tady nejde o mouchy.to že ti to technik nekontroloval je jeho věc.A kdyby zkontroloval prošel bys ne?Tj. motorku jsi měl připravenou.Ale zde už jedou na stk bez světel a s dalšíma věcma a ještě se tím chlubí.
Datum: 10. března 2013 22:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fuj! * mi!! ... to dělaj ty lahváče
Datum: 10. března 2013 21:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, taky sem byl na stk s fichtlem na vozíku a technik zkontrolova akorát čísla, ale to mě nesere! Vim, že motorka svítila, brzdila, pneu v pohodě (i když ve předu 2.50), tak snad ho nebudu buzerovat, aby my na tom hledal mouchy ne? To že někdo jede na stk a motorka nesvítí ani třeba nejede je boj dotyčnýho... je to jenom a jenom jeho problém, kterej se mu třeba vrátí...
Datum: 10. března 2013 21:58
 názorný příklad jak to nedělat.hodně štastných km
Datum: 10. března 2013 21:56
Datum: 10. března 2013 20:52
 k čemu ti to je že jsi prošel bez světel?akorát jsi ojebal sám sebe.První policajt který tě zastaví ti vylepí za litr.a to už se vyplatí než kupovat novou žárovku za 60 kč,že?Technickou umím taky udělat aniž by toho pincka viděli na stanici?ale k čemu?Pro mě je priorita mít stroj v pořádku a netřást se před policajtama.Jak chceš jet v noci?Já bych si netrouf ani na kole bez světel.Někdo tě sundá a najdou tě až ráno.A rozbít si hubu v dešti kvůli sjeté gumě to není nic pro mě.už jsem na cestě párkrát ležel a není to nic příjemného.
Datum: 10. března 2013 20:44
 Řeči jako že někomu prošla kontrolou motorka která nesvítila jsou naprosto k ničemu...první problém je, že si někdo dovolí s těmahle závadama jet na STK, mě by hanba fackovala kdyby mi něco na mašině nefungovalo...druhá věc je, že technik sere na svojí práci, prostě flink...nicméně vůle v krku řízení je nepřípustná, rozhodně rozebrat, zkontrolovat, namazat, dotáhnout. A to nemyslim jenom kvůli technický, ale taky kvůli nějaký bezpečnosti...
Datum: 10. března 2013 18:54
Jméno: Roman
IP: uživatel6924
 já s pionýrem prošel na STK a ani to nesvítilo a zadek sjetej a nic neřek
Datum: 10. března 2013 13:27
 Vymen uložení v krku a máš po problému....
Datum: 10. března 2013 12:23
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 No dotažené by to být mělo, je to na kontramatkách. Doufám, že mi to dají.
Datum: 10. března 2013 11:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 technickou to asi projde jedine co sem měl problem byl jinej rozměr gumy u 125 čz jinak koukat na světla blinkry kryt řetězu barvu .... a vule nesměj bejt moc viditelne pokut to klepe tak to dá spíš jde o silony na vydli .... ale je pravda že to uložení spíš zarezá a všelijak zatuhá je z výroby dost stažene taky se mi nestalo že by tam byla hmatem znatelná vule ...a to sem viděl i ohnute krky na ramu a ložiska fungovali dobře....no co skus se na to podívat šikovně to rozdělat a kdyžtak šikovně vyměnit
pokut bude chybět 1 2 je lepší vyměnit všechny vyjde to na 50 a je klid ....
jinak samohřejmě fika před stk umej.....mastne fleky utří
Datum: 10. března 2013 9:46
 V krku řízení rozhodně každý pionýr vůli nemá, buď to není dotažené nebo je tam málo kuliček (patří jich 21 nahoru a 21 dolů) nebo je to celé blbě složené. Už jsem viděl různé šílenosti, jak to někdo dokázal poskládat.
Datum: 10. března 2013 0:17
|



|