Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar mám dotaz dělaly se nějaký jawy 250 353 z roku 1958 s doutníkama nebo se jenom dělaly s rybinama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 13:23
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 souhlasim taky mam 250 z 1957 aji 1958 s doutnikama
Datum: 28. listopadu 2010 13:23
 Od 1957 se dělali s doutníkama.
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jasne ze sa robili s doutnikama.
Datum: 27. listopadu 2010 8:35
 Tak to je hovadina od roku sedesat se montovali doutniky....to mas chlapce nejakej paskvil.
Datum: 27. listopadu 2010 0:40
 Ano dělali, sám takovou vlastním, mam i z 1957 a taky má doutníky.
Datum: 26. listopadu 2010 22:33
Jméno: Pato
IP: uživatel10771
 Nazdar,mam otázku ohladom čz 175,presnejšie skúter zo štartérom. Robil som GO,nove tesnenia,gufera,loziska.........a na labirint ktorí ide medzi dve ložiská (od spojky)som osadil gufero (mislim že sa tu taký aj predáva ). Tak sa chcem poradiť či to náhodou nebude v buducnosti robiť nejaké problémy.Ak nie tak prečo to komunisti nespravili rovno s tím guferom ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 0:35
 Ty co to montovvali nebyli komunisti moulo. Labyrind se tam dával kvuli tomu že vydrží víc a hlavne hlinik nedegraduje jako pryž z který je simering, klikovka u jaw od obsahu 125 mela tezsi setrvacniky nez třeba fichtly tak musela mit dlouhej cep k primaru kvuli rozpolození hnací síly - (na tyhle strane byla tkzv.hnací hřídel proste levej cep kliky co ti vede ze setrvacniku) nu a vytvářel by jednomu lozisku neskutecky pekla...tak tam daly dve dal od sebe a mezi to misto gufera prdli labyrind. Zkratka setrili mistem v karteru který muselo byt vyuzity jinak,
MC Wobby.
Datum: 27. listopadu 2010 0:35
Jméno: veterán
IP: uživatel6546
 Ahoj draci mam kompletne zrenovovaneho pinca 20.Chci se zeptat ten nosič co je tady v kramku za 700,- byl aj dysi na pinckach? nebo to je nova věc pro ty co jezdi na dlouhe cesty  .Potřeboval bych to vědět,bo gdyby to byla (kopie) jak pred 40 lety tak to dokoupím.Za rady předem dím a ad vám jezdí pionýr
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:19
Jméno: veterán
IP: uživatel6546
 Chlapi ,pošlu vam foto fíka do týdne vydržte,myslím že to stojí za to...  ...
Datum: 29. listopadu 2010 16:19
Jméno: veterán
IP: uživatel6546
 štěpánjawa o5 ..aky maš email?
Datum: 28. listopadu 2010 20:52
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, pošli mi to taky na mail pls, sem zvědavej díkx
Datum: 27. listopadu 2010 20:26
Jméno: veterán
IP: uživatel6546
 honzule : poslu ti fotku fíka v nedelí na mail  .A potom mi to ohodnot abych vedel co my chybi nebo pořp. něco dokoupil  .
Datum: 27. listopadu 2010 16:08
 Ahoj.nemas foto toho pincka??Rád bych se podíval.
Datum: 26. listopadu 2010 21:37
 Jsem toho názoru, že originál neexistuje, protože když uvidíš fíka s nosičem, tak tam bude každej mít něco jinýho, vždyť se tam cpalo všechno možný, i z cizích motokol nebo bicyklů.
Datum: 26. listopadu 2010 20:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 cau draci jak jsem psal ohledne ČZ 175/450 ze me zlobí a nejede vic nez 90 tetka jede 90 uz jen zmirnyho stoupani, a zjistuji velky problem netesnejmi kartery nejdriv to bylo lehce vlhky jednou za cas tetka jsem to otrel a asi po 50 km to je uplne od oleje co zustal z benzinu. Co tam dat za tesneni?? nakej dobytek to predemnou mel rozdelany a dal tam zelenej papir co se pouziva, ale ten netesni, samotnej silokon by nesel pouzit?? treba u fichtla to jde jen u nekterech chyby tam ta vule a pak nejde hnout s prevodovkou. silokon s papirem by tesnil?? ja vim ze ten papir nasakne olej a nevim jestli se ten silikon nak neodlepí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já teda dávám lukopren plus těsnící papír 0,3 mm a těsní to krásně ... motor po půl roce suchej
Datum: 27. listopadu 2010 14:09
 Jinak nevím proč by se měl silikon/paulin odlepovat,je to odolný vůči ropným věcem jako je olej nebo benzin a je to prověřené. U mé 487 ani kapka. ČZ 175 450 - taky tenkrát přetěsněno v servise -dali mi tam debilové papír + nějakej tmel a netěsní to mezi bloky,pár kapek z toho jde a teče to na rám.
Datum: 27. listopadu 2010 11:36
 Fermez: Pokud ti to netěsní hodně,tak to určitě přetěsni. Tipuju, že ti to tedy netěsní mezi kartery=bloky, takže by to chtělo rozpůlit a nejlépesmontovat nanečisto bez těsnění nebo silikonu a zataháním předlohové hřídele k sobě a od sebe z levé části motoru zjistíš vůli,pokud bude bude kolem 0,2mm nebo 0,2mm tak je to OK ,tak tam můžeš v poho dát jen silikon nebo já mám u 487 jen PAULIN a vůle předlohovky je tak jak má být - max těch 0,2-0,3mm. Jenže abys to vyzkoušel nanečisto kolik je tam vůle tak bys musel vylisovat kliku a pak si to složit,abys to zase lehce rozebral. Ovšem je tu ještě jedna možnost - když sundáš levé víko a spojku komplet - primární kolečko nemusíš stahovat z klikovky - podaří se ti sundat koš s řetězem bez toho stažení, tak ty tam máš teď papír tak zataháš za předlohovku a zjistíš vůli, ale řeknu ti jedno - originálně se na tyto motory 450 co vím nedávalo z továrny těsnění mezi bloky, takže by to nemělo dělat problém z těma vůlema,u pionýra to problémy dělá to vím,to jsem slyšel od kámošů,ale tady ne. Takže měl by stačit pouze silikon a nebo PAULIN, základem je dobře odmastit styčné plochy - případně vzít brouskem trochu a smirkem,abys to zdrsnil a pak odmastit acetonem nebo tech.benzinem. Nanese se to na levou polovinu skříně, u pravé části musíš nahřát ložisko klikovky a zalapneš to opatrně,šrouby utáhně tak akorát než začne vylézat silikon nebo paulin a počkej několik hodin - záleží jak je to v návodu a pak dotáhni zcela.
Datum: 27. listopadu 2010 11:33
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 klikar ja vím že stačí silikon ten je vybornej akorat mě trápěj ty vule
Datum: 27. listopadu 2010 9:55
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 líbí se mi jak toho kdo to dělal před tebou nazýváš dobytkem a sám nevíš jak to utěsnit ty troubo. asi ti to rozklížily ty nespálený oktany. to si fakt neumíš najít čim se těsní motory??? a jak?? omílá se to tady každej tejden. ale abys neřek že jen remcám a neporadím. tak třeba já mám vše slepený paulínem a pod ničím nemám ani kapku. je pochopitelýý že u tý zetky bude asi potřeba vymezit vůli převodovky aby to řadilo, ale možná to třeba nebude. to se prostě musí vyzkoušet.
Datum: 26. listopadu 2010 19:17
 ja má silikon tesnenie silikon a zmotora neklapne ani kvapka
Datum: 26. listopadu 2010 19:04
 Ahoj prosím nevíte jak demontovat takovej ten šnek na náhon tahometru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:21
 jj díky
Datum: 26. listopadu 2010 19:21
 jo vem plochy sroubovak a zapri se o jednu ze sten toho náhonu a rukou poklepy do sroubovaku ho opatrne vylisujes.. opatrne na tu prachovku. jestli chces vyndat i toho sneka na lanko tak musis vyklepat kladivem pres nakou tycinku ten cep na celni strane vpravo dole. pak vyklepes i cely mechanismus.
PS: pozor jsou tam 3 male dily, rady zkutaleji pod bank ci jiny bordel.
Datum: 26. listopadu 2010 18:07
Jméno: jawista
IP: uživatel10770
 Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných aby to potiahlo trojku čo myslite sadne si to ešte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel10775
 nastavení karburátoru je jiné pro vylágrovaný motor a pro vygenerálkovaný motor,vetsinou se stává,že motor po GO se na původní nastavení karburátoru chová jako bohatý,chce vyštelovat bohatost směsi,vylágrované motory většinou chytnou druhý dech s větší tryskou....to je celé...
Datum: 27. listopadu 2010 16:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 poskladať motor nevieš. pod válec a pod hlavu silikon nepatří. Důvod: vytlemí se ti do kanálů a zmenší jejich průřez. kupodivu to pak nejede
Datum: 27. listopadu 2010 8:32
 Utesnene bi mal biť dobre medzi kartry som dával silikon tesnenie silikon takisto aj spojkovi krit valec a hlava je tiež na silikone poskladat motor viem ale nastavit to bohviejako neviem zapaluvanie a karburator asi bude rozhasene nemám ani mierky šublera jak bich dal
Datum: 26. listopadu 2010 19:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nepocitej stim ze vykon nak hodne stoupne kdyz se to rozjezdi to je nepatrny, musito jet dobre poslozeni motoru, u fichtla to neni sranda udelat poradne aby to slapalo dobre musis to mit vychytany. Dost casto to netesni vsude mozne. To cinkani ti takhle nepovim to bych musel slyset.
Datum: 26. listopadu 2010 18:33
 jawista nechce sa ti písat ked kopíruješ čo napíše druhý ? o 9 popisov nižšie som pridal tento dotaz ja !
Datum: 26. listopadu 2010 17:38
Jméno: jawista
IP: uživatel10770
 už som to zřešil. Púzdro bylo crash.
Datum: 26. listopadu 2010 17:33
 co válec jak je na tom... před opravou motoru to jelo dobře?
Datum: 26. listopadu 2010 16:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale moze to robit aj velky predzapal
Datum: 26. listopadu 2010 16:31
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti rikam ze cep,daj tam ten stari pokat ti to dovtedi nezvonilo.
Datum: 26. listopadu 2010 16:29
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus vim ze to sem nepatri ale kdyz si koupim ten malej notas a nema cd romku tak kdyz tam chci nainstalovat antivir tak ho musim stahnout z inzernetu ne?a da se nekde stahnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 20:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale sak normalne cez usb cez kluc take magorini co trepes jak kokot vole
Datum: 26. listopadu 2010 20:20
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 www.stahuj.cz a sekce Antiviry, nebo dej do vyhledávače Avast či NOD32, a cdromka není problém externí přes USB rozhraní,stojí kolem 1000,-Kč-1500,-Kč jak kde no.
Datum: 26. listopadu 2010 16:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak mozes cez usb
Datum: 26. listopadu 2010 16:05
 wareznet.cz,ješte jednou si rozmysli jestli se ti takovej vyplatí.
Datum: 26. listopadu 2010 15:51
 www.uloz.to
Datum: 26. listopadu 2010 15:20
Datum: 26. listopadu 2010 15:20
 čus draci,renovuji jawu 555.Hale nevito,nebo nemate kontakt,kdo mícha červenou jawackou barvu.Moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 RAL 3004
Datum: 27. listopadu 2010 14:10
 NAMÍCHAJÍ,SORRY
Datum: 26. listopadu 2010 19:13
 zdarec no namíjaí ti to v jakékoli firmě v tvém okolí která e tímto zabÝva číslo barvy ČSN 8850 A NEBO RAL TUŠÍM 3003 ALE JISTÝ SI NEJSEM
Datum: 26. listopadu 2010 19:09
Jméno: mekrt
IP: uživatel10729
 zdarec,jen by me zajimalo jaky mate nazor na toto provedi.Delali jsme 2 13ti leti kluci tak doufam ze se to bude libit.(sry ale asi to sem nepatri ale zajimalo by me to dik)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 21:45
 skutečná rychlost vypočtená z převodu a otáček motoru je asi 160kmh kterých tento vůz dociloval
Datum: 27. listopadu 2010 21:45
 viděl jsem dobře?180km/h?nezbývá než smeknout...
Datum: 26. listopadu 2010 21:44
 http://www.youtube.com/watch?v=fR_o-MJlyLY
Datum: 26. listopadu 2010 20:57
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Že sem sem vůbec lez..zase samá sračka..
Datum: 26. listopadu 2010 20:32
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Škoda že si nerozbil držku =)
Datum: 26. listopadu 2010 15:42
Jméno: jussstin
IP: uživatel9534
 Ano,opravdu je vidět že je Vám 13 let,až se naučíš trošinku řídit tak to natoč a pak to sem hod.Nezlob se na mě ale na blátě by sem to snad udělal líp i na kole ......
Datum: 26. listopadu 2010 2:26
 opravdu 13 lety, jeste se mate hodne co ucit. na tomhle blate by mi na toke blbost s zigulikem stacil volnobeh a to je to slaboucka 1,2
Datum: 25. listopadu 2010 20:54
 no a co jako s tím? co si tím chtěl říct? chtěl sis zamachrovat nebo co? když jsem ještě běl omegu (náhon n azadní) tak jsem to dělal běžně když se mi zrovna chtělo.... a nikde si s tim nemahruju..... to video je trapné.. radši to smaž.
Datum: 25. listopadu 2010 20:45
Jméno: mekrt
IP: uživatel10729
 http://www.youtube.com/watch?v=2kT9b3T4b5M sry zapomnel sem
Datum: 25. listopadu 2010 20:21
 Zdravím chcem sa poradiť ktorý je podľa vás najlepší typ 350/634 638 640??? hrozne sa mí páči 634 lebo asi si ju kúpim  a koľko taká 634 žerie? aké výhody nevýhody skúsenosti ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 10:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ešte som mu nevolal a ešte som sa zabudol s tým zdvôveriť rodičom  lebo ja nemam prachy na ňu ale bol by som ochotný streliť pio čo mam lebo predsa mám 19rokov a priateľku a na pio to je už kus komedia za ňou a chodiť a to nehovorím keď idem dvaja  ešte že ma pochopenie to dievča
Datum: 27. listopadu 2010 10:47
Jméno: JuBr
IP: uživatel10769
 Ano, souhlas s "Jawamanem" mám 634-7-02 r.v. 81 můj klukovský sen když mi bylo 16-17-náct. Koupil jsem tento stroj o něco později - hodně déle, dnes mi je už ...cet a jsem velice spokojený. Motor je pořád původní nepůlený a má 28.673 km letos v březnu pouze měněn primar řetěz a gufera na klikové hřídeli.Moto jsem koupil loni v září a když jsem jej na podzim rozhýbal na jaře bylo jasno... moto necelých šestnáct let stálo v garáži u prvního majitele a gufera to odnesla. Spotřebou jsem tak zhruba na 5 litrech benzínu. Jezdím většinou sám a to jí držím tak kolem stovky za hod. a ve dvou se snažím jí šetřit a nehoním jí i když to holka snáší velice dobře. Udělal jsem lak na nádrži i kastíkách protože v garáži stála proti oknu a celá strana otočená k oknu byla od sluníčka "vyšosovaná" jinak velice spokojen a mos Ti to přeji....
Kolik za to majitel chce jestli se mohu zeptat, já za tu svou dal deset tisíc... Hodně štěstí přeji ke koupi budeš určitě spokojen. Ahoj Jura
Datum: 25. listopadu 2010 22:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a esce k spotrebe , podle TP 4L pri rychlosti 73 km/h
Datum: 25. listopadu 2010 21:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kup si ale posledni tj 634-7-02 , ta je nejpeknejsi
Datum: 25. listopadu 2010 21:25
 urcite kup 634. Ja mam 638 a ten motor je opravdu radsi, kdyz ma otacky. Narozdil od neho 634 tahne odspoda a krasnej zatah. Nevyhodu bych mozna videl ze ma litinove valce a tudis kdyz dojedes vybrusy tak jsou na vyhozeni, ale kdyz se ti je nepovede drbnout tak vydrzej dostatecne dlouho. 634 ma i podle meho lepsi design.
Datum: 25. listopadu 2010 20:58
 alebo možno tú čo na nej vidno SPZ proste milujem chrom  lebo tá čo má svetlomet z califa má predný blatník z panelky alebo z čoho možno by ho majiteľ dovolil prehodiť
Datum: 25. listopadu 2010 20:28
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
 hej jasne proste sa mi to hrozne páči taký ten prechod medzi 70. a 80 rokmi a to sa mi páči že chromu na nich nešetrili
Datum: 25. listopadu 2010 20:25
 Jednoznačně z toho výběru ber 634
Datum: 25. listopadu 2010 20:22
Jméno: yknarf
IP: uživatel10767
 je normální že mi vybrujou ridítka pri vyšších rychlostech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 10:40
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Mě to dělalo už při 45 - 50 km/h  přední kolo trochu do vinglu, asi taky špatný pouzdra!
Datum: 26. listopadu 2010 10:40
Jméno: restorant
IP: uživatel10768
 postul: ja jezdim s rukama na riditkach, v prdeli mam prst z prave hohy!! brzdu nepotrebuju...
jenco: nase diagnoza je identicka s houpacim konikem... jak tvoje, tak moje
Datum: 25. listopadu 2010 20:37
 jasné ze nieje norbalny .... ale ked ti hádze kolo tak nic ineho necakaj
Datum: 25. listopadu 2010 20:35
 si vytáhni ten prst ze zadku franky a drž řídítka oběma rukama....
Datum: 25. listopadu 2010 20:32
Jméno: restorant
IP: uživatel10768
 neni to normalni... me pri rychlostech vibrujou pouze koule! ale musis jet richleji nez 80!
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aj mne
Datum: 25. listopadu 2010 20:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chtěl bych se zepta jak se mění pouzdra přední vydlice. Návod jak se to tam namontuje. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:15
 ZDAREC TY STARÉ JE NEJLEPŠÍ PODÉLNE ROZŘEZAT PLÁTKEM DO PILKY NA ŽELETO A PAK TO ŠRUBOVÁKEM VYTÁHNEŠ,NOVÉ SA TAM LISUJU TAKŽE JE TAM NORMALNĚ KLADIVKEM NAKLEPEŠ A VYSTRUŽÍŠ ABY TI TAM VLEZL TELESKOP
Datum: 26. listopadu 2010 19:15
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus draci kdyz chci prejit z M2T na Mogul TSF musim cistit motor? nikdy jsem valec nesundaval a ani se mi to delat nechce  ....proto se ptam a jestli se musi cistit tak jak? a co? + se chci zeptat (a nechci vyvolat zadnou hadku!) je lepsi Mogul TSF nebo Shell advance VSX 2 ? chci pro svuj motor to nejlepsi + zajizdim vybrus.....diky za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 23:02
 Tak dnešní(polosyntetickej) Mogul TSF nemam jak porovnat,ale se starým(minerálem) jo.Ale to je zase zbytečný,nebot ten se už nedostane koupit...Jinak ten Shell-při normálním provozu žádná zmínka karbonu v hlavě,pístu,vejfuku ale malinko ve vejfukovým kanále což bych přisoudil spíš nekvalitním gufeům.Jinak při záhulu a upraveným motoru skoro to samý,akorát to neskutečně ten olej plive z vejfuku.Jinak záleží na tobě-bud dáš cca.polovic peněz za cenu občasnýho vyčištení kanálu,kolene a svíčky(u minerálu,třeba to u polosyntetiky napravili),nebo dáš 200+ a prakticky nikdy nebudeš muset dekarbonizovávat,ale okolí konce vejfuku bude občas od oleje.Ještě pro doplnení by sem někdo měl napsat,jaký pozoroval rozdíly mezi novým a starým Mogulem TSF.
Datum: 25. listopadu 2010 23:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 rict ze je shell lepsi je hodne najivni , aspon napis proc je lepsi , to ze ho pouzivas neznamena ze je lepsi. jinak mam zkusenosti s tsf jezdil sem na nej par let a nemuzu si stezovat , jak je to s tim shellem urcite napise denzileck.
Datum: 25. listopadu 2010 21:56
 Shell je lepší
Datum: 25. listopadu 2010 21:26
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to je taky pravda,ale někdo si neni jistej,tak se radši zeptá...
Datum: 25. listopadu 2010 19:57
 tak sa to nauc ne?ja ked sem prvy krat daval dule valec tak sem si myslel ze je to karburator,a ze ho idem vicistit a slozil semto na prvy krat a jelo to jak das nic sa nanaucis ked nebudes rozebirat sam.
Datum: 25. listopadu 2010 19:52
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to by mnělo bejt jedno,z horšího na lepší.
Datum: 25. listopadu 2010 19:19
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 21:40
 nejen po duši ale taky po peněžence  s tím je škoda jezdit
Datum: 25. listopadu 2010 21:40
Jméno: brambora
IP: uživatel10743
 jestli to ma cenu 90 000kc tak ta moje 500 000 euro !
Datum: 25. listopadu 2010 18:41
 Já radši celočervenou..
Datum: 25. listopadu 2010 18:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Normalne se stahne torrent (nahore pres tlacitko stahnout) a vlozi se do programu pro stahovani Vuze, atp...a jen se ceka
Datum: 27. listopadu 2010 20:30
 jak?
Datum: 27. listopadu 2010 20:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ale jde
Datum: 26. listopadu 2010 23:47
Jméno: Lukin
IP: uživatel10770
 nejde to stahnout
Datum: 26. listopadu 2010 23:12
 Cwss čo lúbi zvonit v motore u fichtla robil som taku menšiu GO nove zubi v prevodovke tesnenia guferá atd... nový piest krúžky čap valec neni vybehany čo bi ste skorej povedaly horné púzdro na ojnici alebo spodné ložisko ? ta kluka nemala moc odjazdené mám to zložené motor ide ale moc sa mu nechce 2 musím vytočiť do plných abi to potiahlo trojku čo myslíte sadne si to ešte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 17:19
 kúpil som nové púzdro ale ono sa asi musí pretočiť z výstržníkom a ten nemám ani neviem jakú má mat vôlu či cez neho má ísť čap nalahko alebo jako
Datum: 26. listopadu 2010 17:19
 na 1000 percent to zvoni cep nic insi to zvonit nemoze , videls nekedi lozisko zvonit?
Datum: 25. listopadu 2010 19:58
 čus draci.. nevím proč ale ohodně víc se mi líbí pincek když kouří  nevím proč ale prostě kouř a pincek patří k sobě  .. a řeším tady jednu věc.. chci, aby mi pincek kouřil, ale nechcu abych tam musel lít m2t 1:20.. nemáte nějakej fígl nebo nějakej olej co dobře maže a hodně kouří a nenadělá takovej bordel jak M2t? chchi přestoupit na nějakej lepší olej, ale když tam dám kvalitní ole tak pincek vůbec nekouří
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 0:39
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Na 1l benzínu 0,5l nafty? Ano, nafta je mastná, bude víc kouřit, ale bál bych se samozápalů, takže velkej předstih (nebude se řídit podle zápalů svíčky) a tím vymrdaný ložiška na klice - vyvraťte to někdo, je-li moje teorie blbost.
Jinak mazat M2T bych se tak nebál, já leju 1:33 a krom karbonu ve vejfuku s ním nemám problém, nezadřel sem ho za celou sezonu a to jezdim kazdej den, někdy dostával extrémní záhul že nikdo nechápal že sem nezadřel...a jezdím i ted 
Na kouření já používal slunečnicovej olej, cca 0,5l na plnou nádrž a za mnou byla mlha, hlavně když sem vypálil z křižovatky, jen za studana jsou a tím horší stary...
Datum: 27. listopadu 2010 0:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky..
Datum: 25. listopadu 2010 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej nějakej olej 1:50 a potom na 1 litr benzínu ,05 litru nafty a uvidíš...nebos se že zadřeš , nafta je mastná
Datum: 25. listopadu 2010 19:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Nemusíš vůbec dávat naftu ale kup si olej Mol Arol 2T osobně ho mám vyzkoušenej a kouří víc jak M2T.Dej ho 1:25
Datum: 25. listopadu 2010 19:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. s tou naftou sem přemýšlel že to jen tak zkusím  protože vyzkoušet se musí vše..
Datum: 25. listopadu 2010 18:34
 Kdybys na 1litr směsi benzínu s olejem přidal tak 50ml nafty(jen na zkoušku, v případě nespokojenosti víc), tak to bude mít větší efekt.
Datum: 25. listopadu 2010 18:33
 Věř, že ani to M2T v poměru 1:20 nekouří tak, aby za tebou nebylo nic vidět(pincek pochopitelně víc), ale když jsem to takhle nalil do 150sátky, tak to kouřilo úplně manimálně, stejně tak u všech mých ostatních motorek, tudy cesta podle mě nevede.
Datum: 25. listopadu 2010 18:31
Jméno: karel
IP: uživatel10758
 Čau draci mám takovej blbej dotaz chci se zeptat co potřebuju na to abych si mohl zrepasovat kliku na fichtla dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:12
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jezis za tohle by ti dali na kazdy skole za 5 xD a jeste prihlasku na pomocnou skolu
Datum: 26. listopadu 2010 19:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tohle by se tu mělo vyvěsit jako odstrašující příklad, to už snad ani neni čeština..
Datum: 26. listopadu 2010 0:14
 no asi lys a hodiny úchilkomer abi si ju viosil
Datum: 25. listopadu 2010 18:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Tenhle řetěz se vyrábí na slovensku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 18:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja ho mam kupoval som ho u nás na SK za 5€ zatiaľ spokojnosť najazdených 700km
Datum: 25. listopadu 2010 18:51
 sice ho vozim ze slovenska ale puvid neznam,,ale ujistovali ze je ok,,spis bych ho bral na jen tak projizdky,,ale kdo ujede ticis,,necht koupi drzai pro jistotu
Datum: 25. listopadu 2010 17:05
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3489.html zapoměl jsem dát odkaz
Datum: 25. listopadu 2010 16:57
 Ahoj chci se zeptat mám možnost koupit Jawu Jawetu ,pěkná 100% kompletní a 100% oroginalní stav jen nevím kde to má štítek. Tak se chci zeptat jestli mi někdo neřekne kde to má štítek. Viděl jsem jen chvíli nebyl čas to hledat tk prosím porad\'te děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 17:55
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 v kastlíku pod sedlem dvířka jsou nalevo
Datum: 25. listopadu 2010 17:55
 V zavazadelníku?
Datum: 25. listopadu 2010 17:29
|



|