Posl.aktualizace: 24. května 2010 16:02
 denzile jde to poznat z kazdyho tvyho prispevku... jinak nevim jak se ten otackomer zapojuje, ale kdyby na civku tak by s rozsahem nebyl problem.. premejslejte
Datum: 24. května 2010 16:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 trubka:To soudíš podle čeho?Velká hubo!
Datum: 24. května 2010 10:35
 Za prvý: je elektronický, za druhý: na 24V, za třetí: je pohaněný z čidla na bloku a za čtvrtý: tahle karosa točí tak max. 2200 otáček tudíš u babety nepoužitelný.
Datum: 24. května 2010 10:02
Datum: 24. května 2010 7:22
Jméno: trubka
IP: uživatel9478
 kekz-ten ot.měr je k ničemu,protože na těchto motorech je u rovodového kola umístěn generátor a ještě ,,točí ,,polovinu otáček.Takže 2100 ot.motor,1050 ot. generátor.Jinak denzileck je akorát teoretik velká huba.
Datum: 23. května 2010 22:02
 Těžko  v dieselovým autobuse se to asi nebude zapojovat na cívku  nejspíš ani nikam do elektroniky nedivil bych se kdyby to bylo mechanický stejně jako rychloměr...
Datum: 23. května 2010 21:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 23. května 2010 20:41
 :  nne nechcu klíďo tam dám otáčkoměr do 8 RPM to je mi jedno ale pls napište i někdo jak se to zapojuje!
Datum: 23. května 2010 20:41
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kekz chce jezdit ekologicky  mato misto omezovace
Datum: 23. května 2010 20:32
 jen tak chci nějakou úpravu nne.....a prosím, třeba ty denzilecku jestli víš jak se to zapojjuje, aby to fungovaolo tak pls napiš
Datum: 23. května 2010 20:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A taky vůbec nevim k čemu by ti to bylo..
Datum: 23. května 2010 19:43
 Bylo by to porad na 30 protoze babeta toci daleko vic
Datum: 23. května 2010 19:25
|



|