Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 Zdravim draky, mám dotaz: Jak je to s přihlaováním motorky na veteránský papíry, musím k tomu mít nějaké doklady jako techničák a pod...? A jak je to s používáním takové motorky, může se s ní jezdit jako s normální a nebo je to nějak omezené? Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:03
 musíš být členem veterán klubu.... pokud nemáš nějakou předválku na kterou tp neseženeš tak to nemá cenu....
Datum: 17. srpna 2010 21:03
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 navíc sem se dočet, že musím mít schválení nějakýho hystorickýho motoklubu, takže se to nakonec ani nevyplatí... asi si seženu něco s papírama
Datum: 17. srpna 2010 20:23
 1/ v každém případě původní typ motoru a převodovky, dodávaný v tomtéž období výrobcem...........
2/ původní typ a rozměr ráfků dodávaných výrobcem, popřípadě typ ráfků z volitelného vybavení, které bylo výrobcem nabízeno nebo prodáváno v období normální životnosti vozidla (viz. kodex FIVA), původní nebo dobové poklice. Použití jiných kol je třeba doložit dobovým materiálem (prospekt, časopis, katalog doplňků apod.)...........................
3/ velmi dobrý technický stav a celkovou bezchybnou funkčnost................................
4/ karoserii bez koroze..........................
5/ jednotný celistvý lak (bez neodborně zastříkávaných míst, většího počtu oděrek a jiného poškození; trochu jiná situace je u původního laku, který ještě nebyl nikdy přestříkáván – v zájmu zachování originality je možná větší benevolence v posuzování oprav). V tomto případě je však nutné individuální posouzení TK.
Poznámka: černý matný lak, byť celistvý, nebude posuzován jako lak vhodný na veterána..........................
6/ slušné povrchy chromovaných a hliníkových součástí..........................
7/ všechny znaky a emblémy odpovídající danému modelu a roku.........................
8/ absenci jakýchkoliv nedobových doplňků (plastové nebo gumové ochranné lišty, různé nápisy či „vylepšení“, nedobová audio/video technik aj.)......................
9/ celkovou čistotu karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy mastnot ani čerstvé úniky olejů nebudou akceptovány).......................
10/ interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně spravené čalounění, nekompletnost interiéru nebo náhrada jeho součástí moderními prvky).......................
11/ jednoduše shrnuto, co nejbližší podobu s originálem vyrobeným v továrně.................................
tady máš podmínky co musí tvoje motorka spolňovat abys dostal zelenou cedulu
Datum: 17. srpna 2010 18:41
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 jo a chci se ještě zeptat, zda jsou s rím spojený nějaký vysoký finanční náklady a taky jestli to můžu vůbec řídit s papírama na 25kw, motorka má sama o sobě jen 20kw ale jení to nikde napsaný, díky za odpovědi...
Datum: 17. srpna 2010 14:52
|



|