 Ahoj, měl bych dvě otázky, na co si mám dát pozor až pojedu s PIO na stk, nějaký vaše postřehy. A ta druhá, jestli musí být povinně na každém autě namontovaná zadní mlhovka? Někdo mi to říkal, ale mě se nezdá, že když je auto (škoda 1000mb) schváleno pro provoz, proč se musí dovybavit mlhovkou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2013 22:48
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 Já mám z nějakýho důvodu rám na úřední číslo, takže ho tam mám. Zatím díky za rady.
Datum: 01. března 2013 22:48
 Mlhovka musí být na každým autě, pokud jí auto nedisponuje, tak se musí dodělat. Co se týká STK, tak po mě chtěli jestli svítí, troubí, zda fungují brzdy, zkontroloval vizuální stav a jestli není volná přední vidlice a neteče někde olej, pneumatiky a taky technik hledal číslo rámu. Po tom co jsem mu řekl, že pionýr má číslo jen na motoru a na štítku to po chvíli hledání nakonec vzdal...
Datum: 01. března 2013 20:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 postul pše správně!!!Protože je to psaný!!!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:49
 zadní mlhovka musí být na každém autě.zapojená dle předpisu a s oranžovým kontrolním světlem.
Datum: 01. března 2013 19:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus na stk po mě chtěli : svítí, troubí, brzdí, stav pneu a jestli souhlasí barva a číslo rámu s tp a co se týče té mlhovky tak když to tam nebylo z továrny daný tak bejt nemusí ale když si je tam dáš musej fungovat
Datum: 01. března 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavně na čísla, rozměry a stav pneu a světla, to je jediný co mi u fichtla kontrolovali... pak asi aby to nemělo extra vůli v přední vidlici, aby z toho nechcel olej a aby to mělo zrcátko alespon na levý straně... s mlhovkama ti neporadim..
Datum: 01. března 2013 16:48
|



|