slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  949  950  951  952  953  954  955  956  957  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: darius      E-mail:      IP: uživatel10803    
Čau, mám řidičák A1, kámoš prodává babetu, tak přemýšlím, že bych ji koupil a zrenovoval, ale nevim jistě, jestli k ní musi být nějaký techničák, pojistka, nebo tak něco. Stejně ji budu mít jen tak pro srandu, baví mě se v tom hrabat. Jinak mám Yuki tr 125, úplně novou, koupil jsem ji za 40 tisic, nevěřte tomu, kdo říká, že čína je největší šunt co se dá sehnat, mám najeto 3tisice a žádný problém jen liju benzín a kontroluju olej. Jinak děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na babettu stačí jen řidičák Am a povinný ručení uzavřený na číslo rámu
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: darius      IP: uživatel10803    
plus este na to mam 2 roky zaruku a servis mam necelych 10km od baraku a este to mam kupovany za nakupku pres taty spoluzaka takze pocitam ze to bude vpoho. koupil sem ji za 39 500 a stala normalne okolo 50 000.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: darius      E-mail:      IP: uživatel10803    
hele ja pocitam ze ji budu mit tak rok a pul pak presedlam auto/ silnjesi motorka a snad na ni nenajedu vic nez tech 12000km do ty doby snad bude vpohode, jinak taky ale zalezi jaky ma rok vyroby ty novy maji ruzna vylepseni od kotoucovy brzdy az po upravy motoru a karburatoru.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na babettu stačí pojištění nic víc... a s tou Yukinou. Věř mě že 3500Km to je nic... Počkej si až najezdíš 35 000 jako kámoš :-D Radši to pak prodal protože jak ta ho chudáka trápila-hrůza :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni za co...snad budeš mít s tou Yuki štěstí...já osobně bych se toho ale bál
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: darius      IP: uživatel10803    
hele diky, ja kdyztak este pozdeji napisu jak to vypada s tou Yukinou, ale jak rikal mam najeto od srpna 3500km a zadny problem, uvidi se casem.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to nebudeš renovovat, pouze opravovat...No řikam, s tim TP to nijak horké nebude, někde dokonce vystavujou duplikát té kartičky...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: darius      E-mail:      IP: uživatel10803    
No takhle hele, chtel bych ji trochu pofackovat, hlavne aby to jezdilo, pozdeji to necham striknout no a aby to preste nejak vypadalo no.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
darius: takže...chceš ji renovovat, nebo ji jenom dáváš dohromady? Jinak TP to nemělo, mělo to snad nějakou kartičku, ale ani tu myslim dneska mít nemusíš, snad to stačí jenom pojistit, ale to mě snad někdo doplní...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: darius      E-mail:      IP: uživatel10803    
Já můžu mít ale tu babetu zadarmo tak sem si ji chtěl dát dohromady přes zimu a proto mě zajíma jestli na ní potřebuju náký papíry.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má cenu renovovat babettu? To bych raději zrenovoval Stadiona. Jinak až najedeš cca 15000 na té yuki tak sem napiš jak je na tom...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec hoši, hledal jsem to tady na foru ale nic, jaký je RAL odstín jawy 20? Myslím modrý aj bílý. A je to vůvec orig barva? Díky http://number-one.rajce.idnes.cz/nastenka/#asdf.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
Yuri:ale to je po renovace ne? a nevíš odstín té bílé barvy? Jinak moc pěkný fík :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/jawa-50.jpg ten je má presne tu farbu
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som mal pôvodne origo modrého fika a taka farba to nebola moja bola viac svetlejšia
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9706    
zdarec nedavno sem se tu ptal zdali mam volit kleste knipex.Mam moznost mit kleste od firmy wurth cena je sice u firmy wurth trochu vyssi, ale jeden znamy mi rikal ze jsou ty kleste mnohem lepsi.Jo a ty kleste budu pouzivat skoro denne. Vim ze to jsou blby otazky ale chtel bych aby ty kleste vydrzeli co nejdele tak si radsi priplatim. Dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: vit      E-mail:      IP: uživatel10818    
Ja mám wurth nařadí a jsem s tim naprosto spokojen.. jestli chces neco co vydrzi tak bych to vzal od nich navic je tam docela dobra zaruka.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S obojim budeš spokojenej...rozhodni se podle ceny, kolik do toho chceš investovat...já osobně beru především knipexy, od Wurtha nemam nic, ale co vím tak to patří k naprosté špičce...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
to ne knipex aji wurth je nemecko teda melo by bejt
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ti asi nevieš čo z prachamy? :-D máš jedno po roku 1989 je ALL MADE CHINA :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute! malická ANKETA podla vás je uz fichtl veteran? nehádat sa ,,hádky vymazem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10819    
Pionýr veteránem bezpochyby je! Ale moje mantinely pro vymezení pojmu veterán u pionýra sahají k přelomu 60/70 let....veteránem je lahký oskutrovaný motocykel Jawa 50....pozdejší (ošklivé) modely 20 a 21 za veterány nepovažuju a mustang mi neustále připadá jako omyl výroby.....prostě u mě jsou veterány 550,555,05 a staré 20 a 21,jejichž výroba končila na přelomu let 1971/72....pozdější verze už jsou různě mutované a vůbec nejsou nijak klasické......
 
 
Datum: 06. prosince 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na slovensku nielen tie majú fichtla ktoré na nieco nové nemajú uz to nieje celkom tak v dobrom stave s novym lakem a po GO s papiermi zozenes za 400-500eur taky ako skutre ktoré majú 1-2let
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to musime uznat ze cena fichtla uz stúpá,,pametám sa pred 5 let tu na slovensku sa dalo kupit fichtla s papiermi za 50eur bez papiermi za 15eur alebo za dara... ted ani sa nedá najst fichtla s papiermi a ked jo tak za 200-300eur a bez papiermi v povodnom stave aspon za 70eur
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl veteran ještě neni je tak poloveteran ještě par let a veteran z toho bude :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže letošní sezona:od jara do minulého týdne každý pracovní den 38km.jezdím na 20 a 555,střídám.uvolněný čep na kladívku na 20,prasklá kyvka na 555,na každém svíčka,ulomená řadící páka na 20 a na kostkované cestě ztráta zrcátka a jeho následná destrukce.stžený startovací segment.Velice poruchový stroj asi je prodám oba.Jak se ktomu chováš tak se ti odvděčí.při prvním dešti jsem rád za plechy že mám nohy v suchu
 
 
Datum: 05. prosince 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: kekele      IP: uživatel10806    
nic to nenaslo
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ti odpoví pan google při zadání tvé IP :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: kekele      IP: uživatel10806    
Frank ? kdo to je ?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jses viděl v tom mojem posledním příspěvku že ano :-) a nebo v druhém případě máš všechno cajk a jenom sis to vztáhlu na sebe, franku... jo a retardér je zpomalovací zařítení, jen tak na okraj
 
 
Datum: 04. prosince 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D dobrej vtip boochere... mít ji v takovém stavu, abys ji nemusel opravovat :-D... v takovým stavu, aby jsi to nemusel spravovat, to tady z fichtlukrámku má málokdo, proto tak píšu :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím přístup jako při opravě... prostě při opravě dá se říct čehokoli, musíš celyho fichtla odstrojit, což u mustanga nemusíš... neříkám, že u ostatních plechovanej chrchlů nemusíš, ale jde vo to, že ti další fichtly díky plechům vypadají k světu, ne tak hrozně
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je na dvacítkách špatnýho? Přehodíš kříž,prsa a máš z toho 21čku do 10ti minut :-D :-D Mě osobně se nejvíc líbí 21čky. Mustangy já zas nemusím,jsou sice praktičtější jak na opravu,pohodlí,nádrž atd... ale už to neni ono. Je tot akové ubohé-jenom kostra,kola motor. a Starý dobrý pincek 21čka je legendárnější a známější stroj:-D No a na těch novějších dvácách se mi zas nelíbí ten zadní plech hranatý. :-D Jestli vám vadí že 21čka má horší přístup při opravování to je váš problém,máte jí mit v takem stavu abyste ji nemuseli orpavovat ne? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čtu znova a znova a nic
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si pročti, co jsem tu napsal ;-) opakovat to nebudu
 
 
Datum: 04. prosince 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k čemu je tak špatný přístup ne té 20?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se zas třeba u 20 a u 21 nelíby ten novější zadní plech jak je to zatím sedlem tak prohli a víc vyříznuty
 
 
Datum: 04. prosince 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsi mě nepochopil.. narodíl od dvacítky se na ně dá dívat... dváca je prostě hnus hranatej.... mustang je taky hnus hranatej ale ten vede diky te pristupnosti
 
 
Datum: 04. prosince 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm len nevim ze preco práve tá 20ka... 05ka,555deluxe, tiez majú zly pristupnost.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si zvykneš :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johny: protože lori :-D a shreku, dváca se mi taky "líbí" víc než mustang, ale vzhledem k tomu, ze to má tunu plechů, tak je to strašně zdlouhavý to opravovat... jo, bejt to bezporuchovej stroj tak je mě to jedno :-D páč bych při kazde zavadě nemusel odstrojovat pulku stroje
 
 
Datum: 04. prosince 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možná jo ale líbí se mi víc než mustang
 
 
Datum: 04. prosince 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Protoze je oplechovana jak ruskej tank...
 
 
Datum: 04. prosince 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč si myslíte že nejhorší z toho je 20?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlada: Mám uplně stejnej názor :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jak veterán, tak zároveň šrot... soudruzi meli dost času na to, udělat z fichtla ještě lepší stroj, než jak ho známe (tzn se v něm furt hrabat.. možná to je ten důvod, proč si jej každej necháváme a staráme se o něj :-D)... jako veterána beru 550, 555 a některý 05... to, co následovalo potom je hrozný.. nejhorší z toho všeho je 20.. vyhrál by to mustang, ale ten se díky dobré přístupnosti dobře opravuje :-D, ale to je taky asi snad jediná jeho výhoda
 
 
Datum: 04. prosince 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer má pravdu
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
je těžko nazvat veteránem něco na čem se běžne jezdí nakoupit, do školy, nebo do rachoty, i když je to starý.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
veterána ale nedělá jeho cena.pincek je veterán ale v podstatě bezcený.důvodem je počet vyrobených kusů a počet dochovaných kusů.a pincek byl první stroj kariéry řidiče a podle toho bylo s ním zacházeno a byl takhle brán.před 15 lety nepamatuju že by někdo z nás měl 555,všichni 21.kdo měl 20 nebo 05 okamžitě plechy dolů a široké řídítka...dnes naopak.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 7:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani ne 20. Větřiny pionýrů mají kolem 40 let... sice to nemá cenu-sběretalskou hodnotu ale je to veterán. Každý si představí pod pojmeme veterán stroj,který je nablískaný a má cenu desítky ba i stovky tisíc ale tady nejde o cenu ani o množství dochovaných kusů ale o věk stroje.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
človek si váži veci až keď o nich príde
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci souhlasim s váma, mám 4 pionýry a dalším se nebráním, je to kus mého života a jak píšete jednou to možná bude rarita, co bude mít málokdo.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Popravde? Kdyby to byl veteran tak ma jinou cenu, a vsechno celkove vipada jinak, takze podle me neni... I kdyz rok vyroby rika neco jinyho
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som svoj kupil za 500 Sk v roku 2008 do konca života budem hovoriť že to bol môj najlepší kšeft v živote :-D o rok neskôr mi otcov kolega daroval papiere tiež dobrý biznis:-D a pio je pre mňa kus môjho života na ktorý nedám dopustiť 2 litre benzínu a ideš kam chceš :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plně souhlasím s boocheerem, pionýr už je veterán a podle toho by se s ním mělo i zacházet, tzn. opečovávat a nedělat s ním kraviny nebo ku.vit na rádoby cros. Hodně mladých, ale vidí pionýra jako takovou hračku, kterou můžou klidně rozbít a zahodit!!! Já mám 2 pionýry, jeden jsem dostal od dědy (na něm momentálně jezdím a dopřávám mu celkem kvalitní péči) a druhý mám po otci, který ale stojí už 15 let v garáži a čeká na ,,oživení,,. Kamarád toho druhého pionýra chtěl i koupit, ale prostě já mám jawy rád, tak má smůlu, oba pionýři zůstanou doma a myslím, že to tak zůstane hooodně dlouho, protože za takových 20-30 let to bude opravdu pěkný veterán ;-)
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám JAWA 20 rok výroby 1972 s TP....ze začátku mi to táta koupil na pole tak jsem na něm nalital asi 2 km a potom jsem si uvedomil ze jednou bude mít velkou cenu a že ho radši uklidim....ted ho ceka renovace zapalování...:-)...protoze nevim proc ale strašně mi zlobí...ten pio má najeto 1024 km! nekecám! takže je dost zachovalej a vše je originál: 0. výbrus, motor nikdo nikdy nepůlil...fichtl je veterán a jednou za x nebude k sehnání....
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
presná pravda
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to veterán samozřejmě,řeknu ti to tak. spousta pubertáků to roztřískávají po polícha berou to jako kus šrotu protože jak to nejede 200 tak to pro nich nema zadnou hodnotu a navic je tech pincku jeste tisice,stoji to kazdemu ve stodole a da se to bezne sehnat za odvoz nebo za par stovek tak to všichni ničí. ale počky za 20 let,to budou všichni po pinckách slyntat kdo bude met pincka bude king jako to bývalo dříve
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preto som dal tú anketu lebo podla vela ludi je fichtl jen srot,,ALE podla mna ne je to veteran
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to že nejnovější fichtl je mustang a to se vyráběl do roku 1982 tak si myslím že fichtl se dá brát jako veterán
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jak poznám že mám špatně vyváženou klikovku na fichtlu díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík moc
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak že motor způsobuje nadměrné vibrace. Myslim že nějaký závratný problém ve výkonu ani nepoznáš,spíš se to projeví na pohodlí jízdy těma vybracema a větším hlukem
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čus draci nechcete někdo tenhle karbec?????Kdyžtak se můžete zeptat atd.Dík http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa175-250-cz175-125.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
2924 H tam je a je to na přírubu jako tomu je u prvních kejvaček 125,150.Cenu nabídni.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za kolik? Je tam 2924H , nebo 2924HZ?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
akorat nechapem jak to moze bit aj na 250 aj na 175 aj janevim este naco :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Zdravim, prosím Vás jak poznám u fechtla dobrou kompresi (v mém případě spíš špatnou) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polož na nakopávačku nohu..ani netlač dej ji volně...a sleduj za jak dlouho propadne dolu...tipuju si rict ze kdyz se nepropadne do 30-40 sekund..je komprese dobra..ale newim...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: Felaz      IP: uživatel10799    
Zravim, přes zimu neni co dělat, tak sem začal upravovat válec, načrtl sem vyfukový kanal a chtel bych slyšet názor, co bych mohl pozměnit..Zde jsou fotky: http://img828.imageshack.us/i/031220101072.jpg/ ; http://img207.imageshack.us/i/031220101073.jpg/ .. Děkuji za každou odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10805    
Ted swe na to dívam, tak je to celkem natěsno, raději je udělám menči.Díky za upozorneni.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Myslim podle fotky, že ty pomocny okynka jsou velky-čep ti to propoji s přefukama a uteče ti čerstvá směs do výfuku. Zkus si tam čep zakreslit a uvidis.
 
 
Datum: 04. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10805    
Jinak sorry že tu mam 2 Nicky, to proto když do okenka nick napišu "F" tak se mi objevi "našeptavač" s myma nickama po F :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: Felaz      IP: uživatel10805    
Nahřál válec a stahovákem stahl ven..Na netu i tady na FP je hodne návodu..
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hej prosimtě jak si vytahl tu vložku z valce diky
 
 
Datum: 04. prosince 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10799    
:-) Díky, vypiluju si to sám, jen sem chtel na to slyšet názor. Je to vubec realne mit Takhle velke pomocne vyfukače ? nechci to propilovat až na svorniky.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
Jo, klidně ti to vypiluju, kolik dáš?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravim chlapi :-) Nevíte čímto, že se mi při montování řidítek na kostru furt protáčí šroub (nechce se mi tam chytit ten kuželovej konec).. u normáln 20cítky.. díky moc asi je nějaká kravina nebo blbost ale furt nevím kde je chyba.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
vcil nevim jakto tam presne je ale nevim ci to nahodu nejde vytahnut ven,pres riditka prostrc normalne srub a tu matku si daj na par zavitu a strc to spatky a dotahni
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak bud ho mas spadnuti trochu dole anebo ho tam nemas vubec ne?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
cus dneska sem jezdil ve snehu a ani ten fichtl nejel ve snehu furt hrabal s hladkym plastem premejslim ze bych tam dal drapak co vy na to?bylo by to dobry?myslite ze to by uz nehrablo pri rozjezdech a celkove pri jizde?kdo ho tam ma a co na to rika? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
hahahahhahah
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: jdi uz do pice      IP: uživatel10802    
hele jdi uz do hajzlu vsivaku ! resis picoviny a furt jenom machrujes jak me rozkopes.. hovno z toho kryple... priste nic neslibuj !! vis hovno, umis hovno - dej si drapak .. si teda pomuzes BLBCE !
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OFTP: nevíte jak může bát drapák široký/vysoký ? (lisovaná kyvka)
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám drapák a řeknu ti to takhle: 1.dá se jezdit i na silničních pláštěch 2.drapák víc drží ale stejně když tomu dáš tak to hrabe 3. aby to nehrabalo bys musel dát řetězy na kolo a prošroubovat šroubama,ale zas se stím nedá jet po suché silnici.Nejlepší je asi ten drapák ale furt musiš opatrně jinak to položiš :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ty asi nejsi normalni ked tu furt resis taketo blbosti,
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
ale tak jako do fichtla do zadu drapak tak to bude lepsi nez s normal ten drapak vic o dost vic drzi
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: devil147      IP: uživatel10800    
já ti řeknu mám krosku suzuki rm 80 a tam dany motor z fechtla mám 14ky kola a novy zadni drapak ale stejně me to klouzalo ja ji mam stavenou na rychlost takže stim nic nevyjedu ....
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*chtěl
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude rukama :-D já nemam žádný vzorek a hrabal jen když já sem chtěk ;-) , na ujetém sněhu za 3 plnej a pohoda
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Tom559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím SESO měl bych dotaz ohledně Futírek (pouzdra) do převodovky pionýr jawa 20/21/23 bylo tady jedno to pravý uzavřený a levý otevřený bylo u toho napsaný novinka za 180 kč kde to je tět????????????Nemužu to najít chtěl bych si to časem objednat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Z jakýho jsou materiálu??????MOSAZ-BRONZ????Díky za odpověd
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted uz se to pordava samostatne,,
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj potřeboval bych zadní blatník na Korádo. Prý sou různé druhy blatníků, je to pravda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, maník v mototechně snad obědná správně
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
moc rád bych ti poradil,ale tohle je fichtlpokec a ja na korada moc nejsem....zkus to na jinym pokecu.....jak vidis,tady nikdo beztak neví a jen to tu čumí v červenym rámečku navrchu stránky...to je taky důvod,proč píšu:-D sou potrebnejsi dotazy
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: jan beneš      E-mail:      IP: uživatel1811    
zdarec hoši nevíte na kolik by cca vyšla GO motoru jawa 90? klika, válce převody jsou v cajku, ale chce to spojku ložiska gufera atd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: FRANK      IP: uživatel10802    
tady nekdo asi venku upadl ... a shodou nahod na nej padl snih ze strechy... -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- wepo - misto luxusni .. nechtel si napsat lacina ? chuda ? obyc ? neboli na picu ?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2000 za luxusní generálku, jo?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já jsem to dělal, vyšlo mě to asi na 2000 a to byla luxusní generálka...Ale nepouštěj se do toho pokud nemáš sehnané origo použitelné díly a popř. někoho zkušeného po ruce...samosebou něco se dá koupit nové, ale u něšoho bych to rači neriskoval... Czechoslovakia je hold kvalitnější... :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši mam dotaz jaky olj je nejlepši do fichtla myslim do pevodovky ? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nějaky kupim diky :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
štěpán: motul nebo mogul? :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No chlapi diky ale ted vybrat jaky :-D každy piše nějaky jiny...hh- jo to vim že převdovy nejsem blby :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpánJawa05      IP: uživatel5359    
čau, používám Motul90, je levnej a docela kvalitní...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejlépe převodový..
 
 
Datum: 03. prosince 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
VALVOLINE
 
 
Datum: 03. prosince 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
PP 80
 
 
Datum: 03. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: kubba      IP: uživatel10419    
Ahoj, při napínání řetězu a dotahování zadního kola se mi podařilo nějak vytrhnout lanovod k zadní brzdě. Fichtlíka nemám moc dlouho, tak bych se chtěl zeptat, kudy ten lanovod původně vedl. Teď mi tam lanko jen tak visí a je to moc dlouhé abych mohl brzdit.. i kdybych ho zkrátil, tak by šlo přes řetěz a opravdu nevím, za co to chytit. Předchozí majitel dával fichtlíkovi pěkně zabrat, tak je možné že tam byla nějaká packa, která uletěla. Předem díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Kubba      IP: uživatel10801    
možné je všechno... asi to tak bude. Ale někde to být zaháklé musí, ne? protože takhle by to dřelo o ten řetěz a prakticky se to dotýká cestou zadního kola
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko na 20 neni dlouhy aby plandalo nemáš tam náhodou z 21?ono je delší...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: kubba      IP: uživatel10801    
ahoj, je to postavené částečně z Jawy 05 a 20. Z toho co jsem pochopil je celý mechanismus z té 05. A s řetězem se mi to potká u motoru, kde prochází bovden na druhou stranu. Co jsem zatím vykoukal, tak na konci a začátku bovdenu je vše ok - takže problém bude určitě v tom, kudy to mělo vést.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš 20 nebo 21?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu, vždyť lanko vede opačnou stranou než řetěz....
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci! má niekto skusenosti stim kolenom? sedi to na fichtla dobre? a ze ci ten chom nevybledne rychlo? nemeni barvu? Diky za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oh prepácte nedával som link http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2926.html
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám koleno bez filce-to co prodává tady,všechno sedí jak má perfektně až na ten chrom který je méně kvalitní... po jedné vydařenejší sezoně se mi polovina toho kolena nejblíž k válce začala měnit do žluta a pak do takové zinkové barvy
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nevíte, jestli se dá pískovat díl, který už byl jednou nabarven práškovou vypalovací barvou? Je nějaký fígl na tahání elektroinstalace vnitřkem rámu, jak to děláte nejpohodlněji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím rámem to dělámtak že probleču místem kde chcu něco protáhnout nějaký tvrdý ocelový drát,na druhý konec přivážu kabel co potřebuji protáhnout a lehce ho vytáhnu
 
 
Datum: 03. prosince 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus někdy praštit do komaxitu..odloupne se...když to vezmeš brokama tak to musí jít dolů jak víno
 
 
Datum: 02. prosince 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a, když už nemůžu dělat teď, tak alespoň přemýšlím, co budu/ nebudu moci udělat....
 
 
Datum: 02. prosince 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel10798    
resis ale problemy .............................................................................................................................................................................................
 
 
Datum: 02. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby bylo jasno, na péráku mi chybí stupačka, prostě tam není ani ta trubka, jen díra do rámu(a u ní ulomený to očko, kterým se to šroubuju k sobě). Ve skříni jsem našel z kejvačky, ale už v novým komaxitu. Proto bych rád ten komax částečně seškrábal, natloukl tu stupačku do rámu a nechal svařit, ale nerad bych si pak při renovaci drbal hlavu, že ten komaxit nejde dolů....
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel9528    
Hoj, chlapík co mi pískuje stroje, tak mi vždycky řiká hlavně at mu nepřinesu něco v komaxitu, snad to jde, ale je to hrozně pracné a vyplácá se na to hodně materiálu....
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel9528    
Zdraec draci, prosimvás, je na babettě 207 a n 21 pionýroj schodná indučka?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej tam klidně ze škodovky je to jedno...já mám taky na pionýru 6v místo 8v
 
 
Datum: 02. prosince 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj babetta má 4V
 
 
Datum: 02. prosince 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych nekecal, ale podle mně sice vypadaj sttejně, ale bába má snad 4V, netuším, potvrďte někdo...
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      IP: uživatel9983    
No řekl bych že Babetta má 6V a "Jednadváca" 8V ... ale de to ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdarec, draci mám jawu typ 356, stopětasedma je to a chci tam koupit válec za kejvy 250/353... Čep je stejnej, klikovka také...myslíte že to sedna na ty štefty co tam jsou? Popř. co se musí upravit..? Moc Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nedostaneš to na sebe, ty motory jsou ůplně jiný, a to i velikostí karterů
 
 
Datum: 02. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Nechtěl jsem napsat klikovka, ale zdvih...
 
 
Datum: 02. prosince 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
77venca jsi tu ?:-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo Facebook- Vašek Ulmann
 
 
Datum: 02. prosince 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok...icq-494631667
 
 
Datum: 02. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
dáš mi icq nebo něco tak?
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo sem co potřebuješ ? :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:11
 
<  949  950  951  952  953  954  955  956  957  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:34:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu