Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
Jméno: přerushit
IP: uživatel6812
 12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....
Datum: 09. ledna 2015 19:52
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
Datum: 08. ledna 2015 21:16
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
Datum: 08. ledna 2015 19:24
 Čus draci. Mám problém s montáží pružiny stojanu na Stadiona S22. Nemáte někdo ozkoušenou techniku a nebo postup, jak tam nacpat tu blbou pružinu? Stále se my jí tam nedaří dostat. Dík moc. Marťas
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 23:50
 To Jenda: AMEN! Mám to nasazený (náhodou i bez Tvého příspěvku  ). Čtu to až teď, po triufálním návratu z dílny. Průběh práce a výsledek je cca stejný. Mám nasazeno, ale lak orvaný jak samice (i přes to, že jsem měl vše několikrát olepené papírovou zakrívací páskou). Ohnutí pružiny jsem se nevyhnul... A to jsem to vymýšlel jakou dobu, jak to nasadit "civilizovaně". Jak říkáš, pak už ti je vše jedno, hlavně to složit  Taková banalita a zabralo mě to cca 4 hodiny + 15min zatírání průserů na novém laku... Dík, Marťas
PS: Pokud někdo zná nějaký (jakýkoliv) civilizovanější způsob montáže pružiny stojanu, nechť se o něj prosím podělí!!!  Marťas
Datum: 07. ledna 2015 23:50
Jméno: jenda
IP: uživatel600
 čus, to ti nezávidim, dělal sem ho před loni a je to na zešílení. Musíš-jinou šanci nemáš- ohnout jeden konec pružiny skoro do pravýho úhlu, nasadit za příčku stojanu a pak to dvouma pořádnejma kleštěma zase opatrně vrátit do roviny. při tom orveš barvu ze všeho. v tu chvíli je ti ale všechno jedno  tak si tu příčku stojanu něčim obal.hodně štěstí- to musela bejt ve fabrice práce za trest....
Datum: 07. ledna 2015 18:01
Jméno: Dvořka
IP: uživatel17467
 čauves draci,
umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii?
Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
Jméno: já
IP: uživatel16483
 na oči si dávej pozor!!!!
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
Datum: 08. ledna 2015 17:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
Datum: 08. ledna 2015 10:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17760
 SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
Datum: 07. ledna 2015 17:50
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 ZDR. Jak prekonat na pinckovi 2 machy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 18:22
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 tak jako snazim se.......... i kdyz po dvouch mesicnich toulkach po ukrajine se sam divim..
Datum: 07. ledna 2015 18:22
 Franky ty žiješ?
Datum: 07. ledna 2015 17:25
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 tak rikal jsem si ze 182 banu je na dnesni pomery malo............. chtelo by to tu dvoustovecku pokorit.................................
Datum: 06. ledna 2015 23:10
 ja zacinam mit s toho celejo strach,,to ten rok pekne zacina
Datum: 06. ledna 2015 21:01
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Ja jsem tvrdy odpurce aut. Akorad to zatezuje nasi zemi - ovzdusi uz neni co byvalo.... taji ledovce nekde uplne v prdeli.... atd atd...... takze jsem presel na zelenou vlnu a vsude chodim pesky, pripadne na velke vzdalenosti se prepravuji po elektrifikovane zeleznici.
Datum: 06. ledna 2015 17:32
 a dooo,,vzdyt zima se potahne do kvetna  nehse frenky prejit na auta,, ze by nasel nejaky poredny autoforum,,, co mas za auto?
Datum: 06. ledna 2015 8:14
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Zdravím Vás mistře ! nebojte ........ zima bude krátká. Dal jsem si do nového roku za cíl "věnovat se motorkám".
Tak nějak začít musím ..
Datum: 06. ledna 2015 0:18
 a kurna frenky je na zpatky,,to bude zas zimni jizda,, uz aby bylo jaro
Datum: 06. ledna 2015 0:13
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,
někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Diky za objasnění
Datum: 10. ledna 2015 18:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pardon to patřilo jinam
Datum: 10. ledna 2015 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
Datum: 10. ledna 2015 14:34
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
Datum: 10. ledna 2015 9:17
Jméno: marquee
IP: uživatel6822
 Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
Datum: 10. ledna 2015 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel17761
 Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádnà výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
Datum: 08. ledna 2015 13:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
Datum: 08. ledna 2015 10:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
Datum: 08. ledna 2015 10:10
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Aha. Tak díky za info
Datum: 07. ledna 2015 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel17758
 Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
Datum: 07. ledna 2015 14:31
Jméno: radek
IP: uživatel15004
 zdarec potřebuju vědět kolik se dava oleje do prední vidlice čz 175/477 diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Do jednoho...
Datum: 09. ledna 2015 18:01
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 a do jednoho tlumiče bo obou?
Datum: 06. ledna 2015 15:51
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 0,03 galonu
Datum: 05. ledna 2015 23:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17755
 120 ml
Datum: 05. ledna 2015 23:24
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
Datum: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: Mejcin
IP: uživatel17752
 Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Pravdepodobne stejne...
Datum: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
Datum: 04. ledna 2015 11:52
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:28
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Ozvu se
Datum: 13. ledna 2015 10:28
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Čau Honzo... Nikoho sem nesehnal zatím jenom ty já sem z Vimperka okres Prachatice tak se musíme domluvit  nápis mi na email svůj fb - skoda-man@seznam.cz
Datum: 11. ledna 2015 19:57
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Tak co Daniel jede tam nebo ne? Měl bych také potencionální zájem jsem okr.Č.Krumlov
Datum: 11. ledna 2015 16:54
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 ja uz 6tym rokem jedu ameriku ...akorad po ty vode se blbe jede.... a blbe tlaci .... nevim proc ale furt glo glo glo................
Datum: 06. ledna 2015 23:13
Datum: 04. ledna 2015 19:12
 fuha to bude spotreba benalu a to tlaceni pri defektu  tak adios draci, hlavne dobre duse a zapalka
Datum: 04. ledna 2015 17:30
 měníme stroje aspon na tento rok na jawa 250 panelky. už nás je 5 strojů a pojedeme expedici Espaňa.  ...........chceme ujet víc kilometrů a máme pouze 14 dní volna tak se nedá nic dělat.
Datum: 04. ledna 2015 17:04
 neke jirka_z ty menos stroj,,, za jaky,,nerikej ze jsi vymenil ztarou a dobre proverenou strojovnu nasich dedu za nejakou cinskou plecku
Datum: 04. ledna 2015 11:27
 Mám za sebou taky nějaké daleké cesty na pionýru (Norsko, Chorvatsko), tak kdyby jsi chtěl s něčím poradit tak dej vědět. Letos měníme motorku a jedeme španělsko.
Datum: 04. ledna 2015 10:37
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Díky za motivaci sešlo  minuly cerven sem jel s mojim fikusem do skoly a k nám na hausbót na lipno a zpátky se mi rozlitly kontakty a všude jen lesy byla bouřka a nemel sem ani telefon az po 12km tlaceni sem našel starou autodilnu kde naštěstí SME nasli rozdělovač ze 120ky a jelo se dal  ale jinak stebou souhlasim je třeba vše dobře promýšlet
Datum: 03. ledna 2015 23:50
 ja uz zacinam odkladat cestu kolem sveta na babate  uz jen cekam az malej sesa a sesu reknou rodicum zbohem  je dobre jet s nekym,,ale musi mit dobre nervy a byt pohodovej za kazdeho pocasi bez toho aby mel cestou mindraky,, dani drzim ti palce at najdes toho praveho partaka a kdyby preci,,tak si poradne promysli co sebou a hlavne jak dostat s fichtla super tech stav a nejdulezitejsi prostudovat erikuv cestopis http://edc.spartaky.cz/2006/cesta.htm
Datum: 03. ledna 2015 22:15
Jméno: daniel
IP: uživatel15071
 Já už to právě odkládán 3 roky a ted už nechci
Datum: 03. ledna 2015 19:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdar, taky mě napadla stejná trasa přes rakousko, slovinsko a na sever itálie. Ale ještě nevím jestli z toho něco bude. Plánovali jsme že bysme taky letost v prázdiny jeli s kamarádem. Ale zatím jsou to spíš takové plány nic jistého.
Datum: 03. ledna 2015 18:44
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel17467
 Nazdar draci,\r\nmám pár dotazů. Stavím fictla na závody a potřebuju vyřešit napnutí řetězu, protože jsem zvedal tlumiče. Máte někdo zkušenosti a návod jak na to? A potom bych potřeboval vyrobit koleno s průměrem 28mm tak jestli někdo neví kde a jak?  Nejlíp v okolí čb.\r\nDíky za každou radu nebo tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 23:17
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Super díky za tipy a za foto. Takhle nějak jsem to měl naplánovaný. To si vyráběl nebo koupil?
Datum: 05. ledna 2015 23:17
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://david45623.rajce.idnes.cz/Nastenka/#1.jpg Takhle nějak mám naplej řetěz já. Je to stažený pružinou a zatím to funguje. Základ je mít dobrej namazanej řetěz a rozetu s kolečkem v dobrým stavu. Pak řetěz nepadá. A nebo udělat vodítko jak píše pepa.
Datum: 05. ledna 2015 2:08
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Trubku náplň suchým,ale opravdu suchým pískem,nejlépe vypalenym na plechu,pořádně udusej a konce zavar.místo ohybu ohrej do červená autogenm nebo velkou samodujnou lampou-nebo dvema-a ohni podle připravené predlohy.
Datum: 04. ledna 2015 9:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Se podivej Na kazdou krosku jak ma na kyvce navarena voditka a koleno bych slepil z kusu vhodne trubky
Datum: 03. ledna 2015 17:13
 Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
Datum: 02. ledna 2015 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 První vždycky odtrh.
Datum: 02. ledna 2015 21:50
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 Zdarec draci, mám na vás dotaz chci se vás zeptat jaká je asi aktuální cena Jawy 90 cross s TP v původním stavu.A ještě cena čz 125/516,za odpověd děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 16:32
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, teď jsem se díval na aukro a je tam croska s TP za 5000 kč. A je pékná.
Datum: 13. ledna 2015 16:32
Jméno: ...
IP: uživatel16308
 Ahoj, http://pincko.rajce.idnes.cz/zapalovani_Jawa_20/ jsou zde správně dené cívky? Co jsem koukal na fóru tak jsem zde ohledně toho něco našel, ale mate mě to že cívky nevypadají stejně jako na e-shopu (všechny z FCH a na fotkách se liší počet pacek na uchycení drátu). Taky u zapalovacího pólu Sesa píše že je pro 8V(nevím jak semá od původní lišit). Cívky se od původních liší ve tluošťce měďěného drátu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:22
Datum: 03. ledna 2015 12:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 Zdravim, mám motor 477 po GO (ložiska,gufera,vidličky, VAPE) ještě nejetý,pouze několikrát zkušebně nastartovaný. Mám ho teď v jinym rámu kde sou jen kola, zd.+př. tlumiče a motor strašně vibruje (myslim si že víc než by měl) Myslíte že to může být nevyváženou klikou nebo by klika potřebovala taky go?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Dal jsi tam tu vzperu na hlavu?
Datum: 02. ledna 2015 21:23
 Dobrý den, chci se zeptat mám doma 2 nové nepoužité ložiska č. 6303 a chtěl bych je dát na kliku ale tam mají prej být 6303 C3.....tak se chci zeptat jestli to něčemu vadí. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2015 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 kazdy spravny frajer zakituje silikonem cele lozisko ......... aby bylo prachotesne a blbuvzdorne.....................
Datum: 06. ledna 2015 23:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Proč tam dávat něco, co tam nepatří?
Datum: 05. ledna 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16513
 Za me je tam muzes dat. U 50 let stare herky zalezi i na ulozeni v bloku a take mazani ,..ale kudy se budou mazat gufera prez kryta loziska by me zajimalo jak dlouho vydrzi brit u zapslka kde to maze kyslik...U primaru si to primazne ale snad te logika presvedci protoze slusenost je takova ze na obyc vuli to jede a docela dost najede ...pokut neuderis do klece anebo je spravne neusadis...a kdyz uz obyc loziska a 2 brita gufera jsou perfekni volba ...uz od pohledu pokud se zamyslis ...ale pokud si predstavis rs lozisko tak ti uz v hlave nebude neco fungovat...na toz v realu
Datum: 05. ledna 2015 12:19
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky jsem rozebíral motory který měly zapouzdřený ložiska plechem i plastem
Datum: 03. ledna 2015 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dal si zapouzdřený ložiska na kliku, aniž bys vydloubnul ty plastový kryty? Opravdu "profi práce" .. co na to říká gufero pod zapalovánim? ... jo a hlavně podobný nesmysly neraď dalším nešťastníkům!
Datum: 02. ledna 2015 21:33
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Ja sem dal 2RS na kliku a zadny problem jelo to jak vřet.
Datum: 02. ledna 2015 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně že když tam maj bejt C3, tak to má nějaké opodstatnění a při investici do 100Kč není co řešit... na druhou stranu v katalogu jsou psaný ložiska C3 v celém motoru, já dávám kpřevodovku na klasický bez vůle a nikdy sem s tim neměl problém...
Datum: 02. ledna 2015 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel17747
 Už jsem rozebíral několik motorů s ložisky na klice bez vůle C3. Buďto byly projetý domky ložisek v karterech a nebo byl vnitřní kroužek ložiska vmáčklej až do čepu kliky a ložisko nešlo sundat,na klice vznikla nerovnost,díky které ji již nebylo možné znovu osadit ložisky a znovu použít... takový docela blbý...a ložiska který vypadávaj z domků jsou taky takový blbý no  v lepších případech motor s ložisky bez c3 začne za horka zdechat a nechce moc jet - hrozně rychle vadne - to je taky takový blbý ... ale zavčasu se to dá zachránit ... to jsou holt takový odborníci ... nedávno jsem z kliky dokonce sundaval ložiska 6303 - 2RS - tzn. zapouzdřená plastem,bez vůle - moc fajnový - samozřejmně měl motor projetý gufera,protože se nemohli vzduchem umazat,tudíž ve válci přidřenej sotva jetej píst,ložiska nešli stahnout z kliky a motor šel rozlousknout jak oříšek,protože ložiska i s klikou okamžitě vyskočili z karterů,ač už někdo zničený volný domky nadůlčikoval kolem dokola a myslel si že vyhrál ... od majitele jsem na opravu motoru dostal pytlíček s ložisky a ty byly opět zapouzdřené,obyč bez vůle a nebo s radiální vůlí A. Nemohl pochopit,proč jsem mu na kliku musel koupit nová ložiska,když mi k motoru dal ložiska na 3 motory ... mimojiné kartery museli jít taky jiné,to nebyla jediná vada  tak asi tak krátká story ...
Datum: 02. ledna 2015 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel17747
 Vadí,musí tam být C3,jinak to nejde.
Datum: 02. ledna 2015 17:08
Jméno: Miloš
IP: uživatel14157
 Zdravim, kam se poděly formy na výrobu kartérů do pionýra? Nebo co se s nimi stalo po skončení výroby v Považských strojírnách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:26
Jméno: Honza
IP: uživatel16502
 Koho by napadlo v tý době že to bude ještě někdo chtít vyrábět
Datum: 13. ledna 2015 10:26
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 mam je v obyvaku na policce .......
Datum: 05. ledna 2015 23:38
Jméno: standa
IP: uživatel17753
 Když jsem sháněl,tak sem přivez vždy. Kupoval jsem více polomotorů za hubičku. Vždy se našlo něco OK. Doporučuju spíš burzy.
Datum: 04. ledna 2015 8:44
Jméno: 123
IP: uživatel16308
 no, dobrý je za 3 Shreku... Já dkyž jsem sháněl tak jsem dlouho nemohl nalést pořádné nepopraskané nebo s dobrou přepážkou k zapalování....
Datum: 03. ledna 2015 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
 Do srotu to jit muselo uz z pravniho hlediska podle zakonu z 90 let se majetek skrachovale firmy nesmel dal pouzivat k vyrobe ve sve dobe na to dojeli letecke opravny kbely ktere polozil nakup dilu na letadla z vychodniho nemecka ..po krachu se vsechny tyto nove dily museli znicit...byt byli fungl nove ..to co se povedlo zacgranit byla podle zakona levota
Datum: 03. ledna 2015 17:21
 v dnešní době CNC strojů by v malosériové výrobě nejspíš vyšlo levněji si kartery namodelovat a z kostky nějaké slitny hliníku obrobit... ale ještě jsem nenašel důvod si dělat nový bloky když za pár korun si seženu dobrý
Datum: 03. ledna 2015 15:03
 V dnešní době možná ano. Ale hodně věcí se od ukončení změnilo - mimo jiné se změnil režim a došlo ke vzniku dvou samostatných států. Těžko někdo mohl přemýšlet na x desítek let dopředu. Ve fabrice to prostě nechodí tak, že by se to jednou mohlo na něco hodit. Tyhle formy jsou jednoúčelové a pokud se ukončí projekt, tak se skladují max po dobu několika let kvůli dodávce náhradních dílů. Pak jdou do šrotu. Kdybys je chtěl skladovat, tak musíš zaplatit skladovací plochu na těch cca 25-30 let, musíš platit jejich případně přemisťování a také jejich údržbu/konzervaci. Nakonec bys je někomu prodal za pár korun, ten by musel najít slévárnu, kde mu to odstříknou, musel by to nechat obrobit, což také není nejjednodušší věc z technického i finančního hlediska, a nakonec nejtěžší věc - musel by je prodat. A to vše za předpokladu, že by ty formy byly použitelné, což se na konci projektu ani v dnešní době nedá zaručit. A i kdyby to nějak záhadně všechno klaplo, tak ty kartery by málokdo zaplatil...
Datum: 03. ledna 2015 14:19
Jméno: Miloš
IP: uživatel14157
 A důvod? Myslim že v dnešní době by to mělo větší cenu než cenu šrotu.
Datum: 03. ledna 2015 12:43
 Já jsem přesvědčen že 25 let po ukončení výroby už jsou přetavené na nový výrobek...tyhle věci se nikde dlouhodobě neskladují. Většinou se to prostě prodá do šrotu. Samozřejmě výjimky jsou možné, ale v tomhle případě dost pochybuji...
Datum: 03. ledna 2015 12:19
Jméno: Miloš
IP: uživatel14157
 Tak kde teda? Už sou na maděru nebo by se daly ještě někde (popřípadně kde) vyhrabat a znovu rozjet výroba?
Datum: 03. ledna 2015 12:11
 Takové věci standartně po ukončení výroby putují do šrotu. Dnes se to nedělá jinak...
Datum: 03. ledna 2015 9:38
Jméno: k
IP: uživatel14122
 jsou zahrnutý v navážce pod halou..........
Datum: 03. ledna 2015 9:02
Jméno: 123
IP: uživatel16308
 taky by mě zajímalo....
Datum: 02. ledna 2015 20:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar draci mám otázku dávam si do kopy jawu 150 a ako si neviem spasovať uloženie zadného kolesa na strane rozety mám veľkú vôľu v tom vybraní je to ok alebo tam ešte niečo chýba nejaká podložka a podobne ??? viem že tam ide ešte španovak je rozdiel medzi španovakmi malých a veľkých kyvačiek ??? kedže ta robperka má skôr priemer ako z fichtla než ako z veľkých motoriek ???? prosím o radi lebo to tam neviem rzumne uložiť http://yurik.rajce.idnes.cz/JAWA_175
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 8:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 Mas nejakou divnou kyvku . Nezamenil jsi ji za 250? Jinak bud zavarit tu silene velkou diru anebo dat kyvku jinou. Mozna by tam sla z 356 ale radsi bych to zmeril anebo radsi sehnal origo 351 ..myslim ze ram se vali u kamarada...jinak napinaky dela tk moto na svou 352 sem bral od nich za par korub
Datum: 28. ledna 2015 8:03
|



|