slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: přerushit      IP: uživatel6812    
12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, potreboval bych poradit ohledne motorky ČZ 125 typ 476 mam motor po celkovym GO vsechno vymeneno opraveno klika vyvazena pist novy pistni krouzky proste vse ale porad ten motor celkem dost vibruje nevite cim by to mohlo byt nebo jak to trochu ztlumit? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Máš pěknou sbírku motorek. Já mám zatím 4. Babettu,mustanga,jawu 250/353 a čezetu 125/453. Všechny v ojízdném stavu.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento motor sam o sobe dost vybruje a nemusí to být chyba. Je tezke to takto od stolu posoudit co je už moc. Hlavne mít vše porádne dotažené v rámu jak pise kolega dola a pak, pokud byl motor správně skládan. Tedy, že zmíněná klika byla dávána do motoru baz nějakého natloukání atd. Setkal jsem se i s klikami, které mely být po oprave a vyvážení, ale prostě nebyly kloudně vyváženy- někdo to halt neumí...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Ahoj. Zkontroluj šrouby uchycení motoru jestli nejsou povolené.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel17759    
Čus draci. Mám problém s montáží pružiny stojanu na Stadiona S22. Nemáte někdo ozkoušenou techniku a nebo postup, jak tam nacpat tu blbou pružinu? Stále se my jí tam nedaří dostat. Dík moc. Marťas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: Martas      E-mail:      IP: uživatel17759    
To Jenda: AMEN! Mám to nasazený (náhodou i bez Tvého příspěvku :-) ). Čtu to až teď, po triufálním návratu z dílny. Průběh práce a výsledek je cca stejný. Mám nasazeno, ale lak orvaný jak samice (i přes to, že jsem měl vše několikrát olepené papírovou zakrívací páskou). Ohnutí pružiny jsem se nevyhnul... A to jsem to vymýšlel jakou dobu, jak to nasadit "civilizovaně". Jak říkáš, pak už ti je vše jedno, hlavně to složit :-) Taková banalita a zabralo mě to cca 4 hodiny + 15min zatírání průserů na novém laku... Dík, Marťas PS: Pokud někdo zná nějaký (jakýkoliv) civilizovanější způsob montáže pružiny stojanu, nechť se o něj prosím podělí!!! :-) Marťas
 
 
Datum: 07. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel600    
čus, to ti nezávidim, dělal sem ho před loni a je to na zešílení. Musíš-jinou šanci nemáš- ohnout jeden konec pružiny skoro do pravýho úhlu, nasadit za příčku stojanu a pak to dvouma pořádnejma kleštěma zase opatrně vrátit do roviny. při tom orveš barvu ze všeho. v tu chvíli je ti ale všechno jedno :-) tak si tu příčku stojanu něčim obal.hodně štěstí- to musela bejt ve fabrice práce za trest....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
čauves draci, umí někdo z vás poradit, na co dávat pozor pří převařování úchytů tlumiče kvůli vyšší světlé výšce? Jde prostě jen nahoru na rám navařit jekl a tím to prodloužit nebo to chce nějakou alchymii? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
na oči si dávej pozor!!!!
 
 
Datum: 09. ledna 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel17757    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
 
 
Datum: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17760    
SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
ZDR. Jak prekonat na pinckovi 2 machy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak jako snazim se.......... i kdyz po dvouch mesicnich toulkach po ukrajine se sam divim..
 
 
Datum: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky ty žiješ? :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak rikal jsem si ze 182 banu je na dnesni pomery malo............. chtelo by to tu dvoustovecku pokorit.................................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zacinam mit s toho celejo strach,,to ten rok pekne zacina :-(
 
 
Datum: 06. ledna 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Ja jsem tvrdy odpurce aut. Akorad to zatezuje nasi zemi - ovzdusi uz neni co byvalo.... taji ledovce nekde uplne v prdeli.... atd atd...... takze jsem presel na zelenou vlnu a vsude chodim pesky, pripadne na velke vzdalenosti se prepravuji po elektrifikovane zeleznici.
 
 
Datum: 06. ledna 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dooo,,vzdyt zima se potahne do kvetna :-( nehse frenky prejit na auta,, ze by nasel nejaky poredny autoforum,,, co mas za auto?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás mistře ! nebojte ........ zima bude krátká. Dal jsem si do nového roku za cíl "věnovat se motorkám". Tak nějak začít musím ..
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kurna frenky je na zpatky,,to bude zas zimni jizda,, uz aby bylo jaro :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Zdar draci, někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Diky za objasnění :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pardon to patřilo jinam
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17761    
Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádn&#224; výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Aha. Tak díky za info
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17758    
Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15004    
zdarec potřebuju vědět kolik se dava oleje do prední vidlice čz 175/477 diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Do jednoho...
 
 
Datum: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
a do jednoho tlumiče bo obou?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
0,03 galonu
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17755    
120 ml
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
 
 
Datum: 28. ledna 2015 7:53
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel17752    
Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Pravdepodobne stejne...
 
 
Datum: 05. ledna 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel15071    
Zdravím draci v novém roce :-) Scháním kámoše či více lidí co by semnou podnikli cestu na pionýrech z Čech na sever Itálie v letošní sezoně nejlépe o prázdninách :-) jsem z jižních čech ...byl bych vděčný kdyby se někdo našel nechci jet sám :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Ozvu se
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Čau Honzo... Nikoho sem nesehnal zatím jenom ty já sem z Vimperka okres Prachatice tak se musíme domluvit ;-) nápis mi na email svůj fb - skoda-man@seznam.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Tak co Daniel jede tam nebo ne? Měl bych také potencionální zájem jsem okr.Č.Krumlov
 
 
Datum: 11. ledna 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
ja uz 6tym rokem jedu ameriku ...akorad po ty vode se blbe jede.... a blbe tlaci .... nevim proc ale furt glo glo glo................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo. diky. Pak budou kazdý den informace na webu http://www.zikado.cz/jawa
 
 
Datum: 04. ledna 2015 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha to bude spotreba benalu a to tlaceni pri defektu :-) tak adios draci, hlavne dobre duse a zapalka
 
 
Datum: 04. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měníme stroje aspon na tento rok na jawa 250 panelky. už nás je 5 strojů a pojedeme expedici Espaňa. :-)...........chceme ujet víc kilometrů a máme pouze 14 dní volna tak se nedá nic dělat.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 17:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neke jirka_z ty menos stroj,,, za jaky,,nerikej ze jsi vymenil ztarou a dobre proverenou strojovnu nasich dedu za nejakou cinskou plecku :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám za sebou taky nějaké daleké cesty na pionýru (Norsko, Chorvatsko), tak kdyby jsi chtěl s něčím poradit tak dej vědět. Letos měníme motorku a jedeme španělsko. :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Díky za motivaci sešlo :-) minuly cerven sem jel s mojim fikusem do skoly a k nám na hausbót na lipno a zpátky se mi rozlitly kontakty a všude jen lesy byla bouřka a nemel sem ani telefon az po 12km tlaceni sem našel starou autodilnu kde naštěstí SME nasli rozdělovač ze 120ky a jelo se dal :-) ale jinak stebou souhlasim je třeba vše dobře promýšlet ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2015 23:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja uz zacinam odkladat cestu kolem sveta na babate :-) uz jen cekam az malej sesa a sesu reknou rodicum zbohem :-) je dobre jet s nekym,,ale musi mit dobre nervy a byt pohodovej za kazdeho pocasi bez toho aby mel cestou mindraky,, dani drzim ti palce at najdes toho praveho partaka a kdyby preci,,tak si poradne promysli co sebou a hlavne jak dostat s fichtla super tech stav a nejdulezitejsi prostudovat erikuv cestopis http://edc.spartaky.cz/2006/cesta.htm
 
 
Datum: 03. ledna 2015 22:15
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15071    
Já už to právě odkládán 3 roky a ted už nechci :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdar, taky mě napadla stejná trasa přes rakousko, slovinsko a na sever itálie. Ale ještě nevím jestli z toho něco bude. Plánovali jsme že bysme taky letost v prázdiny jeli s kamarádem. Ale zatím jsou to spíš takové plány nic jistého.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Martin Dvořák      IP: uživatel17467    
Nazdar draci,\r\nmám pár dotazů. Stavím fictla na závody a potřebuju vyřešit napnutí řetězu, protože jsem zvedal tlumiče. Máte někdo zkušenosti a návod jak na to? A potom bych potřeboval vyrobit koleno s průměrem 28mm tak jestli někdo neví kde a jak? :-) Nejlíp v okolí čb.\r\nDíky za každou radu nebo tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Super díky za tipy a za foto. Takhle nějak jsem to měl naplánovaný. To si vyráběl nebo koupil?
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:17
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
http://david45623.rajce.idnes.cz/Nastenka/#1.jpg Takhle nějak mám naplej řetěz já. Je to stažený pružinou a zatím to funguje. Základ je mít dobrej namazanej řetěz a rozetu s kolečkem v dobrým stavu. Pak řetěz nepadá. A nebo udělat vodítko jak píše pepa.
 
 
Datum: 05. ledna 2015 2:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka AJS      IP: uživatel17754    
Trubku náplň suchým,ale opravdu suchým pískem,nejlépe vypalenym na plechu,pořádně udusej a konce zavar.místo ohybu ohrej do červená autogenm nebo velkou samodujnou lampou-nebo dvema-a ohni podle připravené predlohy.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 9:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Se podivej Na kazdou krosku jak ma na kyvce navarena voditka a koleno bych slepil z kusu vhodne trubky
 
 
Datum: 03. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
 
 
Datum: 02. ledna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vždycky odtrh.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarec draci, mám na vás dotaz chci se vás zeptat jaká je asi aktuální cena Jawy 90 cross s TP v původním stavu.A ještě cena čz 125/516,za odpověd děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, teď jsem se díval na aukro a je tam croska s TP za 5000 kč. A je pékná.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16308    
Ahoj, http://pincko.rajce.idnes.cz/zapalovani_Jawa_20/ jsou zde správně dené cívky? Co jsem koukal na fóru tak jsem zde ohledně toho něco našel, ale mate mě to že cívky nevypadají stejně jako na e-shopu (všechny z FCH a na fotkách se liší počet pacek na uchycení drátu). Taky u zapalovacího pólu Sesa píše že je pro 8V(nevím jak semá od původní lišit). Cívky se od původních liší ve tluošťce měďěného drátu. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
Zdravim, mám motor 477 po GO (ložiska,gufera,vidličky, VAPE) ještě nejetý,pouze několikrát zkušebně nastartovaný. Mám ho teď v jinym rámu kde sou jen kola, zd.+př. tlumiče a motor strašně vibruje (myslim si že víc než by měl) Myslíte že to může být nevyváženou klikou nebo by klika potřebovala taky go?? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Dal jsi tam tu vzperu na hlavu?
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: LikiCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, chci se zeptat mám doma 2 nové nepoužité ložiska č. 6303 a chtěl bych je dát na kliku ale tam mají prej být 6303 C3.....tak se chci zeptat jestli to něčemu vadí. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2015 23:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
kazdy spravny frajer zakituje silikonem cele lozisko ......... aby bylo prachotesne a blbuvzdorne.....................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Proč tam dávat něco, co tam nepatří?
 
 
Datum: 05. ledna 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16513    
Za me je tam muzes dat. U 50 let stare herky zalezi i na ulozeni v bloku a take mazani ,..ale kudy se budou mazat gufera prez kryta loziska by me zajimalo jak dlouho vydrzi brit u zapslka kde to maze kyslik...U primaru si to primazne ale snad te logika presvedci protoze slusenost je takova ze na obyc vuli to jede a docela dost najede ...pokut neuderis do klece anebo je spravne neusadis...a kdyz uz obyc loziska a 2 brita gufera jsou perfekni volba ...uz od pohledu pokud se zamyslis ...ale pokud si predstavis rs lozisko tak ti uz v hlave nebude neco fungovat...na toz v realu
 
 
Datum: 05. ledna 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky jsem rozebíral motory který měly zapouzdřený ložiska plechem i plastem :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dal si zapouzdřený ložiska na kliku, aniž bys vydloubnul ty plastový kryty? Opravdu "profi práce" .. co na to říká gufero pod zapalovánim? ... jo a hlavně podobný nesmysly neraď dalším nešťastníkům!
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Ja sem dal 2RS na kliku a zadny problem jelo to jak vřet.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že když tam maj bejt C3, tak to má nějaké opodstatnění a při investici do 100Kč není co řešit... na druhou stranu v katalogu jsou psaný ložiska C3 v celém motoru, já dávám kpřevodovku na klasický bez vůle a nikdy sem s tim neměl problém...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17747    
Už jsem rozebíral několik motorů s ložisky na klice bez vůle C3. Buďto byly projetý domky ložisek v karterech a nebo byl vnitřní kroužek ložiska vmáčklej až do čepu kliky a ložisko nešlo sundat,na klice vznikla nerovnost,díky které ji již nebylo možné znovu osadit ložisky a znovu použít... takový docela blbý...a ložiska který vypadávaj z domků jsou taky takový blbý no :-D v lepších případech motor s ložisky bez c3 začne za horka zdechat a nechce moc jet - hrozně rychle vadne - to je taky takový blbý ... ale zavčasu se to dá zachránit ... to jsou holt takový odborníci ... nedávno jsem z kliky dokonce sundaval ložiska 6303 - 2RS - tzn. zapouzdřená plastem,bez vůle - moc fajnový - samozřejmně měl motor projetý gufera,protože se nemohli vzduchem umazat,tudíž ve válci přidřenej sotva jetej píst,ložiska nešli stahnout z kliky a motor šel rozlousknout jak oříšek,protože ložiska i s klikou okamžitě vyskočili z karterů,ač už někdo zničený volný domky nadůlčikoval kolem dokola a myslel si že vyhrál ... od majitele jsem na opravu motoru dostal pytlíček s ložisky a ty byly opět zapouzdřené,obyč bez vůle a nebo s radiální vůlí A. Nemohl pochopit,proč jsem mu na kliku musel koupit nová ložiska,když mi k motoru dal ložiska na 3 motory ... mimojiné kartery museli jít taky jiné,to nebyla jediná vada :-D tak asi tak krátká story ... :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17747    
Vadí,musí tam být C3,jinak to nejde.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel14157    
Zdravim, kam se poděly formy na výrobu kartérů do pionýra? Nebo co se s nimi stalo po skončení výroby v Považských strojírnách? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 10:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Koho by napadlo v tý době že to bude ještě někdo chtít vyrábět
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:26
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
mam je v obyvaku na policce .......
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17753    
Když jsem sháněl,tak sem přivez vždy. Kupoval jsem více polomotorů za hubičku. Vždy se našlo něco OK. Doporučuju spíš burzy.
 
 
Datum: 04. ledna 2015 8:44
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel16308    
no, dobrý je za 3 Shreku... Já dkyž jsem sháněl tak jsem dlouho nemohl nalést pořádné nepopraskané nebo s dobrou přepážkou k zapalování....
 
 
Datum: 03. ledna 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17749    
Do srotu to jit muselo uz z pravniho hlediska podle zakonu z 90 let se majetek skrachovale firmy nesmel dal pouzivat k vyrobe ve sve dobe na to dojeli letecke opravny kbely ktere polozil nakup dilu na letadla z vychodniho nemecka ..po krachu se vsechny tyto nove dily museli znicit...byt byli fungl nove ..to co se povedlo zacgranit byla podle zakona levota
 
 
Datum: 03. ledna 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v dnešní době CNC strojů by v malosériové výrobě nejspíš vyšlo levněji si kartery namodelovat a z kostky nějaké slitny hliníku obrobit... ale ještě jsem nenašel důvod si dělat nový bloky když za pár korun si seženu dobrý :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V dnešní době možná ano. Ale hodně věcí se od ukončení změnilo - mimo jiné se změnil režim a došlo ke vzniku dvou samostatných států. Těžko někdo mohl přemýšlet na x desítek let dopředu. Ve fabrice to prostě nechodí tak, že by se to jednou mohlo na něco hodit. Tyhle formy jsou jednoúčelové a pokud se ukončí projekt, tak se skladují max po dobu několika let kvůli dodávce náhradních dílů. Pak jdou do šrotu. Kdybys je chtěl skladovat, tak musíš zaplatit skladovací plochu na těch cca 25-30 let, musíš platit jejich případně přemisťování a také jejich údržbu/konzervaci. Nakonec bys je někomu prodal za pár korun, ten by musel najít slévárnu, kde mu to odstříknou, musel by to nechat obrobit, což také není nejjednodušší věc z technického i finančního hlediska, a nakonec nejtěžší věc - musel by je prodat. A to vše za předpokladu, že by ty formy byly použitelné, což se na konci projektu ani v dnešní době nedá zaručit. A i kdyby to nějak záhadně všechno klaplo, tak ty kartery by málokdo zaplatil...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel14157    
A důvod? Myslim že v dnešní době by to mělo větší cenu než cenu šrotu.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem přesvědčen že 25 let po ukončení výroby už jsou přetavené na nový výrobek...tyhle věci se nikde dlouhodobě neskladují. Většinou se to prostě prodá do šrotu. Samozřejmě výjimky jsou možné, ale v tomhle případě dost pochybuji...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel14157    
Tak kde teda? Už sou na maděru nebo by se daly ještě někde (popřípadně kde) vyhrabat a znovu rozjet výroba?
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takové věci standartně po ukončení výroby putují do šrotu. Dnes se to nedělá jinak...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
jsou zahrnutý v navážce pod halou..........
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:02
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel16308    
taky by mě zajímalo....
 
 
Datum: 02. ledna 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar draci mám otázku dávam si do kopy jawu 150 a ako si neviem spasovať uloženie zadného kolesa na strane rozety mám veľkú vôľu v tom vybraní je to ok alebo tam ešte niečo chýba nejaká podložka a podobne ??? viem že tam ide ešte španovak je rozdiel medzi španovakmi malých a veľkých kyvačiek ??? kedže ta robperka má skôr priemer ako z fichtla než ako z veľkých motoriek ???? prosím o radi lebo to tam neviem rzumne uložiť :-( http://yurik.rajce.idnes.cz/JAWA_175 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Mas nejakou divnou kyvku . Nezamenil jsi ji za 250? Jinak bud zavarit tu silene velkou diru anebo dat kyvku jinou. Mozna by tam sla z 356 ale radsi bych to zmeril anebo radsi sehnal origo 351 ..myslim ze ram se vali u kamarada...jinak napinaky dela tk moto na svou 352 sem bral od nich za par korub
 
 
Datum: 28. ledna 2015 8:03
 
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:33:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu