slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, mám problém. Na Mustangu když jedu, tak na jedničku a dvojku vše v pohode, ale když dám za tři, tak nemá výkon a cca po 200 metrech to chcipne a když jedu jen na dvojku, je všechno v pohodě. Poraďte prosím díky Sotor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj díky za radu, předstih a odtrh je v pořádku. To jsem udělal jako první. těsnit by to mělo, protože cca před 600 km jsem dělal GO. Asi jsem něco udělal špatně, ale zkontroluji to díky moc za rady.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl jsi rozdělanej motor? Pokud ano, tak máš pravděpodobně prohozený kolečka v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar buď ti nejde benzín pořádně, vadné gufera, těsnění pod válcem prdlé, netěsní hlava, karbec netěsní třeba nebo vyhoněný válec, připečené kroužky,zacpaný výfuk, špatný předstih,kondenzátor nebo cívka nebo indučka. Neco z toho je špatné. Jako první bych seřídil předstih napřesno dva milimetry před horní úvratí. Odtrh 0,4 v horní úvrati,před horní úvratí 0,05-0,10mm. Jak nepomože předstih tak potom vyčistit kompletně palivovů soustavu,karburátor, nastavit plíšek na jehle na druhý zářezek od vrchu,nastavit hladinku v plovákovce tak aby dosahovala když j eplovák daný dole když si ho dáš šroubováčkem dole tak ti mosí sahat po horní okraj plováku. Nastavíš to buď přihnutín nebo odehnutím plíšku na víčku plovákové komory. Vyčistit trysky( profůknůt hubou). Tyd tyto věci udělaj a potom vyčisti ještě svíčku nastav na ní mezerku pul milimetru a mosí to jet. Když ne tak buď ten kondenzátor cívka nebo ucpaný výfuk.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: Deivid      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdravím potřeboval bych radu mam jawettu a chci ji nanovo obout bo mam kompletně vyrezlé ráfky a dráty atd jinak celkem v dobrém stavu vše bych chtěl mít původní a stříbřenku neberu takže nové ráfky v příruččce píšou 23x2´´ a pneumatiky 23x2.00 ale to jsem vyzjistil že je staré značení nové ráfky jsem našel v rozměrech 19X1,20 ,, 19x1,25 ,, a ještě na stadiona 23 ,, 19x1,35 ale to je asi pouze stadion 23. Takže jaky?? nevim jak se změnil ten druhý rozměr na FK mají 19x1,20 potřebuju ráfek který se nejvíce podobá originálu a napasuji na něj mitasku 2,00x19 a jestli by mi někdo vysvětlil co ty zatracený čísla znamenají hlavně ten druhý rozměr 19Xxx? moc díky draci... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jenom tak pro info, mám tu teď nový ráfky na jawetu s rozměrem 19x1,35 a celková šířka ráfku je cca 48mm a šířka v patě cca 34mm, tzn. stejný rozměry jako jsou zde na FK udávány u ráfku 19x1,20... ještě jsem změřil origo a tam jsou ty rozměry 40mm a cca 28mm... to jen tak pro info, pneu 19x2.00 jsem na ně ještě obout nezkoušel...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: Deivid      IP: uživatel16842    
Ok moc díky !
 
 
Datum: 31. prosince 2014 13:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to 23 značí pr,měr pneumatiky po největším obvodu myslím, zkrátka a jednoduše na pláště 23x 2.00 můžeš nahradit pláštěma 19x2.00 - je to stejný, jen je to měřený na jiných místech... a ráfek taky kup 19x1,20 ,,,,to 1,20 je šířka ráfku v placích a na tu pneumatiku 2,00" těch 1,2" odpovídá
 
 
Datum: 30. prosince 2014 23:52
 
 
 
 
Jméno: jakub199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, potřebuji radu a kontakt kde mi nachromují v okolí Ostravy,Opavy atd. nádrž. Ideálně jestli někdo máte s nějakou zkušenost - ať dobrou, nebo i špatnou - prosím napište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel16294    
Jirko: Co renovuješ za stroj?
 
 
Datum: 05. února 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě taky zajímalo, protože jsem z Opavy a nic takového tady není. :-(
 
 
Datum: 01. února 2015 19:56
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevíte jak vylisovat ložiska z kol na pio ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 2:26
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
já vemu svářečku a tam kde má jít osa to trošku naboduju a pak to vytluču ven nějakou tyčkou.
 
 
Datum: 05. ledna 2015 2:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Použij rozpěrnou trubku-kdysi jsem použil železnou hmoždinu o patřičném průměru vsunutou do ložiska, tu jsem roztahl utažením matice a tyčkou skrze střed kola ložisko vyklepl ven.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat jestli pokud mám doklady (normálně ty nové psané na mě) k mustangovi, tak jestli je můžu mět na jawu 21. Samozřejmě štítek a barva by mě seděly. Jen mě jako zajmá jestli když mě chytnou policajti tak jestli hned důkladně zkoumají co je to za tym a tak, nebo jestli se jen podívaj jestli mám daklady platnou stk a pojistku a zbytek je jim jedno. třeba Kontrolovali vám už někdy shodu čísel na štítku a v tp ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedná se už o nový tp (malý a velký) tudíš tam typ už je psaný
 
 
Datum: 05. ledna 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Pokud mas knizecku jde to protoze za totace byli papiry na vse stejny .,,tedy v knizce bylo tp jawa 50 a vic to neresily ..pokud uz mas kartu pise se do ni i typ 20 21 23 a tudis si v p...
 
 
Datum: 04. ledna 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10988    
Zdravím mám problém s krosovou cz 125, motor mi bere převodový olej,na volnobeh se zvyšuje volnobeh. Motor jsem před zimou rozebral zabrousil kartery, dal jsem ho červený tmel,2 brite gufero a stejné mi motor bere olej. Nemáte s tím malou zkusenost , zda li by nemohl bejt prasklejl karter a jak by se to dalo z jistit. Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zkus este prohlednout kartery klikoveho prostoru jestli nekde neni nejaka prasklina ci co..
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, chci se zeptat. Někdo mi říkal, že když nemám řidičák tak po pozemní komunikaci můžu tlačit motorku, ale pouze do objemu 50 ccm. Co je na tom pravdy?? Potřeboval bych to vědět, protože tu u nás v dědině neustále slídí policajti. Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to divné...když budu tlačit vozík tak to je stejné jako motorka.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Je to tak velkou motorku nesmis ani tlacit uz jen kvuli hmotnosti potrebujes znat pouzit brzdy ..proste pokut by ti teoreticky ujela teska 350 z kopce a praskla do mercedesa najakeho lakatose mas jak fyzickej tak i pravnickej problem...
 
 
Datum: 04. ledna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to je jedno, já už mám tak nějak řidičáky na všechno co potřebuji, ale právě vím že v autoškole říkali že musíš mít řidičák, a myslím si že to je i v testovacích otázkách na zákona 361/2000sb. ( nejsou to testy na nějakou skupinu ŘP, je to test na zákon)
 
 
Datum: 03. ledna 2015 15:22
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak v autoškole jsem se ptal a napsali mi, že potřebuju řidičák abych mohl tlačit motorku. Tak jsem z toho blázen. Tak zkus napsat té komisařce. Je v tom pěkný bordel.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu práci si dám a paní komisařce napíšu. A nejlíp ať mi k tomu přihodí i nějakou tu citaci ze zákona. Já si z těhle "vyjádření" zas tak moc nedělam. Na ministerstvo jsem psal o vyjádření. Po týdnu přišla dvě vyjádření od dvou lidí, a byla protichůdná...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:55
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tlačím vozík nebo motorku je to stejné....nepotřebuju řidičák.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže všeobecná informace o tom, že na cokoliv co tlačím (např.moto) nad 50 ccm potřebuji řidičský průkaz, není správná? Jinak pro autora dotazu - jsi podle zákona chodec, takže ano, můžeš tlačit moto do 50 ccm (a jsi chodec, takže po levém okraji vozovky..)
 
 
Datum: 02. ledna 2015 16:37
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Sorry za tu jednu hrubku, ale rozčilují mě lidi, kteří mají svou pravdu, i když jim předložíš důkaz, že to tak není.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 9:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
V zákoně je ze jsi řidič, to jsi, ale i na kole. To že jsi řidič, ti nikde nedává za povinnost mít řidičský průkaz. A myslím, že Policie navíc po konzultaci s Ministerstvem dopravy, který zákon o provozu na pozemních komunikacích vidalo asi bude mít pravdu. Nevím jaké je tvé právnické vzdělání, ale takovéto oficiální vyjádření lze považovat za judikát. Což je vlastně výklad zákona. Ten by sice muset vydat soud, ale i ten by tak postupoval podle vydaného vyjádření příslušného ministerstva.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 9:39
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: tak napiš komisařce. email tam máš :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2015 8:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: to že to napsala komisařka je pěkný, ale v zákoně je něco jinýho bohužel :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2015 23:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dotaz z 19:00 jsem psal já, omylem jsem zkopíroval tvojí přezdívku místo do příspěvku do jména, omluva... ok, chápu... původně jsem to totiž pochopil, že nějakej řidičák mít musím, jenom není podstatný mít příslušnou skupinu... díky za osvětu, žil jsem v omylu, byť je mi to vlastně jedno :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím
 
 
Datum: 01. ledna 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tlačit můžeš co chceš. I bez jakéhokoliv řidičáku
 
 
Datum: 01. ledna 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže podle paní kapitánky nepotřebuješ řidičák...tak proč s T chceš tlačit motorku?
 
 
Datum: 01. ledna 2015 19:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel1217    
tzn. že například s Tčkem můžu tlačit moto spadající do skupiny např A2, chápu-li to dobře?
 
 
Datum: 01. ledna 2015 19:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak ono asi z oficialním vyjádřením policie nelze nesouhlasit
 
 
Datum: 01. ledna 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim souhlasim. Existuje taky neco jineho nez chodec a ridic.
 
 
Datum: 01. ledna 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
1. Musím být držitelem příslušné skupiny řidičského oprávnění, abych mohl tlačit motocykl? V případě tlačení motocyklu nemusíte být držitelem příslušné skupiny řidičského oprávnění. 2. Mohu v provozu na pozemních komunikacích tlačit motocykl, který splňuje všechny zákonné podmínky stanovené pro provoz vozidla na pozemních komunikacích? Tlačit motocykl, který splňuje všechny zákonné podmínky stanovené pro provoz vozidla na pozemních komunikacích lze. 3. Mohu v provozu na pozemních komunikacích tlačit motokrosový motocykl, který nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích (nemá registrační značku)? Motocykl, který nesplňuje podmínky pro provoz na pozemních komunikacích, tlačit lze. S pozdravem kpt. Mgr. Veronika Hodačová vrchní komisařka Email: presspp@mvcr.cz www.policie.cz POLICEJNÍ PREZIDIUM ČESKÉ REPUBLIKY Preventivně informační odbor KPP Strojnická 27 170 89 Praha7
 
 
Datum: 01. ledna 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jirka_z: neni o čem psát.. to, že jseš chodec vedeš-li moto do 50ccm je v zákoně 361/2000 Sb. jasně daný...
 
 
Datum: 31. prosince 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na taženým autě sice motor nepoužíváš, ale auto už řídíš..tam musíš mít řidičák to bezesporu. Na motorce tlačíš...neřídíš. Nemusíš mít řidičák.....napíšu email do autoškoly a po novém roce uvidíme.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v zákoně to ale tak je :-) tam jde o to že můžeš tlačit velkou,těžkou mašinu která dokáže způsobit škodu nebo zranění i při tom tlačení... samo sebou že když jedu na koni tak může ten kůň ukopnout někomu palici ale to zas tolik jezdec neovlivní... a může se vlastně tlačit velká motorka? z vozíkem nad 600mm taky nemůžeš na všechny silnice... a když si uvědomím že jsem o prázkách tlačil MZ 251 asi kilometr po dálnici protože se rafl píst v protisměru zpátky na benzínku... asi by ze mě policajti nebyly nadšení
 
 
Datum: 31. prosince 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vim tak podle zákona musíš mít i na taženym autě na laně značky a musí ho řídit pouze osoba s adekvátnim řidičákem, protože se účastní silničního provozu. A stejně tak musíš mít řidičák na motorku nad 50ccm i pokud ji tlačíš. To že to policajti často tolerujou je věc druhá.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ridič budu až na motorce pojedu a ne že ji budu tlačit. Když potlačím motorku bez motoru tak mi přece nebudete tvrdit že potřebuju řidičák. Budu se chovat jako když tlačím vozík šiřší než 60cm. Budu jako jezdec na zvířeti....ten taky nepotřebuje řidičák. Když sedím v autě a je nastartované tak taky nejsem řidič. Řidič budu až v případě že budu řídít.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chodcem nejsi, z logiky věci by to tedy mělo splňovat podnímky provozu motorového vozidla po pozemních komunikacích.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17742    
Jo,to je jasný... ale co když vytahnu 40 let starej pekáč ze stodoly ,třeba kejvačku,to je fuk,a ta samozřejmně nemá TP nic ... tlačim ji po silnici,třeba přes náves domu,jsem účastníkem silničního provozu,motorka taktéž,tak co s tim TP a SPZ ... z logiky věci ty papíry mít musí ... ale jak to je? Ví to někdo? Jentak pro info ... mě je to fuk,bydlim na konci světa,kde se jezdí i na dvou ohlejch jeklech s kolečkama a motorem a je to fuk...
 
 
Datum: 30. prosince 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
ale vy si protiřečíte pánové! zásadní je že motocykl 50ccm lze tlačit kdekoliv, takže i po stezce pro chodce. lze ho tlačit i tam kam je zákaz vjezdu všech vozidel. po pravém okraji vozovky se tlačí velký motocykly a velký kárky. na tlačení velký motorky potřebuješ řidičák, zrovna jako ten co řídí tažený/tlačený auto.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady už jdeme dost do detailu. Nicméně...jako chodec smíš tlačit moto pouze do 50ccm. Když jsi nad 50ccm, tak nejsi chodec, ale podle zákona řidič. Řídíš totiž motorové či nemotorové vozidlo a nesmíš použít chodníku ani levého okraje vozovky. Mimochodem i jezdec na zvířeti je ze zákona řidič. Lidé kteří tlačí autobus v zásadě řidiči nejsou, neboť autobus řídí ten, co sedí za volantem. A tam tězko bude sedět nekdo bez papírů. Mimochodem účastníkem provozu je jak chodec, tak cyklista, motorkář, jezdec na zvířeti, řidič...zkrátka každý, kdo se přímo účastní provozu.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 10:34
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že to je hloupost....když tlačím motorku tak nejsem řidič....jsem pouze účastník silničního provozu jako je jezdec na zvířeti nebo chodec který tlačí vozík širší než 60cm. Musím dodržovat pravidla, že nepojedu po chodníku a musím po vozovce, ale rozhodně nepotřebuju řidičák. Lidi když tlačí autobus taky nepotřebujou řidičáky.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by jste mohli říct že když tlačím auto tak na něho musím mít řidičák :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak. Když tlačíš moto do 50ccm tak jsi chodec. Na větší potřebuješ papíry.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 8:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, pokud tlačíš motorku větší jak 50ccm tak na ni musíš mít řidičák :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je opravdu zajímavé téma. To mi chcete říct, že když nebudu mít řidičák na velkou motorku a budu ji tlačit po cestě tak dostanu pokutu?
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nicméně jelikož tu 50ku můžeš tlačit i po chodníku, a tím pádem nejdeš po pozemní komunikaci, tak si myslím že by ani doklady mít nemusela... ale nadruhou stranu bych po chodníku mohl tlačit KTM SX a tvrdit že to je 50 a policajt by to neměl jak poznat... ale zas kdo by tlačil takovou motorku když může poměrně neohroženě odjet do pryč :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17742    
No,to bude ještě zajímavé téma. Vzhledem k tomu,že se účastní provozu na pozemních komunikacích tak by měla mít TP,SPZ i pojistku.... ale jestli to platí i pro 50ccm nevim... mělo by...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
A ještě jeden dotaz. Musí na to mět motorka TP a STK ??
 
 
Datum: 29. prosince 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tak.. když tlačíš moto do 50ccm tak jsi chodec..
 
 
Datum: 29. prosince 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s touhle úpravou pouze píst a válec http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Zavodni-Tuning.html kdo by měl prosím napište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17784    
Môžeš popísať s čim začať ? ďakujem
 
 
Datum: 14. ledna 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Ahoj určité se toho neboj a bez do toho,je to dobre.Ovšem pozor,pokud to bude tvoje prvotina tak pocitej i s tím,ze se ti to nepovede a nebude to ono,ten návod je pro ty kdo už maji s úpravami nějaké zkušenosti.Pokud by jsi nemel zkušenosti a teprve začínal mohu poradit čím začít.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 8:47
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mám dotaz... Mám babettu 210 když se chci rozjet tak občas babetta zlobí a to tak že motor se sice točí ale nepřenese se pohyb na zadní kolo.. tím pádem přidám třeba plnej plyn a po chvilce v babettě celkem hodně škubne a zase jede. ČÍM to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tu volnoběžku musíš dát jednoznačně novou opravit to nejde.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Takže musím dát novou celou tu hřídel(volnoběžku) ?? Dá se to nějak opravit nebo musím koupit novou? Díky
 
 
Datum: 29. prosince 2014 9:31
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Máš v prdeli volnoběžku. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html taky jsem stim měl problém.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
A v jakem stavu je ozubený řemínek na spojkách? Napadá mě taty toto a ještě chyba v převodovce
 
 
Datum: 28. prosince 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Rozběhová spojka je zánovní, vše odmaštěné. Zdá se mi že to dělá v motoru. :-(
 
 
Datum: 28. prosince 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Sedřená rozběhová spojka. Rozběhové čelisti nemají žádné obložení nebo je to zamazané. Podiv sa jestli tam máš olej v převodovce.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ještě jeden dotaz k číze 125/476, vím že 175ka má i větší zdvih a pokud se chce komplet 125 předelat na 175 tak to jde i s klikou, mě zajímá jestli je u 175 i jiná VÝŠKA pístu, protože do kompletního předělání bych se nepouštěl. Chtěl bych tedy pouze 125ku vybrousit, půjde tam potom větší píst ze 175? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 4:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc díky za vaší invenci :-) ale už je to pasé, co sleze sníh dělám papíry a už teď vyhlížim 350/634, snad teda tyhle příspěvky pomůžou alespoň někomu dalšímu :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2014 4:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
http://www.almet.cz/pisty-motocykly.html
 
 
Datum: 29. prosince 2014 4:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
125 doma zatim nemám ale píst oměř, třeba někdo oměří ten druhej :-) mám na mysli přesně to co píše Bakoun, jen převrtat a hodit větší píst a u něj jde o to aby od čepu nahoru nebyl vyšší :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pisty by mely byt stejne. Prestavba z 125 na 175 se resi jinym valcem, pistem a klikou. 125 prevrtat na pist ze 175 jde, vysledny objem bude neco kolem 150ccm. Vrtani x zdvih 58x58mm.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta 3mm silná podložka pod válec se tam používala akorát při použití panelkového pístu v rámci úpravy na 215ccm. Jinak 175ccm píst mam na stole, tak můžu oměřit a ty si to porovnáš s pístem 125ccm.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17741    
Logicky te bolet viska pistu nemusi ..protoze by to melo narazit znamy mej kliku a 175 vrsek a pry to slo..ale treba pan kasalicky prodaval plechovou podlozku pod valec..takovi tuning dil z dob kdy 175 valce byli drahe...
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši projevuje se mě na motoru čz 175/501 takový pískavý zvuk když dám víc plynu jakkdyby to mělo turbo. Co by to mohlo být? Všade je těsnění a utáhlé to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tak pánové už jsem to zjistil mám polosuchou vačku.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Oleje je dostatek všade,řemen napnutý a je nový a vačka je namazaná ale ještě ju zkontroluju.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
nebo malo oleje
 
 
Datum: 29. prosince 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
týý jo, to by se machrovalo že mám turbo :-D dělám si srandu, podívej se na ten řemen a vačku, ale ono svím způsobem to může být skoro všechno co se točí :-/
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, nemáš volné řemen na větráku?
 
 
Datum: 29. prosince 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel4620    
Mě to dělala vačka chtěla namazat :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2014 3:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím dneska jsem přišel ke své škodě 100 abych jí zazimoval ale nemohl jsem jí otevřít , zámek odemknu a po zmáčknutí páčky to jakoby cvakne ale dveře se otevřou tak 2mm a víc ani prd. nemáte někdo nějakej fígl jak se do tohodle auta dostat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mám starší typ klik , ale stejně i po tom pootevření tam ten drát nedostanu
 
 
Datum: 04. ledna 2015 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Mám dotaz na Jiri-cz,to jsem ještě neslyšel o tom tenisaku,můžeš mi prozradit na jakem principu to otevře ty dveře? To když fouknes tlakový vzduch do zámku dírou pro klíč? Těžko se řadí někomu kdo nezná konstrukci zámku a neví za kter táhlo ma zahaknout drát.Pokud se ti pootevrou dveře o dva milimetry vem silnější pevný drát a prostc ho mezi rámem dveří a karoserii-musis ho dostatecne natvarovat zahakni za packu vnitřního otevírání a takto to otevři.Nevim zda mas Bomora nebo starší typ klik.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 10:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
v tom je ten problém , mám to auto zaparkovaný u zdi v garáži , takže s ním ani nevyjedu :-D a dveře u spolujezdce neotevřu
 
 
Datum: 03. ledna 2015 20:10
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, obendi auto ke spolujezdci a starým způsobem. Drát, udělat háček a bočním okénkem se tam vloupat, když to nepude tak odělej těsnění u okna kolmo strč drát, háčkem zachyť táhlo zatáhni směrem na horu a je otevřeno. A když to Ti nepude ořízni tenisák tak, že vznikne ořez ve velikosti 10koruny přilož na zámek bouhni do tenisáku a je to. Musí tenisák těsnit. Kurva co já to tady radím. Máš prasklou pružinku v zámku. Ať Škoda 100 slouží nejlepší auto co jsem měl, kromě dalších 105. Odvezlo 10m terasky na jednou.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:42
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Bouchaj kolem zámku a po celých dveřách pěstma a mělo by to jít. Nejdou ti otevřít ani jedny dveře? Kdyžtak tam kde je těsnění kolem těch dvěří tak tam nafíkaj rozmrazovač
 
 
Datum: 27. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16308    
Zdravím, jak od sebe poznám cívky na dváce? díky a šťastný nový rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
velká s tlustym drátem = světlo/klakson, velká s tenkym drátem = zapalování, malá = zadní světlo
 
 
Datum: 02. ledna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ta největší a nejtlusčí je světelná pak o trochu menší je zapalovací a ta nejmenší a nejhubenější je na klakson....
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16308    
v zapalování- zapalovací a svtelné.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jaké cívky? zapalovací? světelné? indukční?
 
 
Datum: 30. prosince 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit.. mám motorovku zn. hecht a nedrží volnoběch nastartuju chviličku vrčí a pak zase zdechne.. volnoběch přidáním nepomohl. mám ten pocit že tam nějak nejde benzín. je rok stará. vše jsem zkoumal a měl jsem to už 5x rozdělané ale nic jsem nenašel. zkoušel jsem i bez filtru paliva taky nic. taky místo toho abych přidal plyn a hned to vyletělo do velkých otáček tak se to zadusí a moc se tomu nechce resp. porád se dusí a hltí.. už nevím co stím kdyby ste někdo věděl tak prosím poraďte díky moc. a ještě jednou se omlouvám že to sem nepatří. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17785    
A skušal si podlievať ? vsteknuť benzin pod sviečku ? ked podleješ a pila naštartuje tzn. že je niečo z karburátorom. Ja by som sa už v tom nevrtal a odniesol do servisu a oni ten karburator vyčistia a malo by byť po problémoch. Vieš, ťažko v niečom poradiť ked to nevidíš a nemôžeš to vyskúšať sam :-)
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:36
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
díky moc. hadičky jsem kjontroloval ale přijde mi divný že ta hadička co vede do nádrže na čepování tak je jenom na horní stěně (ne jako hadička na přívod benzínu až dolů na dno nádržky) takže když je v nádrži cca 150ml benzinu tan nenačepuju ani když je tam půlitr, když motorovku nakloním tak to jde ale jinak ne. budu ji dávat do serisu ale ještě bych potřeboval poradit jestl by to nebylo něco co bych spravil doma aby to nebyly zbytečné peníze jinač díkec ;-) :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17779    
Zdravim, servisujem počas roka záhradnú techniku a naozaj sú záhradné stroje, ktoré majú na karburátore iba jednu dýzu - stým sa šteluje voľnobeh. Tieto karburátory su dos naprd ked niesu poriadne čisté. Prvá zásada pri týchto karburátoroch je že sa iba v máloch prípadoch dajú vyčistiť pomocou kompresora. Tieto karburátory sa čistia v ultrazvuku. Jednoducho zober karburator, rozober ho a odnes do servisu kde servisujú záhradnú techniku a povec nech ti ho hodia do ultrazvuku, určite ho majú. Skontroloval by som hadičku na privod benzinu z nardže či nahodou nieje derava aj to sa stáva.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
jinak svíčku jsem zkoušel bosch stejné velikosti se zasunutým jiskřištěm ale dělalo to stejně..
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
stando když píšu že jsem to měl asi 5x rozdělané tak to na reklamačku poslat nemůžu. resp. mi prask te čepovací balonek tak jsem ho vyměnil.. bohatost tam fakt nemám je tam L a H ale šroubky nikde jenom prostě takový nálitky.. jenom tam mám T na volnoběch...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to mi chceš říct, že to má pouze štelování volnoběhu a bohatost směsi u toho nastavit nejde? resp. k nastavení bohatosti směsi to nemá ani jeden štelovací šroub? To je buď blbost, nebo echt na jedno použití...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17742    
Záhada motorovka pokračuje. Všichni maj dva šroubky a ty máš jeden . Ha. Kde je druhej ... A ta svíčka co? Dal si novou? Ne ... a to ste tu pilu někde ukradli,že ji nedáš na záruční servis? To je zadarmo když je to v záruce ...
 
 
Datum: 29. prosince 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
ty dírky na L H jsou zaslepené u karbecu. na šroubek tam nic není jenom takový malí váleček.. na plovák jsem se dívl a vše profoukal nejspíš asi to těsnění.. bohatost tam teda nastavit nejde....
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Přisává vzduch. U karbecu může být prasklý těsnění. Mohl jsem štelovat H neboL bylo to marný. Jestli Ti tam nejde benzín tak v karbecu membrána bude asi vadná.
 
 
Datum: 29. prosince 2014 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Máme dvě pily. Na vysekávky a malý dřevo jen malou Partnerku a na probírky a na větší stromy jsme s tátou pořídili zrovna ten Hecht.Máme 60ccm s velkou lištou a velkym řetězem. Je to Honda z číny,jen naopak od ostatních značek to výrobce přiznává narovinu,ostatní jsou taky dělaný v číně,jen je to schovaný za značkama Husqarna atd... k pile ... pokud je rok stará,neměl jsi nic rozebírat ani čistit a prostě ji odnést tam,kde si ji koupil (u nás to dělá chlap přes ulici) ... pokud je rok stará,je možné,že už chce přeseřídit,protože je z výroby nastavena na bohatší směs pro záběh... ale muže bejt třeba v háji svíčka ... každopádně v servise ti ji seřídí ... jinak jak psali ostatní jsou tam dva šroubky,nic víc....
 
 
Datum: 28. prosince 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak jak bylo řečeno, jestli je to v záruce, obchod nemáš přes půl republiky a s odlazením 2T nemáš zkušenosti, bude lepší, když to dáš na reklamaci, tam by to měli umět... i když když sem viděl prodejce taky konkrétně v hechtu v Táboře, když si kamarád kupoval křoviňák, kterej mi tvrdil, že pokud hnu s těma šroubkama v karburátoru, že už to nepůjde nastavit, tak sem se nad jeho odborností upřímně zasmál :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plováček v karburátoru od motorovky fakt nebude :-D ... bude to mít klasickej membránovej karburátor, ale tvuj problém bude v rozhozený směsi... L-kem ladíš volnoběžnou směs, H-čkem provozní /vysoký otáčky/... volnoběžnou směs musíš naladit tak, aby to pravidelně běželo a po zmáčknutí plynu hned reagovalo, provozní směs prostě ladíš podle chování motoru, případně i dle barvy svíčky... naladit to pujde celkem dobře, byť je to čína... ladit starý vyběhaný homeliteky je větší boj, a to že jich pár mám :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych do toho nevrtal, když je to rok staré....šel bych to reklamovat.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Když je mokrá svíčka tak to je bohatá směs. Jestli máš příručku tak mrkni do ní zkus najít nastavení karburátoru bohatosti směsi buď se to šteluje šroubkem H nebo L ty znaky jsou na krytu zboku. jeden z nich musíš přitáhnout tak o jednu otáčku a druhý šroubek povolit o jednu otáčku. Taky je možnost že ti netěsní v tom karburátoru v plovákovce ventilek který otvírá a zavírá přívod paliva. Je tam nějaký plováček?
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dneska sem přišel na to že když zhruba 3x načepuju tak to krásně lapne a volnověch drží jenže jak se ten benzín spotřebuje tak to zase chcípne karbec sem rozdělával čistil foukal a dal ho tam nic se nezměnilo ale svíčku vyndávám mokrou.. nevím čím to je..
 
 
Datum: 27. prosince 2014 23:13
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
ucpaná některá tryska nebo chyba v zapalování. Může to být vypínač na chcípání.
 
 
Datum: 27. prosince 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: tomasiiino      IP: uživatel17739    
čau draci chci se zeptat jak je možný že mám ve výfuku vodu kdyš s fechtlem nejezdím 1den tak tam mam Vodu nebo to aspon jak voda vypada fichtl je v suchu v dílně.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj ten výfuk odmontuj a tu vodu vylej. Nejspíš to sů jenom sražené páry které jsou přeměněné na vodu.
 
 
Datum: 26. prosince 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Rudy      IP: uživatel17738    
Zdar. Jakej máte názor na mazání do benzínu na 250/559 ke speciálu Castrolem POWER 1 racing 2T? Pojedete to líp, když je to plná syntetika? Jak to bude s poměrem když se u castrolu uvádí 1:50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Když jsem před řadou let začal dělat motory,vyškraboval jsem desítky let staré vrstvy karbonu a utvrdil jsem se v tom,že m2t už nikdy. Ale jak šli roky,člověk se přiučil. Není zlato vše co se třpytí. Syntetika je sice kvalitní olej,ale nesmí se zapomínat na koncepci motoru. Když je to postavený postaru a mělo se to mazat minerálem,tak tam nebudu lejt syntézu,motoru to nepomuže,jen to peněženku vyjde dráž... někdy to navíc muže udělat neplechu... když je možnost,kupuju lepší minerály za lepší ceny,když to nejde,tak prostě vemu olej co mam do pily a zahradní techniky (minerál)a nebo na pumpě koupim půllitru či litr M2T (raději API TC)... do péráka to leju už dlouho,do pařeza taky a co jsem fichtla předělal na 60ccm "seriovku" s obyč dvoukroužkovym pístem,tak to leju i do fichtla,co točí 7500 ot/min a taky dobrý... navíc v oleji nehledej kámo výkon ... olej je tam proto aby mazal ... a tyhle mašiny se neptaj jestli byl olej za 80,- nebo 360,- ale ptaj se,jestli ho je dost...
 
 
Datum: 28. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
mazací poměr se řídí nařízením výrobce agregátu a ne výrobcem slizu!!!!!! syntetický olej sice existuje, ale tahle srágorka to určitě není i když to je na flašce napsaný. všechno mažu lacinou minerálkou a nic nezadírám. a že by mi to nejelo dobře si nemyslim.
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Co furt serete do těchto motorů plnou syntetiku to už je na palicu. Chcete říct, že to líp maže? Když tam jsou pouzdra tak syntetika to nepromaže!!!!!! Potom nové oleje rozpouští usazeniny a ty působí jako šmirglpapír a ničí motor. musel bys tam dat filtr. Olej Divinol Classic vysoce kvalitní motorový a převodový olej je vyroben pro motory 60. do. 80 let min. století. Divinol Speedy je pro motorové, převodové a nápravové oleje pro veterány. adresa APM Automotive s.r.o. Nádražní 104, Kdyně, http://www.apm.cz webschop webcat.apm.cz je to sice do aut. 25pět prodejních míst v republice. neni to reklama já snima nemám nic společnýho, pouze jsem to našel. Když tam budeš dávat M2T nic nezkazíš. aspoň občas. Čau
 
 
Datum: 28. prosince 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Hazeni perel svinim. Navic je vrsek ulozen na bronzu, takze i tak potrebuje oleje vic. Za me radeji vic "horsiho" oleje...
 
 
Datum: 26. prosince 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17735    
Pojede to hur protoze to zadres ...lepsim olejem neziskas nic naz ze se ti nebude moror zanaset karbonem...proste mazat vsim co je po ruce ale 1:33 jak predepisuje vyrobce motoru..borci na jawamai ti to vysvetli...
 
 
Datum: 26. prosince 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdar. Potřeboval bych poradit jaká baterka je lepší a kterou si mám koupit, popř. jaké mají přednosti. Rozhoduji se mezi VARTOU a YUASOU. Jaký na to máte názor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2014 12:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
co to píšeš za blbosti pionýráku? Po jízdě bude nabitá :-). Když se s baterkou nejezdí je naprd...
 
 
Datum: 31. prosince 2014 12:46
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
v zimě je vhodné tu baterku po dvou dnech jezdení vytahnut a nabit do plna.
 
 
Datum: 30. prosince 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Vzal bych tu levnější, protože obvykle akumulátor usmrtí ne její kvalita, ale její provozovatel. Zkrátka málokdo se přes zimu stará jak má a namísto aby vydržela leta (jako v autě), tak je v bídné kondici obvykle už po dvou sezonách :-).
 
 
Datum: 30. prosince 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Já su spokojený s YUASOU
 
 
Datum: 26. prosince 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Obě jsou kvalitní. V motorce jsem v nich nepoznal rozdíl.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:34
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Chtěl jsem se zeptat. Mám jawu 250/559 na papírech. Má zrušený číslo motoru. Pokud dám tam dám silnější motor, 350 ccm může to být překážka na technický prohlídce, popř. na evidenčce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Číslo motoru se dnes již nemusí evidovat. To ale platí pro číslo motoru, nikoliv pro typ motoru. Typ motoru musí zůstat stejný, tzn. motor typu 559 můžeš nahradit pouze motorem 559. Zkrátka při výměně motoru za třindový by Ti nesedělo typové číslo (354, 360 místo 559) a na STK a evidenčce by byl problém.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vesele vianoce prajem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doufam ze u bratru slovaku bylo aspo stedro,,, asnad sese naslo nejakeretro :-) u me patero ponzek,dvoje trencle,jedna mikca pikca, vse vyrobeno v cr s kvalitou :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Zdar draci. Veselé Vánoce!\\r\\nNemůžu nastavit předstih na čz 175.501. Odtrh jsem nastavil na cca 0,05mm. Ale s předstihem se dostanu na cca 12 mm a více před horní úvrať. Méně mi tam nejde, protože to jsem už na dorazu těch dvou šroubů na zapalování. Předstih by měl být asi cca 3,2mm, nevím přesně, ale to můžu točit se zapalováním jak chci, ale jiskru mi to háže od 30 až 12 před horní úvratí. Co je špatně? Vačka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh bybch dal v rozmezí 3,5mm-4mm.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Děkuji moc, nastavil jsem odtrh 0,4 a už to jde nastavit jak potřebuji. Nevíte někdo kolik má mít skutr čz 175 předstih? je to válec se dvěma výfuky, má dynamostartér.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Odtrh 0,05mm není správně, možná je chyba právě zde. Nastavuji ho cca 0,4mm při největšim otevření kladívek.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:38
 
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 4:57:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu