Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám jedno duše stočit tachometr na 000000km na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:30
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Ten tacho nemá nekonečnou životnost tak bych se na stáčení ani nevyprd, akorát se tachometr tak pokazí.
Datum: 29. listopadu 2010 15:30
 alebo daj to na 45000 a pokoj
Datum: 28. listopadu 2010 20:33
 Byt tebou,tak se na to vykašlu a napišu si někde původní stav tachometru a od teho to počítám.Přijde mi to jako zbytečná práce to stáčení nebo rozdělávání
Datum: 28. listopadu 2010 19:23
Datum: 28. listopadu 2010 16:07
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Já musím stočit 44 620km!!
Datum: 28. listopadu 2010 16:05
 ja som pretácal 15000  ale zasa ten elekromotor nemá také vysoké otacky, na fichtlarsky tachometer to sposobi 100km/h
Datum: 28. listopadu 2010 13:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano  když přetáčíš dejme tomu 4tkm, tak to zas takovej problém neni, to se dá v pohodě. Ale točit ho přes 10tkm je moc. Jinak nájezdu bych se nebál, muj má 96tkm a ukazuje přesně
Datum: 28. listopadu 2010 13:54
 Jak říká hh
Datum: 28. listopadu 2010 13:48
 Zdravím vás všechny, co přetáčíte tachometry vrtačkou. Já bych to tak nikdy nedělal. Já jsem si tachometry na svých čezetách opatrně rozdělal, demontoval převodová kolečka a ručně to přetočil, protože tou vrtačkou na vysoké obrátky se můžou poškodit ozubená kolečka a prostě i na ostatních dílech se sníží životnost. není to nic složitého rozdělat to a zase složit.
Datum: 28. listopadu 2010 13:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 točit pospátku můžeš v klidu, ale vrtačku (či elmotor) bych používal jen pro tisíce km a míň. Nejsnažší je odehnout rámeček, vyndat tachometr, vytáhnout osku, přestavit si čísla jak chceš a s opačnym postupem složit.
Datum: 28. listopadu 2010 13:45
 taky bych potřeboval stočit tacháč z 20 000 na nulu a chtěl ybch se zeptat. Můžu točit i pospátku? Ten tacháč má svou určitou životnost,nepokazí se nějak když ho přetočím o 20 000km? je to celkem záhul
Datum: 28. listopadu 2010 12:49
 cus! ja to robim tak ze zoberiem elektromotor zo starej kazetáku alebo z videoprehrávaca zapojim to cez adapter na 12V strcim to do tachácu cez tenkej trubicky z umelej hmoty a jedes,,,trvá to ale más cas ne?  tak 7000km/den
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 upneš bowden do vrtačky a teraz neviem do ktorého smeru do ľavá či do práva to zistíš sám
Datum: 28. listopadu 2010 10:21
 Zdar draci, mám dva dotazi. Když dám fichtlovi kotel, tak to něják divně smrdí, nějákym hliníkem či co. Není to jako guma, ani z vejfuku, jde to jako od válce.V létě sem to měl po každý jízdě, teď jen když dostane extrémní záhul.Je to normální?Co to na tom smrdí?Ne že by mi to něják vadilo, spíš by mne to zajímalo  A druhej dotaz, máte někdo zkušenosti s rovnáním rozety? Já na ni mám osmičku, ani nevím jak sem to udělal, jezdím převážně silnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 23:19
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Aha, no už mi to tolik nedělá, směs už mám asi ideální.Já tu karburci taky každou chvíli ladil, ted ji mám tak pěkně, že startuje i za studena na jedno-dvě brnknutí s letní svíčkou  To ted smrdělo po dlouhý době a to dostal chudák extrem záhul...On se taky asi dost hřál, ucpanej vejfuk, 3 kruh píst, moná špatná směs, počasí, nevím jak předstih, ten sem ještě neuměl ladit, ale podle cukání v nízkejch asi moc velkej...Ted si na chod motoru nestěžuju, sice je to lenoch, ale to je jedinej mínus..
Co mě ale zlobí je ta rozeta, osmička na rozetě není dobrá, nevím jak o srovnat a bojím se koupit použitou aby to nebylo stejný.
Datum: 28. listopadu 2010 23:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Takto je cítit motor při chudé směsi.Může dojít k zadření.
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Čistil, ale teď je zima takže na to kálim, na válci je obrovská vrstva špíny  Válec se dotýká revma plechů, je tam už proklepaná díra od toho...Já to mám celý zralý na pořádnou opravu, ale nenj čas.
Datum: 28. listopadu 2010 10:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to by mě teda zajímalo jak smrdí hliník  jinak nedotýká se ti válce nebo kolene nějaká guma, nebo něco co tam nepatří? jinak viz fermez
Datum: 28. listopadu 2010 9:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz jsi nekdy cistil valec a hlavu z venčí
Datum: 28. listopadu 2010 8:24
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Drahý Ježíšku, protože jsem byl celý rok hodný, přál bych si ten nový a krásně chromovaný výfuk na Pionýra čínské výroby za 700 korun z tohoto e-shopu. Děkuji Ti...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:39
Jméno: Ježíšek
IP: uživatel1723
 přijedu na peruti a řeknu : naseru ti!
Datum: 28. listopadu 2010 17:39
 jj tak to nema cenu  kazdopadne z jara budu obednavat par veci na dokonceni prestavby tak urcite obednam i neco z novinek  ps-cim vic jakejch koli dilu na kros,tim lip
Datum: 28. listopadu 2010 13:53
 no ja muzu splasit jen ten konec blatniku takovej malej plast za 500 kc se mi nechce
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
 seso-kdyby si sehnal nejakej zadní krosovej blatník v modrý barvě,byl bych strašně moc rád..ty ho určitě budeš mít za dobrou cenu a nějakej originál yamaha nebo z nejaky krosky za 700 se mi kupovat nechce  bylo by to na tu mou prestavbu cz 175 kross..
Datum: 28. listopadu 2010 13:07
 Máš ho tam
Datum: 28. listopadu 2010 11:33
 posli mi mail s dotazem,,a ja to osefnu,,,jinak zapomenu,,predni neo zadni
Datum: 27. listopadu 2010 22:39
 *i
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 Seso,bude u černej krosovej blatník do vánoc?
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 a kurna,,ja jen doufam ze si draci nebudou myslet ze sesa je jezisek,, ja konecne poprve od spusteni kramku jsem se dal na kupovani darku pro rodinu,,pac kdyz jsem otevrel kramek,,tak nebyli lova ani myslenky,,takze jezisek je na severnim polu
Datum: 27. listopadu 2010 21:16
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 a ještě jeden dotaz: fungoval by pio na baterie ni/nh nebo ni/cd dobíjelo by to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jedine olovený článok a to už bezúdržový alebo klasicky
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ne, tento typ akumulátoru je do jakékoli motorky nevhodný, potřebuje stabilizované stejnosměrné napětí, nesnáší zatížení velkými proudy a už vůbec ne vibrace způsobené provozem motocyklu
Datum: 28. listopadu 2010 9:55
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci jak se dela na malym notesovi zavinac?vim ze to sem nepatri sry
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:41
 jj to je jasny ale kdyz mu nejde alt v tak predpokladm,ze pouzil levej..proto pisu ze v levo musi dat ctrl alt v
Datum: 28. listopadu 2010 21:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Zajic...Alt V jde taky ale pouziva se ten pravej ALT
Datum: 28. listopadu 2010 20:06
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 Radku, Radku... nakopu te do zadku ! cekam na ty souradnice .....
Datum: 28. listopadu 2010 19:50
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 no dela se asi tak to - @
Datum: 28. listopadu 2010 19:16
 nema to bejt pouze alt+v ale ma to bejt ctrl+alt+v
Datum: 28. listopadu 2010 13:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 To jo ale dal to aspon do spravny kategorie
Datum: 27. listopadu 2010 21:18
 Hele a co kdyby si to tu přestal zaspamovávat,a šel třeba na pctuning forum?Sem patří fichtly...
Datum: 27. listopadu 2010 20:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Nebo slozitejsi ALT+SHIT tim prepnes klavesnici a pak L ShiFt + ě
Datum: 27. listopadu 2010 20:06
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 jako oboje najednou dyt to nejde
Datum: 27. listopadu 2010 20:04
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 alt+v
Datum: 27. listopadu 2010 20:02
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 u nás ve šrotě zach chátrají asi 2 nebo 3 pionýři a oni ne a ne to prodat. že prej jde o licenci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 při zavíračce přelez plot a naházej to přes plot  taky to dělám PS: jinak tam na motorky nenechám nic...beru vše , ikdyž to zrovna nepotřebuju
Datum: 28. listopadu 2010 17:42
 to je nejaka blbost ne?u nas normalne prijdu a daj mi to za cenu zeleza...takze pokud bude nejakej vrak fichtlu vazit 50 kilo a za kilo budou davat 5 korun,tak dam za toho fichtla 250 korun..takhle sem si minule odnes kola,krasnou parabolu,nejakou tu osu a blbosti asi za 90 kč..ale v ty dobe sem nevedel ze nekdy budu mit vic fichtlu,mel sem si vzit celyho fichtla z toho srotu  byl sice v hroznym stavu a nemel ani jeden plech,ale precijen-motor tam byl
Datum: 28. listopadu 2010 13:11
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 to sou teda pi..
Datum: 27. listopadu 2010 21:01
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 jak se dává píst do motoru? šipkou nahoru nebo dolů (k výfuku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkrátka zámky kroužků nesmí chodit přes kanály, nebo se zlomí.....
Datum: 28. listopadu 2010 14:46
 sú piesty ktoré ani sipku nemajú alebo je to tam len tisknutá tak ked to zasa rozoberes tam sipku nenajdes,,v takom pripade u fichtla prvy kruzok musi mat steft na hore
Datum: 28. listopadu 2010 10:31
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 tak jestli dolu tak se s teho po... protoze sem dnesak daval na fechla na horu a baval sem to tam pul hodky
Datum: 27. listopadu 2010 21:04
 šipkou dolu...
Datum: 27. listopadu 2010 20:09
 Cus draci! mám takú otazku ze aky je rozdiel medzi zapalovacimi cievkami z babetty 207 a 210? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:41
 Cus! sorry zabudol som napisat ze na statore,,,len preto som to spital lebo Seso tu má zvlást pre 207 a 210 a vypadajú inak na 210 tu Seso má hrubsi jadro
Datum: 28. listopadu 2010 10:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej to máš pravdu z 228, 207 malý ten GYT-90/B
Datum: 28. listopadu 2010 10:25
 Tranzimo měly myslím jenom první 228
Datum: 28. listopadu 2010 10:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ myslíš tie na statore tak žiadny, rozdiel je že 207 ma Tranzimo toje namiesto tyristora a ind. cievky a 210 má ten tyristor a ind. cievku ale v podstate sa to dá kombinovať medzi 207 a 210 bezproblému
Datum: 28. listopadu 2010 9:58
 zdravim,kdyžs si necham snižit hlavu od stejskyho ,vydrží to origo ojnice nebo musim dát kvalitnejší ? ,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel10779
 co by to nevydrželo! vydrží! nesmíš tam mít 30 let starou kliku s nejakou "ještě dobrou" ojnicí . Na novym motoru sem chvili jezdil 12: 1 a v poho....pokud to nedetonuje tak je to cajk....ovšem u poměrů nad 10:1 je už důležitý hlídat vysokej předstih kvuli detoacim,tim dostava klika nejvíc na prdel. Samozrejmne tu nemluvim o válci s upravenym vyfukovym kanalem,tam se pak ty poměry berou trochu jinak,protože se skracuje dráha pístu kdy tlačí směs......na starej motor bych určitě sníženou hlavu nedal!
Datum: 28. listopadu 2010 13:14
 aha,díky
Datum: 28. listopadu 2010 9:39
 I když budeš mít CKR ojnici tak to vydrží mín,jde o to jak moc.
Datum: 27. listopadu 2010 20:34
 OK.díkes
Datum: 27. listopadu 2010 19:16
 Pokud je Klika OK...vydrží v pohodě
Datum: 27. listopadu 2010 19:05
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, vsiml jsem si ze mam jeden kluzak niz nez druhej. Savle jsou stejne nizko akorat jeden kluzak je niz nez druhej. Cim to bude ? Pruzinou ? dik predem. (pio 555)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no rikam, savle jsou stejne dlouhe, stejne nizko. akorat jeden kluzak je niz nez druhy (ne savle)
Datum: 28. listopadu 2010 14:18
 nemáš povolený ten šroub šavle na horních brýlích? může to byt i pružina... Třeba někdo před tebou jednu měnil a byla unavená víc než druhá....
Datum: 27. listopadu 2010 17:50
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau tak jsem udělal go motoru u jawy 23 a dělal sem spojku a jak se na to pérko dávají ty podložky tak mi jedna spadla do motoru tou dírkou kde teče olej do převodovky prosi poradte mi jak ji mam vyndat. Děkuji moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 7:50
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ten magnet je neodymový  měla by jít normálně vysypat, jestli nejde tak vylovit magnetem. usuzuju z toho že jsi čuník. kdybys ty kartery před montáží umyl a nedělal to zasratý olejem, tak se to tam nepřilepí  ))
Datum: 28. listopadu 2010 7:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 nebo dej na vypouštěcí šroub z venku "neovidiový" magnet a s motorem karbuj tak dlouho az se podlozka chytne a pak šroub vytoč
Datum: 27. listopadu 2010 21:17
Jméno: Ada
IP: uživatel10777
 pod spojkovou hřídelí je otvůrek, vem si magnet a přidělej ho na drát, strč ho tam a zakvrdlej s tim. Dělej to tak dlouho dokud se ti na to nechytí. Než to vše uděláš, nalej tam benzín a vypláchni převodovou skříň od oleje aby se ti ta podložka nelepila na stěnu karteru, pak jí možná i vyklepeš
Datum: 27. listopadu 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 nn ja už sem ten motor měl rozpulenej a delal sem tuning u kliky a zase sem to, postavil a desel sem az ke spojce a najednoun šup a už tam byla
Datum: 27. listopadu 2010 20:13
Jméno: kerry
IP: uživatel10776
 bud sundej bocni dekl tak kam se leje olej tam to sundej rozpul motor a vyndej to..........xDxD nic jinyho ti nezbejvá ale tyhle motorky maji jednoduchý motory (pokud jsi začátečník nebo nejsi moc skušený v oboru)
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 vytřepat, vyklepat, polejt to naftou, magnet + kompresor. Způsobů je spousta, jen si vybrat.
Datum: 27. listopadu 2010 18:07
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 diky moc a nějake jine nápady abych to nemusel znová půlit
Datum: 27. listopadu 2010 17:58
 rozdělat
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
Jméno: NeAsi
IP: uživatel9681
 Sousedův pérák brutalně rezne na dvoře a já se můžu tak maximálně zhulit a chodit se na to koukat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro dachl 21 : počkal bych až děda odjete a tu 125 bych rozšvihal  no a s tím pérákem u souseda..asi bych mu to štípl až by odjel....  tady má taky pár lidí motorky na zahradě pod vořechem a nechtěj to prodat...
Datum: 28. listopadu 2010 17:48
 spatny pripad... aj ja mám také v rodine,, on riká ze to mi nedá lebo je mu to pamiatka.... a debil má na dvore vice 30 let.... normálne uz kedy som to naposled videl má uz tak rozpustené rebrá na válci s prstem som zlomil jedno rebro kedy som to dotykal..  a nemá sedadlo a pod sedadlom co je trubka co ide pod nádrzem je uz deravá od hrdzy... jaj je to CZ 175 deluxe
Datum: 27. listopadu 2010 20:54
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 Jak se jmenuješ? Nejsi můj soused ?
Datum: 27. listopadu 2010 18:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jo to moc dobre znam, s tim rozdilem ze to mam v rodine... Chatra nam tu skoda 100. Kdyz on si otec mysli ze kdyz to je natreny stetcem, sou tam homemade upravy ze to prihlasi na veteransky papiry a proda za balik. Kdyby se o to staral nereknu, ale takto, achh :-X
Datum: 27. listopadu 2010 17:49
 to děda už má 10 let venku pod ničiim škodovku 125....zrezlá všude kde se kouknete....bylo tu plno zájemců, nabízeli různé ceny..nebo chtěli jen díly...s dědou to nehlo a škodovka tak chátrá dál  ...
Datum: 27. listopadu 2010 17:33
 Soused mátaky jawu 175/356 pod stromem opřenou o špalek. 20 let mu tam stojí . už jsem mu za ninabízel 5 000 a ani to s ním nehne. No a vsadím se že to tam bude ještě dalších 10 roků chátrat a pak to stejně odveze do šrotu. Takové lidi nesnáším,jo kdyby to měl v garáži třeba že by mu to bylo líto prodat přes to co s tím prožil to jo,ale takto s tim zachazet... nevim
Datum: 27. listopadu 2010 17:12
 na něj vlítni at ti ho dá
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus uz jsem se tu na tohle jednou ptal ale dostal jsem odpoved na jinou cast otazky tak se zeptam znova...kdyz prejdu z M2T na Mogul TSF tak musím čistit motor od karbonu? a jestli jo tak co vsechno mam vycistit? a cim? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 15:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  tak neak samo se to i zadira
Datum: 28. listopadu 2010 15:56
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Hlavně koleno a vejfuk, je to dost znát...Já to vypaluju...Hlavu a píst sem teda nikdy nečistil, tam se to vypaluje tak něják samo..
Datum: 27. listopadu 2010 23:03
 Shell VSX,právě dodělávám už 5. flašku a je fakt super!
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 Hlavně píst,hlavu,vejfukovej kanál a jestli se ti chce tak i koleno a vejfuk.
Datum: 27. listopadu 2010 18:13
 jo
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 takze na valec nemusim ani sahnout?  + stačí sundat hlavu a vyčistit ji a dát píst do horní uvrati a vyčistit vlastně jenom jeho "čepičku" ?
Datum: 27. listopadu 2010 17:29
 čim ? to je jedno..třeba tech.benzínem
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
 Si blbý či co?  ...vše do je od karbonu!!!!! hlavu a píst
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 válec?kliku?hlavu? co jeste ? a cim? technickym benzinem?
Datum: 27. listopadu 2010 16:18
 Vše co je od karbonu.
Datum: 27. listopadu 2010 16:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Zdar, chtěl bych se zeptat co lijete do svého fichtlaza olej a jestli to je syntetika nebo mineral a asi v jakém poměru, protože nevím co mám lít do svého fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:18
 doteraz som dal esso 2T special (polosyntetyka) co molo opravdu spicka!! ale teraz uz nikde neviem kupit tak prejdem na mobil extra 2T (polosyntetyka) vyrobca je stejná,este som to nevyskusal, dúfam ze bude dobry
Datum: 27. listopadu 2010 20:18
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Abych ušetřil
Datum: 27. listopadu 2010 20:17
 ?????? Jak říkám záběh 1:25-35....normální ježdění 1:45..nevím co na to dál hledáš
Datum: 27. listopadu 2010 20:15
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Dík a myslíš, že by tak normálně stačilo 1:30 - 1:35 ?
Datum: 27. listopadu 2010 20:10
 Motul 510..nic lepšího už nemá cenu....je to polosyntetika...poměr (já 1:25-záběh) běžně postačí 1:45  ..cena asi 200/l
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau teď´ dělal go motoru a nevím jak správně vytahonout gufera a by se dali použit do nových bloku gufera a ložiska mám asi tak 4 měsíce novy a vypadají jako nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:07
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jaj tak to sem prehlid, pardon
Datum: 27. listopadu 2010 20:07
 lori: samozřejmě metodu se šroubem používam taky. ale on se ptal jak je vyndat bez poškození...
Datum: 27. listopadu 2010 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Datum: 27. listopadu 2010 17:52
 já měnim tak jednou za rok...tzn tak 5-7 tis km...
Datum: 27. listopadu 2010 14:04
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ok a nevíš po kolika km se má měnit olej v převodovce ?
Datum: 27. listopadu 2010 13:51
 Zkus opatrně šroubovákem, ale já bych se o to ani nepokoušel, cena nových gufer je tak nízká, že nemá cenu riskovat s použitejma guferama...
Datum: 27. listopadu 2010 13:27
 Čau draci...Moc prosím o POMOc....nevíte prosím jaké jsou gufera v motoru bizona 633?  prosím pomocte mi...popřípadě kde to najdu ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 11:44
Datum: 27. listopadu 2010 11:44
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 Ahoj chtel jsem skusit pionyra nastartovat na baterku a tak jsem dal jeden kabel na kladivko a druhej jak dam na kostru tak se to skratuje, ale proc?? civky jsem odpojil. a kdyz odpojim s inducky kostru tak to neskratuje jen skoro neviditelne jiskricky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 8:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok blazne moc si mi pomoh
Datum: 28. listopadu 2010 8:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 trpis samomluvou?
Datum: 27. listopadu 2010 15:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz jsem nato prisel spatne jsem to zapojil a na tu baterku to chytlo hned a zvetsil se volnobeh vubec nekolisaj aotacky nadhera!!
Datum: 27. listopadu 2010 15:00
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 napada me jestli neni skratak ve vypínači protože mě to nechtělo poradně chytat a nemá to výkon, když skoušim jiskru tak je sem tam slabá a občas to nedá žádnou. Kondik jsem skoušel a civkou by to bejt nemuselo ta je pěkná nevim proč by občas vyráběla proud a někdy ne
Datum: 27. listopadu 2010 10:20
 zdarec  mám fichtla na polňačky občas jezdím i nákej ten fichtl cup chtěl bych ted přes zimu když není co dělat trošku upravit válec  respektive vybrosit kanálky a zahladit máte s tím někdo skušenosti??? poradte předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel10775
 hlavně nešahej na přefuky! tim akorát namrvíš funkční vyplachování válce! Asi nejdůležitějším parametrem před samotnou výrobou upravenýho válce,je sehnat originální válec,který má souměrné přefuky,kanály přefuků ve vložce co nejvíc symetrické a stejné,neokousané! až s takovýmto základem můžeš začít budovat! Pokud máš možnost válec rozlisovat,dají se kanály ve vložce zahladit perfektně. Samotná úprava sacího a výfukového kanálu není až tak složitá a dá se udělat i bez rozlisování válce. Jako první level uprav valce bych volil upravu saciho a vyfukovyho kanalu dle návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html s mírnými změnami: Na přefuky nesahat,výfukový kanál dle návodu(případně až 28.5mm od hrany),sací kanál horní hrana dle hrany pístu při HU,dolní hrana 68.5mm od horní hrany válce,šířka saciho kanalu taková aby byl pístem sací kanál bezpečně zavřen. V tomhle rozmezí by měl motor vyborně fungovat i seriovým karburátorem a výfukem bez žádného extra ladění. Lekce stoupnou max otáčky,naroste síla v otáčkách,ale to je asi tak všechno....něco podobného mám a moc hezky se na tom jezdí i s mými 90kg
Datum: 27. listopadu 2010 13:16
 Zkusenosti by byli. Mrkni se treba tu : http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html , nebo stejskyho stranky: http://jawa50speed.wz.cz/ , ale neni to prdel chce to uz neco znat a mit neco prectenyho. Ale neznamena to, ze kdyz upravis kanaly, tak ze ti to bude letat musis mit i jiste skusenosti s odladenim motoru. Tim te nechci odrazovat ale tyhle skusenosti musis nabrat sam tak se toho neboj. Tady ti nikdo asi moc vic nerekne, po internetu se to blbe vsechno vysvetluje. Ja jsem taky zacinal a nikdo mi nic neporadil, byl to proste pokus omyl. Tak at se ti dari
Datum: 27. listopadu 2010 11:54
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdarec hoši, teď zajíždím nový výbrus.Motor po GO a mám na něm najeto něco kolem 30 km. Mažu 1:30 castrol garden 2T. Při jízdě mi z válce leze takový kovový zvuk, to si myslím že je normální ale ještě ve válci trochu zvoní. Je to zvonění normální? Jinak snažím se jezdit po rovinkách, ale tady jich moc není takže jezdím i do kopce. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 11:21
 jednoduše řečeno...full je do fichtla na piču  Ale každej ať si jezdí jk chce,ale sám pozná co to pak dělá
Datum: 28. listopadu 2010 11:21
 500? Ja koupil Repsol 2T Syntetic za 2 kila
Datum: 27. listopadu 2010 21:48
 souhlasim s n3rv
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 zkus to,ale ten olej ti bude vytíkat z výfuku protože se nespálí. Fichtl netočí 13 tis ot. min takže zbytecny.Ja mazu TSF a to je prej polosyntetika co tam píšou.Jako možná to pojede,ale vyhodit 500,- za litr oleje je do fichtkla zbytečný
Datum: 27. listopadu 2010 12:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale proc bi to neviuzil ked bude ridit 1:50
Datum: 27. listopadu 2010 12:14
 Plně syntetický olej je nejlepší,ale do fichtla úplně na hovno... Ten fichtl ten olej nevyužije  zbytečně vyhozený prachy za olej.Rač si kup nějakej minerál
Datum: 27. listopadu 2010 12:13
 nepocuvaj take blbosti syntetika je prece najlepsi.
Datum: 27. listopadu 2010 11:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nepocuj take blbosti syntetike ja prece najlepsi ne?
Datum: 27. listopadu 2010 11:25
 cože syntetika rozpouští gufera si děláš prdel ne? Říkal jsem si že pionýrkovi dopřeju když mě všude doveze tak sem koupit syntetiku za 500  Je toto pravda nebo kolega má nové fakta?
Datum: 27. listopadu 2010 10:16
 Castrol garden neni žádná sračka hnupe a kdyby to byla syntetika tak stojí o 200 Kč dráž.Jinak to zvonění je při záběhu úplně normální.
Datum: 27. listopadu 2010 9:51
 taky se nediv když tam liješ takovou sračku  musíš tam dat minerální olej 1:25. Jo a jinak synetika ti rozpouští simeringy takže pozor na to
Datum: 27. listopadu 2010 8:56
Jméno: Sery
IP: uživatel10772
 Zdar draci, hele hledám na fichtl krámku takovou tu matici do řídítek co roztahuje řídítka a nahože se utáhne šroubem(má asi 23cm)
Kdyby jste jí někdo náhodou našel pošlete mi odkaz dík!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:20
Jméno: Sery
IP: uživatel10772
 Ok v poho....rozmontuju někomu kolo
Datum: 27. listopadu 2010 13:20
 to sorac ale to neni,,ale staci to vzit z jakejo koliv stareho kola
Datum: 27. listopadu 2010 8:01
|



|