slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  953  954  955  956  957  958  959  960  961  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec jak mám jedno duše stočit tachometr na 000000km na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Ten tacho nemá nekonečnou životnost tak bych se na stáčení ani nevyprd, akorát se tachometr tak pokazí.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo daj to na 45000 a pokoj
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byt tebou,tak se na to vykašlu a napišu si někde původní stav tachometru a od teho to počítám.Přijde mi to jako zbytečná práce to stáčení nebo rozdělávání
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Já musím stočit 44 620km!!:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som pretácal 15000:-D ale zasa ten elekromotor nemá také vysoké otacky, na fichtlarsky tachometer to sposobi 100km/h
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano :-) když přetáčíš dejme tomu 4tkm, tak to zas takovej problém neni, to se dá v pohodě. Ale točit ho přes 10tkm je moc. Jinak nájezdu bych se nebál, muj má 96tkm a ukazuje přesně :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak říká hh :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím vás všechny, co přetáčíte tachometry vrtačkou. Já bych to tak nikdy nedělal. Já jsem si tachometry na svých čezetách opatrně rozdělal, demontoval převodová kolečka a ručně to přetočil, protože tou vrtačkou na vysoké obrátky se můžou poškodit ozubená kolečka a prostě i na ostatních dílech se sníží životnost. není to nic složitého rozdělat to a zase složit.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
točit pospátku můžeš v klidu, ale vrtačku (či elmotor) bych používal jen pro tisíce km a míň. Nejsnažší je odehnout rámeček, vyndat tachometr, vytáhnout osku, přestavit si čísla jak chceš a s opačnym postupem složit.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych potřeboval stočit tacháč z 20 000 na nulu a chtěl ybch se zeptat. Můžu točit i pospátku? Ten tacháč má svou určitou životnost,nepokazí se nějak když ho přetočím o 20 000km? je to celkem záhul :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! ja to robim tak ze zoberiem elektromotor zo starej kazetáku alebo z videoprehrávaca zapojim to cez adapter na 12V strcim to do tachácu cez tenkej trubicky z umelej hmoty a jedes,,,trvá to ale más cas ne? :-D tak 7000km/den
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
upneš bowden do vrtačky a teraz neviem do ktorého smeru do ľavá či do práva to zistíš sám
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: matous_kh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dva dotazi. Když dám fichtlovi kotel, tak to něják divně smrdí, nějákym hliníkem či co. Není to jako guma, ani z vejfuku, jde to jako od válce.V létě sem to měl po každý jízdě, teď jen když dostane extrémní záhul.Je to normální?Co to na tom smrdí?Ne že by mi to něják vadilo, spíš by mne to zajímalo:-) A druhej dotaz, máte někdo zkušenosti s rovnáním rozety? Já na ni mám osmičku, ani nevím jak sem to udělal, jezdím převážně silnice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Aha, no už mi to tolik nedělá, směs už mám asi ideální.Já tu karburci taky každou chvíli ladil, ted ji mám tak pěkně, že startuje i za studena na jedno-dvě brnknutí s letní svíčkou:-) To ted smrdělo po dlouhý době a to dostal chudák extrem záhul...On se taky asi dost hřál, ucpanej vejfuk, 3 kruh píst, moná špatná směs, počasí, nevím jak předstih, ten sem ještě neuměl ladit, ale podle cukání v nízkejch asi moc velkej...Ted si na chod motoru nestěžuju, sice je to lenoch, ale to je jedinej mínus.. Co mě ale zlobí je ta rozeta, osmička na rozetě není dobrá, nevím jak o srovnat a bojím se koupit použitou aby to nebylo stejný.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Takto je cítit motor při chudé směsi.Může dojít k zadření.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Čistil, ale teď je zima takže na to kálim, na válci je obrovská vrstva špíny:-D Válec se dotýká revma plechů, je tam už proklepaná díra od toho...Já to mám celý zralý na pořádnou opravu, ale nenj čas.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to by mě teda zajímalo jak smrdí hliník :-D jinak nedotýká se ti válce nebo kolene nějaká guma, nebo něco co tam nepatří? jinak viz fermez
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz jsi nekdy cistil valec a hlavu z venčí
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpánJawa05      IP: uživatel5359    
Drahý Ježíšku, protože jsem byl celý rok hodný, přál bych si ten nový a krásně chromovaný výfuk na Pionýra čínské výroby za 700 korun z tohoto e-shopu. Děkuji Ti... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Ježíšek      IP: uživatel1723    
přijedu na peruti a řeknu : naseru ti!
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak to nema cenu :-( kazdopadne z jara budu obednavat par veci na dokonceni prestavby tak urcite obednam i neco z novinek :-) ps-cim vic jakejch koli dilu na kros,tim lip :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja muzu splasit jen ten konec blatniku takovej malej plast za 500 kc se mi nechce
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso-kdyby si sehnal nejakej zadní krosovej blatník v modrý barvě,byl bych strašně moc rád..ty ho určitě budeš mít za dobrou cenu a nějakej originál yamaha nebo z nejaky krosky za 700 se mi kupovat nechce :-) bylo by to na tu mou prestavbu cz 175 kross..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ho tam :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli mi mail s dotazem,,a ja to osefnu,,,jinak zapomenu,,predni neo zadni
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*i
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso,bude u černej krosovej blatník do vánoc?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kurna,,ja jen doufam ze si draci nebudou myslet ze sesa je jezisek,, ja konecne poprve od spusteni kramku jsem se dal na kupovani darku pro rodinu,,pac kdyz jsem otevrel kramek,,tak nebyli lova ani myslenky,,takze jezisek je na severnim polu
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
a ještě jeden dotaz: fungoval by pio na baterie ni/nh nebo ni/cd dobíjelo by to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
jedine olovený článok a to už bezúdržový alebo klasicky
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne, tento typ akumulátoru je do jakékoli motorky nevhodný, potřebuje stabilizované stejnosměrné napětí, nesnáší zatížení velkými proudy a už vůbec ne vibrace způsobené provozem motocyklu
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
cus draci jak se dela na malym notesovi zavinac?vim ze to sem nepatri sry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je jasny ale kdyz mu nejde alt v tak predpokladm,ze pouzil levej..proto pisu ze v levo musi dat ctrl alt v :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Zajic...Alt V jde taky ale pouziva se ten pravej ALT
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10770    
Radku, Radku... nakopu te do zadku ! cekam na ty souradnice .....
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10770    
no dela se asi tak to - @
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nema to bejt pouze alt+v ale ma to bejt ctrl+alt+v
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
To jo ale dal to aspon do spravny kategorie :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a co kdyby si to tu přestal zaspamovávat,a šel třeba na pctuning forum?Sem patří fichtly...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Nebo slozitejsi ALT+SHIT tim prepnes klavesnici a pak L ShiFt + ě
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
jako oboje najednou dyt to nejde
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
alt+v
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
u nás ve šrotě zach chátrají asi 2 nebo 3 pionýři a oni ne a ne to prodat. že prej jde o licenci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
při zavíračce přelez plot a naházej to přes plot :-D taky to dělám PS: jinak tam na motorky nenechám nic...beru vše , ikdyž to zrovna nepotřebuju :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je nejaka blbost ne?u nas normalne prijdu a daj mi to za cenu zeleza...takze pokud bude nejakej vrak fichtlu vazit 50 kilo a za kilo budou davat 5 korun,tak dam za toho fichtla 250 korun..takhle sem si minule odnes kola,krasnou parabolu,nejakou tu osu a blbosti asi za 90 kč..ale v ty dobe sem nevedel ze nekdy budu mit vic fichtlu,mel sem si vzit celyho fichtla z toho srotu :-( byl sice v hroznym stavu a nemel ani jeden plech,ale precijen-motor tam byl :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10444    
to sou teda pi..
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
jak se dává píst do motoru? šipkou nahoru nebo dolů (k výfuku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zkrátka zámky kroužků nesmí chodit přes kanály, nebo se zlomí.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú piesty ktoré ani sipku nemajú alebo je to tam len tisknutá tak ked to zasa rozoberes tam sipku nenajdes,,v takom pripade u fichtla prvy kruzok musi mat steft na hore
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10444    
tak jestli dolu tak se s teho po... protoze sem dnesak daval na fechla na horu a baval sem to tam pul hodky
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šipkou dolu...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci! mám takú otazku ze aky je rozdiel medzi zapalovacimi cievkami z babetty 207 a 210? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! sorry zabudol som napisat ze na statore,,,len preto som to spital lebo Seso tu má zvlást pre 207 a 210 a vypadajú inak na 210 tu Seso má hrubsi jadro
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hej to máš pravdu z 228, 207 malý ten GYT-90/B :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tranzimo měly myslím jenom první 228
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ myslíš tie na statore tak žiadny, rozdiel je že 207 ma Tranzimo toje namiesto tyristora a ind. cievky a 210 má ten tyristor a ind. cievku ale v podstate sa to dá kombinovať medzi 207 a 210 bezproblému
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,kdyžs si necham snižit hlavu od stejskyho ,vydrží to origo ojnice nebo musim dát kvalitnejší ? ,díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10779    
co by to nevydrželo! vydrží! nesmíš tam mít 30 let starou kliku s nejakou "ještě dobrou" ojnicí . Na novym motoru sem chvili jezdil 12: 1 a v poho....pokud to nedetonuje tak je to cajk....ovšem u poměrů nad 10:1 je už důležitý hlídat vysokej předstih kvuli detoacim,tim dostava klika nejvíc na prdel. Samozrejmne tu nemluvim o válci s upravenym vyfukovym kanalem,tam se pak ty poměry berou trochu jinak,protože se skracuje dráha pístu kdy tlačí směs......na starej motor bych určitě sníženou hlavu nedal!
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,díky
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I když budeš mít CKR ojnici tak to vydrží mín,jde o to jak moc.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.díkes
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je Klika OK...vydrží v pohodě :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, vsiml jsem si ze mam jeden kluzak niz nez druhej. Savle jsou stejne nizko akorat jeden kluzak je niz nez druhej. Cim to bude ? Pruzinou ? dik predem. (pio 555) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no rikam, savle jsou stejne dlouhe, stejne nizko. akorat jeden kluzak je niz nez druhy (ne savle)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš povolený ten šroub šavle na horních brýlích? může to byt i pružina... Třeba někdo před tebou jednu měnil a byla unavená víc než druhá....
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
čau tak jsem udělal go motoru u jawy 23 a dělal sem spojku a jak se na to pérko dávají ty podložky tak mi jedna spadla do motoru tou dírkou kde teče olej do převodovky prosi poradte mi jak ji mam vyndat. Děkuji moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ten magnet je neodymový:-) měla by jít normálně vysypat, jestli nejde tak vylovit magnetem. usuzuju z toho že jsi čuník. kdybys ty kartery před montáží umyl a nedělal to zasratý olejem, tak se to tam nepřilepí:-)))
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
nebo dej na vypouštěcí šroub z venku "neovidiový" magnet a s motorem karbuj tak dlouho az se podlozka chytne a pak šroub vytoč
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ada      IP: uživatel10777    
pod spojkovou hřídelí je otvůrek, vem si magnet a přidělej ho na drát, strč ho tam a zakvrdlej s tim. Dělej to tak dlouho dokud se ti na to nechytí. Než to vše uděláš, nalej tam benzín a vypláchni převodovou skříň od oleje aby se ti ta podložka nelepila na stěnu karteru, pak jí možná i vyklepeš
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
nn ja už sem ten motor měl rozpulenej a delal sem tuning u kliky a zase sem to, postavil a desel sem az ke spojce a najednoun šup a už tam byla
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kerry      IP: uživatel10776    
bud sundej bocni dekl tak kam se leje olej tam to sundej rozpul motor a vyndej to..........xDxD nic jinyho ti nezbejvá ale tyhle motorky maji jednoduchý motory (pokud jsi začátečník nebo nejsi moc skušený v oboru)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10770    
vytřepat, vyklepat, polejt to naftou, magnet + kompresor. Způsobů je spousta, jen si vybrat.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
diky moc a nějake jine nápady abych to nemusel znová půlit
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdělat :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: NeAsi      IP: uživatel9681    
Sousedův pérák brutalně rezne na dvoře a já se můžu tak maximálně zhulit a chodit se na to koukat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pro dachl 21 : počkal bych až děda odjete a tu 125 bych rozšvihal :-D no a s tím pérákem u souseda..asi bych mu to štípl až by odjel....:-D tady má taky pár lidí motorky na zahradě pod vořechem a nechtěj to prodat...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spatny pripad... aj ja mám také v rodine,, on riká ze to mi nedá lebo je mu to pamiatka.... a debil má na dvore vice 30 let.... normálne uz kedy som to naposled videl má uz tak rozpustené rebrá na válci s prstem som zlomil jedno rebro kedy som to dotykal.. :-( a nemá sedadlo a pod sedadlom co je trubka co ide pod nádrzem je uz deravá od hrdzy... jaj je to CZ 175 deluxe
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10770    
Jak se jmenuješ? Nejsi můj soused ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Jo to moc dobre znam, s tim rozdilem ze to mam v rodine... Chatra nam tu skoda 100. Kdyz on si otec mysli ze kdyz to je natreny stetcem, sou tam homemade upravy ze to prihlasi na veteransky papiry a proda za balik. Kdyby se o to staral nereknu, ale takto, achh :-X
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to děda už má 10 let venku pod ničiim škodovku 125....zrezlá všude kde se kouknete....bylo tu plno zájemců, nabízeli různé ceny..nebo chtěli jen díly...s dědou to nehlo a škodovka tak chátrá dál :-(...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soused mátaky jawu 175/356 pod stromem opřenou o špalek. 20 let mu tam stojí . už jsem mu za ninabízel 5 000 a ani to s ním nehne. No a vsadím se že to tam bude ještě dalších 10 roků chátrat a pak to stejně odveze do šrotu. Takové lidi nesnáším,jo kdyby to měl v garáži třeba že by mu to bylo líto prodat přes to co s tím prožil to jo,ale takto s tim zachazet... nevim
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na něj vlítni at ti ho dá :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
Cus uz jsem se tu na tohle jednou ptal ale dostal jsem odpoved na jinou cast otazky tak se zeptam znova...kdyz prejdu z M2T na Mogul TSF tak musím čistit motor od karbonu? a jestli jo tak co vsechno mam vycistit? a cim? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D tak neak samo se to i zadira
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Hlavně koleno a vejfuk, je to dost znát...Já to vypaluju...Hlavu a píst sem teda nikdy nečistil, tam se to vypaluje tak něják samo..
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shell VSX,právě dodělávám už 5. flašku a je fakt super!
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně píst,hlavu,vejfukovej kanál a jestli se ti chce tak i koleno a vejfuk.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
takze na valec nemusim ani sahnout? :-) + stačí sundat hlavu a vyčistit ji a dát píst do horní uvrati a vyčistit vlastně jenom jeho "čepičku" ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čim ? to je jedno..třeba tech.benzínem
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si blbý či co? :-D...vše do je od karbonu!!!!! hlavu a píst
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
válec?kliku?hlavu? co jeste ? a cim? technickym benzinem?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vše co je od karbonu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Zdar, chtěl bych se zeptat co lijete do svého fichtlaza olej a jestli to je syntetika nebo mineral a asi v jakém poměru, protože nevím co mám lít do svého fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doteraz som dal esso 2T special (polosyntetyka) co molo opravdu spicka!! ale teraz uz nikde neviem kupit tak prejdem na mobil extra 2T (polosyntetyka) vyrobca je stejná,este som to nevyskusal, dúfam ze bude dobry
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Abych ušetřil :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
?????? Jak říkám záběh 1:25-35....normální ježdění 1:45..nevím co na to dál hledáš
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Dík a myslíš, že by tak normálně stačilo 1:30 - 1:35 ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motul 510..nic lepšího už nemá cenu....je to polosyntetika...poměr (já 1:25-záběh) běžně postačí 1:45 :-)..cena asi 200/l
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau teď´ dělal go motoru a nevím jak správně vytahonout gufera a by se dali použit do nových bloku gufera a ložiska mám asi tak 4 měsíce novy a vypadají jako nový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Jaj tak to sem prehlid, pardon :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: samozřejmě metodu se šroubem používam taky. ale on se ptal jak je vyndat bez poškození...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Nekdo tu psal ze je dobry do toho zasroubovat http://thumbs.dreamstime.com/thumb_4/1098797805mVpV2k.jpg a pak vytahnout, ja osobne to odzkouseny nemam, ale pride mi to jako lepsi napad nez to rvat sroubovakem
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já měnim tak jednou za rok...tzn tak 5-7 tis km...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Ok a nevíš po kolika km se má měnit olej v převodovce ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus opatrně šroubovákem, ale já bych se o to ani nepokoušel, cena nových gufer je tak nízká, že nemá cenu riskovat s použitejma guferama...
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: Pekos      E-mail:      IP: uživatel10773    
Čau draci...Moc prosím o POMOc....nevíte prosím jaké jsou gufera v motoru bizona 633? :-( prosím pomocte mi...popřípadě kde to najdu ? děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
Ahoj chtel jsem skusit pionyra nastartovat na baterku a tak jsem dal jeden kabel na kladivko a druhej jak dam na kostru tak se to skratuje, ale proc?? civky jsem odpojil. a kdyz odpojim s inducky kostru tak to neskratuje jen skoro neviditelne jiskricky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok blazne moc si mi pomoh :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
trpis samomluvou?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz jsem nato prisel spatne jsem to zapojil a na tu baterku to chytlo hned a zvetsil se volnobeh vubec nekolisaj aotacky nadhera!! :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
napada me jestli neni skratak ve vypínači protože mě to nechtělo poradně chytat a nemá to výkon, když skoušim jiskru tak je sem tam slabá a občas to nedá žádnou. Kondik jsem skoušel a civkou by to bejt nemuselo ta je pěkná nevim proč by občas vyráběla proud a někdy ne
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec :-) mám fichtla na polňačky občas jezdím i nákej ten fichtl cup chtěl bych ted přes zimu když není co dělat trošku upravit válec :-) respektive vybrosit kanálky a zahladit máte s tím někdo skušenosti??? poradte předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10775    
hlavně nešahej na přefuky! tim akorát namrvíš funkční vyplachování válce! Asi nejdůležitějším parametrem před samotnou výrobou upravenýho válce,je sehnat originální válec,který má souměrné přefuky,kanály přefuků ve vložce co nejvíc symetrické a stejné,neokousané! až s takovýmto základem můžeš začít budovat! Pokud máš možnost válec rozlisovat,dají se kanály ve vložce zahladit perfektně. Samotná úprava sacího a výfukového kanálu není až tak složitá a dá se udělat i bez rozlisování válce. Jako první level uprav valce bych volil upravu saciho a vyfukovyho kanalu dle návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html s mírnými změnami: Na přefuky nesahat,výfukový kanál dle návodu(případně až 28.5mm od hrany),sací kanál horní hrana dle hrany pístu při HU,dolní hrana 68.5mm od horní hrany válce,šířka saciho kanalu taková aby byl pístem sací kanál bezpečně zavřen. V tomhle rozmezí by měl motor vyborně fungovat i seriovým karburátorem a výfukem bez žádného extra ladění. Lekce stoupnou max otáčky,naroste síla v otáčkách,ale to je asi tak všechno....něco podobného mám a moc hezky se na tom jezdí i s mými 90kg:-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Stika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusenosti by byli. Mrkni se treba tu : http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html , nebo stejskyho stranky: http://jawa50speed.wz.cz/ , ale neni to prdel chce to uz neco znat a mit neco prectenyho. Ale neznamena to, ze kdyz upravis kanaly, tak ze ti to bude letat musis mit i jiste skusenosti s odladenim motoru. Tim te nechci odrazovat ale tyhle skusenosti musis nabrat sam tak se toho neboj. Tady ti nikdo asi moc vic nerekne, po internetu se to blbe vsechno vysvetluje. Ja jsem taky zacinal a nikdo mi nic neporadil, byl to proste pokus omyl. Tak at se ti dari ;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec hoši, teď zajíždím nový výbrus.Motor po GO a mám na něm najeto něco kolem 30 km. Mažu 1:30 castrol garden 2T. Při jízdě mi z válce leze takový kovový zvuk, to si myslím že je normální ale ještě ve válci trochu zvoní. Je to zvonění normální? Jinak snažím se jezdit po rovinkách, ale tady jich moc není takže jezdím i do kopce. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduše řečeno...full je do fichtla na piču :-) Ale každej ať si jezdí jk chce,ale sám pozná co to pak dělá ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500? Ja koupil Repsol 2T Syntetic za 2 kila :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s n3rv :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to,ale ten olej ti bude vytíkat z výfuku protože se nespálí. Fichtl netočí 13 tis ot. min takže zbytecny.Ja mazu TSF a to je prej polosyntetika co tam píšou.Jako možná to pojede,ale vyhodit 500,- za litr oleje je do fichtkla zbytečný :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ale proc bi to neviuzil ked bude ridit 1:50
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plně syntetický olej je nejlepší,ale do fichtla úplně na hovno... Ten fichtl ten olej nevyužije :-) zbytečně vyhozený prachy za olej.Rač si kup nějakej minerál ;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepocuvaj take blbosti syntetika je prece najlepsi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nepocuj take blbosti syntetike ja prece najlepsi ne?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože syntetika rozpouští gufera si děláš prdel ne? Říkal jsem si že pionýrkovi dopřeju když mě všude doveze tak sem koupit syntetiku za 500 :-D Je toto pravda nebo kolega má nové fakta?
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Castrol garden neni žádná sračka hnupe a kdyby to byla syntetika tak stojí o 200 Kč dráž.Jinak to zvonění je při záběhu úplně normální.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se nediv když tam liješ takovou sračku :-D musíš tam dat minerální olej 1:25. Jo a jinak synetika ti rozpouští simeringy takže pozor na to
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: Sery      IP: uživatel10772    
Zdar draci, hele hledám na fichtl krámku takovou tu matici do řídítek co roztahuje řídítka a nahože se utáhne šroubem(má asi 23cm) Kdyby jste jí někdo náhodou našel pošlete mi odkaz dík!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Sery      IP: uživatel10772    
Ok v poho....rozmontuju někomu kolo :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sorac ale to neni,,ale staci to vzit z jakejo koliv stareho kola
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 8:01
 
<  953  954  955  956  957  958  959  960  961  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:00:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu