slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
čau draci chci se zeptat co mam udělat když mi fechtl za studena jde nakopnou ale když tam dám 1 tak se mu nechce a chcipava musim ho 5 minut turovat a potom se na 1 rozjede na v pohodě ale v moment když dám 2 a plnej kotel tak se dusí.Poradtě mi díky už sis nevím rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych zkusil jinou svíčku.
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ještě jsem si vzpoměl. Falešnej vzduch to může brát i přes opotřebený gufera na klikovce. Příznaky jsou stejný.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nemáš děravej plovák,nebo nedrhne ti v komoře? Jo a stalo se mi,že mi prdlo kolínko mezi karbecem a válcem,bralo to falešnej vzduch a dělalo to něco podobnýho. Zkontroluj i těsnění kolínka u válce i karbecu.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
2zářez od shora,cihlovou ale víc do tmava davam víc oleje, zapalovaní klasika 20W
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel14454    
máš jehlu na 2zářezu? jakou barvu má svíčka? jaké máš zapalování?
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:02
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel17719    
filtr novej.trisku mám original a hladinu mam nastavenou po okraj plovaku
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Řekl bych,že se ti to uchlastává. Buď zustává viset plovák,nebo ¨moc velká triska.Nebo zanešenej vzduchovej filtr a saje to moc benzinu místo vzduchu.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jak tomu bývá v zimě provádím udržbu a upravy na cestování na mé sajdě. Jelikož pokrok gps došel až k nám do kopců tak jsem se rozhodl pro montáž usb zásuvky na mou 350/638. Chci se zeptat jakou s tím máte zkušenost? Mám zasuvku pro zapojení přímo na baterii ale chci se zeptat zda to trafičko co v té nabíječce je nebude akumulátor vybíjet, i když tam nebude nic zapojeno. Za klíčkem to dělat nechci kvůli funkčnosti i při klidu motoru. Nabízí se vypínač ale proč se s ním dělat když to vybíjet nebude. Hlavně se ptám vybíjí to nebo ne? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nejspíš to nebude trafo, ale tlumivka spínanýho regulátoru, ale to je jedno, v každym případě oběr takovýho zdroje je srovnatelnej se samovybíjenim baterky takže nebude mít velkej vliv.. spíš než ten vypínač bych doporučil pojistku dimenzovanou na max příkon tý usb nabiječky, což bude tak 2A.. a v případě nutnosti to vypneš vyndáním pojistky..
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, potřeboval jsem slyšet at ho tam dám. :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nějakej minimální odběr tam bude,cívka je stále pod proudem, ale nemělo by to být nic fatálního. Každopádně ten vypínač neni od věci,může se tam nějak dostat vlhkost třeba jízdou v dešti nebo nějaká jiná závada a budeš mít možnost to rychle odpojit. Když pro nic,tak pro klid duše.
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:40
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel17718    
Zdarec Draci. určitě to tu bylo mnohokrát ale nemohu to nikde najít. Potřeboval bych vědět rozměry všech ložisek a gufer v motoru ČZ 175 450/05. díky za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel17718    
díky moc :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze draci,,,, mame tu dasli fichtl expedici a to za velkou louzi a to primo do USA a jede se i pres las vegas :-) http://facebook.com/pages/Pionýrem-po-ROUTE-66/592101474228033?fref=ts kouka s toho docele sranda cesta,, jak s fichtl krizuje s hadeckama v usa,,,,kdo je dasl is expecici? tak necht se prihlasi,,lebo je dulezite to nejdrive probrat a pak montovat,,, porad si vybavuji jak jawari kolem sveta co jse ted uspesne vratili,, jak mi sprvu rikali kde ze si geockovaly motory,tenkrat jsme s toho sel na kolene a oni sli jeste vice v mongolsku na kolena http://offroad.h2omaniaks.com/cesta-kolem-sveta/mongolsko-zacatek/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel17717    
Děkujeme za zveřejnění, naše výprava je zatím v počátcích :-) Já teprve rozebírám Pionýra, teda už rozebraný je a slovenská strana už testuje stroje. :-) Letenky už jsou koupeny, jedna 1030euro a to do L.A. Stroje pojedou letecky v bednách a my si je po přistání vyzvedneme na letišti. :-) Zítra tj. 15.12.2014 jde slovenská strana domluvit dopravu strojů. Tím to hlavně děkuji Radkovi, že nám vyšel vstříc. Další informace jsou i na tom FB, kde jsou fotky příprav a renovací. :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: pp      IP: uživatel3079    
Vyjedete na pionýru ve dvou všechny kopce? Nemyslím nějaký terény myslím normální silnice kde jezdí i auta. Já bohužel když vezu holku tak jsem už několikrát potkal na silnici takovej kopec že to nevyjelo ani na jedničku a zpomalovalo to tak dlouho až se to úplně zastavilo a musela vysednout a jít pěšky. Mám tam 13z pastorek tak chápu že můžu dát menší ale by mě zajímalo jestli můžu vůbec očekávat výrazný zlepšení anebo to bude skoro jedno a nepojede to taky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: Pincek50      IP: uživatel8325    
Zdar, mě to normálně vyjelo pořádnej kopec, na jedničku ve dvou cca 200kg a pak samotnej cca 85kg na dvojku mírnější a na jedničku to už musel bejt dost šílenej abych musel podřadit :-D Sekundár 11, ted přendáno na dvanáct a taky v pohodě.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17722    
s 13z zavčas podřadit na 1plny otáčkym musi dobrej fichtl vyjet uplně všechno,pokud teda nemáte dohromady vic jak 140 kilo
 
 
Datum: 15. prosince 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco máš špatně.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 16:46
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Na 12-ti zubej pastorek musíš ve dvou vyjet cokoli na silnici, s 11-ti zubym cokoli i v terénu. Pokud ne,je chyba v motoru, předstih.odtrh, výbrus.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Taky bych rek ze to mas uhnany na 1 to musi vijet vse na com je asfalt...
 
 
Datum: 13. prosince 2014 2:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas se stane že přijde krpál v kterým musím řadit 2 :-D jedničku ani ve dvou ne, ikdyž, při odjezdu z chorvatska plně naloženej jsem stoupal serpentýnama na jedničku, docela masakr :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám seriovku s 12z a jely sme dvá dohromady asi 155 kilo a předjíždel sem kámoše co jely taky ve dvou. Pod kopcem roztočit a furt plnej. byl to krátkej kopec ale o to prudší.Myslím že je to dost o stavu motoru
 
 
Datum: 12. prosince 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
zdravím prosím o radu. Od koho berete 1kr písty do upravených motoru popř. i odkaz na stránky nebo nějaký kontak. předem děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
dekuju stando
 
 
Datum: 18. prosince 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
web nemá,komunikace přes telefon. https://plus.google.com/102561484845741618983/about?gl=cz&hl=cs
 
 
Datum: 14. prosince 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
pravě potřebuju kroužek výš. a do zavodního motoru pist tady s fk na 4k motor moc nevyhovuje a pístech od p. Baška už sem slyšel ale nikde sem nenašel nakej kontak. stando napsal bys mi prosímtě nakej kontakt :-) díky za rady
 
 
Datum: 12. prosince 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně jedině p. Bašek :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 15:09
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Z fichtlkrámku jednokroužkový píst je dobrý pro 2K úpravy. Pokud budeš mít vícekanálový válec je třeba shánět píst s výše postaveným pístním kroužkem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17712    
Většina Fichtlkramek.cz .... eventuelně Bašek a jiné zdroje.....
 
 
Datum: 12. prosince 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Upravený motor je hodně široký pojem.... Závody, nebo jen úprava. Kolik se chystáš točit. Jaký předpokládáš výkon..............
 
 
Datum: 12. prosince 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Stadion 22 už delší dobu mě trápí problém:Motor po go(výbrus,ložiska,gufera...) Motor chytá na první nášlap, normálně jede super až 58km/h. Při delším stoupání jede za jedna dobře a jde za plinem, ale po zařazení na dvojku, se motor začne dusit(čím víc plinu tím horší). Na volnoběh má pak šíleně vysoké otáčky. Nejdřív sem myslel že se motr jen přehřívá nedostatečným záběhem, ale problém je stejný i po 500km. Tipuju že po přehřátí bere falešnej vzduch ale kde? Karbec a válec jsem pro jistou přetěsnil (na silikon).Předstih ok,svíčka cihlová, benzín ok.. Jediný co mě ještě napadá jsou gufera!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Klika jde hladce, ale na straně magneta mi připadá že má malinkou vůli. Svíčka cihlová (tedy normálně, ve chvíli kdy to nejede jsem jí nekontroloval!)motor mažu 1:30 modrákem a ani za studena nekouří!Je tam karbec s 15 difuzorem z s23...
 
 
Datum: 14. prosince 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Je klika na středu bloků? je dobře nalisovaná,nešponuje v ložiskách ? Směs není moc bohatá? Svíčka je černá? Nesmrdí to? nemizí olej?
 
 
Datum: 14. prosince 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
Předstih to nebude zkoušel jsem ruzná nastavení stejně jako ruzné teploty svíček.divné je že po opětném přeřazení na jedničku motor zase táhne(samo že při menším zatížení)?!když by benal rozpouštěl silikon, tak by to fungovalo aspoň nějakou omezenou dobu, ale tahle závada se opakuje ihnet i po komplet rozborce a zborce...
 
 
Datum: 13. prosince 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel17715    
Tohle se mi stávalo u fichtla. Pokud se motor dusí a zhoršuje se to přidáním plynu, jsou to nejspíš samozápaly. Motor je přehřátý a palivo chytá dříve, než by mělo být zapálené. Chce to dát studenější svíčku. Teď nevím, jak se to značí, ale tenkrát jsem dával "devítku". Také může být příliš velký předstih, to vede také k přehřívání a samozápalům. Samozápaly lze ověřit tím, že se motor uvede do toho stavu, kdy se to projevuje nejvíce a v tom vypnout zapalování. Motor po vypnutí zapalování má snahu běžet dál.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel16524    
Silikon pod karburátor není vubec dobrý protože ho benzín rozleptá skus sundat karbec srovnat přírubu třeba na skle (se smirkovým papírem) podívej se jestli je je příruba rovná na válci dej tam těsnicí papír a slož to akorát to dotáhni s rozumem at nezohneš znova přírubu. A uvidíš
 
 
Datum: 13. prosince 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli budu mít válec který my dá 8500 otáček za minutu jestli to bude stíhat klasické zapalování nebo je lepší bezkontaktní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Za mě bezkontakt... nevím proč se trápit s kladívkama, která na takové otáčky nejsou konstruovaná...
 
 
Datum: 30. prosince 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Válce které jezdí do 9000 ot/min stíhá v pohodě sériové zapalování. Teď jsem vyrobil válec co by měl točit přes 11 000 ot/min a upravil jsem trošičku sériové zápalko (dal jsem tam dvě pružiny). Tak uvidíme jestli bude stíhat.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Vape je hezká věc na cestování, ale co se týče toho lehčího rotoru.... taky má dost silnější magnety, tak že kurevsky brzdí
 
 
Datum: 13. prosince 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
Kladívka tohle bez problémů odklapou, Vape jezdím v sériáku. V závoďáku ho už nechci vidět.
 
 
Datum: 13. prosince 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Dal bych tam bezkontakt ...co na to bakoun ktery sam jezdi vape?
 
 
Datum: 13. prosince 2014 2:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17713    
Hmotnost rotoru do toho nepleť.
 
 
Datum: 12. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kaštan      IP: uživatel7807    
origo zapalovábí se dá použít i do vyžsích otaček jen ho musíš dobre seřídit. ale pro závodní motor je určitě lepší bezkontakt protože ma lechčí rotor
 
 
Datum: 12. prosince 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
stíhat bude bez problémů když bude ok a dobře seřízené
 
 
Datum: 11. prosince 2014 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj Draci! Dotaz od zacatecnika. Stadion S11, na volno běh krásne přede, jak tam dam jedničku a snažím se rozjet, klesne výkon a chcipne :-( jezdil krásne po repasi a pak tohle. Odtrh, predstih??? Diky moc! A pěkné Vánoce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Moc diky!
 
 
Datum: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Bordel v karburátoru. Nejspíš ucpaná tryska.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čuste, zajmalo by mě jak se u motoru počítají HP (koňské síly) hledal jsem to na wikipedii ale moc jsem toho nepobral. třeba poradíte vy. díkec ;-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
To alfa křížek 8212 má být pomlčka, nevim proč to takhle zmršilo.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak takhle: Mechanická koňská síla &#8212; 0.74569987158227022 kW Metrická koňská síla &#8212; 0.73549875 kW Elektrická koňská síla &#8212; 0.746 kW Parní koňská síla &#8212; 9.8095 kW 1 kW = 1,35962 k. Pan Watt při svém bádání s vyzvedáváním uhlí sledoval, kolik času bude jeden kůň potřebovat na vyzvednutí určitého množství uhlí a došel k závěru, že jeden kůň má výkon 745,7 Wattů. Ačkoli dvojí jednotky výkonu nám v dnešní době přinášejí spíše problémy a zmatek, v tehdejší době zřejmě měla koňská síla význam. Poznámka: Ve světě se používají dvě definice koňské síly, a sice HP podle americké normy a PS podle evropské normy, přičemž americký kůň je o trochu "silnější" než evropský. Pokud někoho zajímají přesná čísla, 1 PS = 0,98632 HP. :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2014 22:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1kW= 1,3 HP,,,1HP= 0,75kW,,,, jsou nějaký nepatrný rozdíly mezi HP,PS,koně,BHP...
 
 
Datum: 10. prosince 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
1 watt = 0,00135962 koňských sil 1 W = 0,00135962 hp Stačí takhle?
 
 
Datum: 10. prosince 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: Rudolf      IP: uživatel17710    
Zdravím. Nevíte jestli se dá v téhle době ještě někde sehnat koncovky na kabeláž, na jawu 250/559 (panelka). Speciálně se mi jedná o koncovky na tachometr. Jsou tam dvě trubičky (asi kontrolky) a pak ružicový kontakty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Ty se sehnat nedají, napájel jsem do nich samce od fastonu.. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSdGumBM5Bgu8BEmodTlfo2De9gLbIKnLRRoOY5JEnsclldKCPh
 
 
Datum: 11. prosince 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, zhruba jaké nápětí na prázdno výrábý zapalovací cívka u pionýra při startování nakopávačkou a při plných otáčkách? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
od 0V po cca 300V.. proč to chceš vědět?
 
 
Datum: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
čau měl bych trošku hloupější dotaz, :-) jak je to u mazání 4-taktů? např u jawa 500 ohc jsem si všim že vede mezi žebra válce nějaká hadička s olejem. a nebo jak se maže např motor ze škody? (105,120,...) díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Maze se jen vnitřek,aby olej nešel nad píst a nespaloval se tam maji pisty stiraci krouzky které ten olej setrou zpátky do vany. Kdyby tam nebyly nebo byly poškozené nebo optrebovane tak bude motor modré kouřit a bude ubývat olej. Takzvané to bude zrát olej.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
takže se tam maže pouze spodek kde je vana? (myslím pod pístem) nebo i tam kde se spaluje atd..
 
 
Datum: 05. ledna 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Pokud te zajímá pouze jak se maze válec,potom je to mlhovinou od odstriku,jak se točí klikový hřídel. Olej vytékající z ojnicnich ložisek se rozstrikuje a tím se vytváří mlhovina a ta maze vše co je uvnitř bloku,tedy válce,pístní cepy,pokud je v bloku tak i vackovou hřídel.Stačí takhle vysvětlit? Pokud by jsi chtěl ještě něco vědět tak napis.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: jiři-cz      IP: uživatel15512    
Čau, my jsme měli Jawu 350 SV 1936 a ta měla rozpůlenou nádrž. Do jedné půlky benzín do druhé olej. Plus olejový filtr. Vyměnil jsem ji za Jawu 350/640 protože bych předělání do původního stavu nezvládl finančně a tak ať dělá radost nynějšímu majiteli. Stejně má s tím problémy. Jsem s ním ve styku. My jsme u ní měli sajdu. Byla předělaná a tak originální díly chybí.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:30
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17709    
šmarjá čerpadlo si saje olej z vany nebo nádrže a tlačí jej tzv. kanálky v bloku motoru a některých dalších dílech (kliková hřídel, hlava, vačky atd.) na příslušná místa (kluzná ložiska). Pomocí trysek jsou pak tímto tlakovým olejem ostřikována i další místa (např. píst, válec, rozvodový řetěz nebo převodovka u motocyklů). Někdy je ten tlakovej rozvod využitej i pro další funkce (např. napínání rozvodovýho řetězu). 1)napiš http://www.google.com 2) do vyhledávání napiš "mazání motoru" 3) klini na obrázky 4) styď se za svou lenost
 
 
Datum: 09. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jo to vím že u motorů škoda atd to má vanu a olejové čerpadlo ale mě zajímá kam ten olej pak putuje aby se to ve válci mazalo jinak díky
 
 
Datum: 09. prosince 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17707    
Proste u 4 taktu musi mit motor samostatny okruh mazani hnany cerpadlem a u osobnich aut si vyrobci ulechcili zivot a udelali misto nadrze vydute dno motoru alias vanu ze ktere cerpadlo saje..u drobecka 500 ohc uz v ramu na vanu neni misto proto sla nadr pod sedlo a cerpadlo saje prez hadice
 
 
Datum: 09. prosince 2014 2:10
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel13621    
Zdravim mam dotaz, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_39_25_14cep_tuning.html je tento píst značky berta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESA BERTY NEVEDEEE! nejsou spatny ale jsou tezsi,coz za vydrzi vice ale krouzky jsou o trosku niz posazene na pistu
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že hlavní věc je mít čas. Bych jel taky třeba na pionýru, ale nevím co by tomu řekli v práci a doma.
 
 
Datum: 08. prosince 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jelikož se mi tu skoro pokaždý domrví odkazy, tak ještě jednou, zpráva v idnesu http://goo.gl/BW38fN a fcb stránka http://goo.gl/PXm8oU Pokud se to znovu nezvýrazní, vykopírujte si odkazy do prohlížeče, to zmákne každý.
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit se šroubkem seřizovaní spojky na fichtlu. Když dám šroubek tak se vršek rozmáčkne a po čase nevypíná spojka. Dokonce sem si i koupil šroubek kterej má být přímo sem a taky se rozmáčknul . předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: wope      IP: uživatel6800    
Dej si kuličku mezi tyčky vypínání.Když vymáčkneš spojku tyčka se roztáčí a roztemuje šroub,když je tam kulička tak točivej moment nepřenáší.
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádnou extra spojku tam nemám jen ferodo a nový pružiny. Hned jak se dostanu do nějakýho železářství koupím tvrdej. Díky
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Máš asi nějakej extra prototyp motoru s extra přítlakem lamel,jinak nevim ... mam tam šroub vyrobenej z obyč měkkýho šroubu m6 a nic se mi tam neděje ... tak jestli jedeš tak tvrdou spojku že ničí šroubek tak použij tvrdej šroubek jak píše kolega.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Co zkusit nerezovej nebo kalenej šroubek?
 
 
Datum: 09. prosince 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar draku, měl jsem stejnej problém na mustangu.. naštěstí já jsem takový typ co přímo nesnáší křupání převodovky a povolenou spojku. jednou jsem nastavil a ještě ten den se šroub zase rozlisoval a nebo taky jsem věčně řěsil to že do tyčinky se totálně zaryla kulička. řešení šroubu asi je jenom jediny ale nevim zda-li bude fungovat a to je - zkusit tam dát M8 závit lebo osmička by se už jen tak nerozplácla ale nevim jestli tam ten závit pude.. řešení 2 - kulička dělá důlek do tyčky.. bud tam tu kuličku prostě nedej a nebo tam hoď tyčinku z čz 175/450 nebo jinejch 175,250 u mé čz 175 jednou nastavím spojku a pak na ní půl roku nemakám ;-) :-) jinak přeju hodně štěstí draku :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dorvat ho mužu jak chci rozmáčkne se stejně ;-) kulička tam je ale mrknu jestly je v pohodě. Díky za tipy
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a nechybí ti tam kulička?
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Tak ho znova dotáhni ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel17552    
Zdravim, jaké číslo má origo červená jawácká barva??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
 
 
Datum: 08. prosince 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlkramek bych chtěl orodovat ze všechny ty vánočný stromky,,,, pač je třeba myslet na dalši generace našich dětí a vnoučat,,, lebo takovej stromek roste v lese hafo let a musim říct že tich lesu cim dal tim vic ubyva,, lebo je čim dal tim vic satelitu a tak les jde stranou,,,a tak je skoda jit do lesa a fiknout stromek :-) :-) :-) :-) :-) :-) bud zkrate smrk co leze bud moc vysoko a nebo do elek dratu, nebo si ozdobte venkovni strokem pred barakem a nebo nejlepe si kupte kvalitni umelej stromek co vydrzi po generace a nezestarne a k tomu kazdy rok vuny v plechovce at to u vas doma voni jako zivej :-) nebo si kupte s predrazeny stromek s plantazi ALE JE SKODA STROMKU P OSTROMKU REZAT V LESE, lebo ten váš už nikdo nepřijde a nezasadi a tak tim přijde les zas o jeden malej strom,,,,, ZIVOT JDE KUPREDU, PRIRODA JDE DO HAJE :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel17711    
Pánové, lesů jsou největší plochy od dob Marie Terezie a do lesů se některé plochy pro sázení vánočních stromků ani nepočítají.. Ale pochopytelně to neznamená, že musí každý mít dva stromky. zpravy.idnes.cz/historie-lesniho-a-vodniho-hospodarstvi-ffv-/domaci.aspx?c=A121009_114533_domaci_hv
 
 
Datum: 11. prosince 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Známej dřevorubec říká,, porežem si co chcem,dreva je vela,stromov jak sračiek a stále sázejů...nebudem si robit starostí s jedním stromčekom...
 
 
Datum: 09. prosince 2014 7:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Možná tak u Prahe. :-D U nás máme speciální plantáž jen na Vánoční stromky a lesů tu máme také dost a to obrovských. :-) :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2014 7:01
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim všechny, řekl by mi někdo zda musím mít na PAVu vyrobní štítek? když si ho vyrobím doma a koupím si novou korbu ten štítek bych prostě neměl stačí ho mít zapsaný v tp? (což mám) dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl by si sebou vozit typový list a s pávem jezdit na technickou, kde jak tomu bývá kontrolují všechna čísla i na pávu. Ale já na pávu také štítek nemám a ani zapsáno v TP a nikdy s policii problém nebyl. Ale je pravda že je lepší mít vše v pořádku. :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec. už si nevím rady mám jawu 20 a za jízdy vynechává (na volnoběch jde vytočit) předstih odtrh jsem šteloval uš mockrát a ruzně takže tam bych chybu neviděl. valec je po výbrusu ale v letě se mu stala nehoda praskl píst a jeho kusky byli nacpané v kanalkoch tak mě napadá jestli tam něaký kusek neostal jestli to nedělá toto ? nebo jestli to nemuže být tim že mám na 20 motoru 05 válec ? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Mně něco podobného dělala vymyčkaná těsnicí gumička v kohoutu. Průtokové otvory byli rozmačkané. Stačilo ji otočit o 90° než jsem sehnal novou.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Jestli si nejseš jistej,jestli tam něco nezustalo v kanálkách a namontoval jsi ho jinam, tak se něco z těch kanálků mohlo vyklepat i tady ke klice. Ale spíš bych zkontroloval nastavení karbecu a čistotu palivový soustavy.Benzin sice může téct,ale ne dost rychle. Na chvíli to stačí,ale pokud jede ve vyžších otáčkách déle,tak nemusí stíhat.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
jo určitě dostal protože jak jsem ten valec sundal, zatočil sem kliku a sipali se kousky pístu ven ale ten valec mám ted na motoru 20 nehoda se stala na 05ce
 
 
Datum: 07. prosince 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Nedostal se kousek do klikovky?
 
 
Datum: 07. prosince 2014 20:40
 
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 4:57:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu