slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pepkules      IP: uživatel16598    
Dobrý den neměl by někdo na prodej rám čz 175 /477 děkuji.Kraj Benešovsko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Koukni na aukro nebo na bazoš vždy tam něco je, akorát si dej pozor na rok výroby od roku 1971 myslím měli čz nálepku na nádrži a ten rám se liší!!!! bacha na to já koupil jeden nedávno a nastaly nečekané problémy které sem musel řešit takže pozor na to, poznáš to podle dvou trubek co jsou pod sedadle na novéjším su navařené skoro do pravého úhlu a jse zohnuté pod větším úhlem šak když mrkneš na nějaké fotky tak to najde na netu, nebo jestli bys chtěl poradit tak dej sem napiš no.
 
 
Datum: 27. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: DahCZE      IP: uživatel16598    
Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
 
 
Datum: 14. ledna 2015 8:03
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Jo, asi nechám udělat výbrus:-D ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní :-( po výbrusu bude klid
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17790    
Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
 
 
Datum: 17. ledna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat:-D může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
 
 
Datum: 16. ledna 2015 13:37
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: JawaSchönau      IP: uživatel17772    
Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no právě ...co od klapky čekáš???
 
 
Datum: 13. ledna 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17775    
Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
 
 
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Dej tlumičový,patří tam..
 
 
Datum: 22. ledna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
 
 
Datum: 14. ledna 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
 
 
Datum: 13. ledna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací :-P
 
 
Datum: 13. ledna 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Tlumicovi
 
 
Datum: 13. ledna 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17774    
Díkes :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2015 8:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17771    
Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskov&#224;nim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72 :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: 350panelka      IP: uživatel17769    
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17781    
vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
 
 
Datum: 14. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: michalpavlu4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
 
 
Datum: 13. ledna 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: penál      IP: uživatel17770    
máš nízkou hladinu v plovákovce...
 
 
Datum: 11. ledna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Zdarec. Chci se zeptat jestli motor z Jawy 250 má stejnou šířku a umístění úchytů na motor jako motor z ČZ 175/502.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nema,,
 
 
Datum: 11. ledna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel9268    
ahoj,jak se těšíte na novou motorkářskou sezonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jelikož se bude GO motor na staďákovi, tak se moc těším. Bohužel do půlky února není čas kvůli vejšce, ale pak se do toho vrhnu.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawa22! Toš fčíl přemýšlat o novej motorkářskej sezóně je opravdu hodně brzo! Ale Ty asi myslíš sezonu 2015. Toš za tři a necelej púl hodiny bude 12 dní z tejto setóny u konca! Toš tak.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:37
 
 
 
 
Jméno: čííza      IP: uživatel17364    
čezetka je rozdělaná ještě koupit pár věcí a složit a pak už jenom jezdit a doufejme bez závad :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja urcitebez stk,, 5 let panelka a ted do toho spadl mustaf a pio maleho sesy,, u me vymalováno,, jeste ze mam babettu:-)
 
 
Datum: 11. ledna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17766    
Ahoj Seso, platí ta informace u indických ráfků na Mustanga 1,60x16, že budou až v březnu? Nebo je to nějaká stará neplatná informace? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna ty uz jsou,, ja to zapomel ztahnout :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:53
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
 
 
Datum: 31. ledna 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
mrkni " Vymezovací kroužky " na http://www.fabory.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Moto usti je melo
 
 
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawa125dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci můžu se zeptak, jestli nemá někdo doma jawau 125 dandý, nebo sport, nebo dakar?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa125dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
potřeboval bych nějaký díly které neseženu na fichtl krámku a rady o motorce...
 
 
Datum: 10. ledna 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, chci vymenit motor z ČZ 125 typ 476 za motor z ČZ 175 a chci se zeptat jestli by nestacil jenom vymenit valec s hlavou slo by to tak udelat, a pr klika ze na te 175 je o neco vetsi nebo co jsem slysel tak se prave ptam jestli je to mozne vymenit nebo musim cely motro diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Cislo motoru musis prerazit a karbec by mel mit 26 mm vsup do motoru...se 24 mm to jede taky
 
 
Datum: 10. ledna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výmaz čísla motoru nepomůže - jde o typové číslo motoru a to by Ti nesedělo. Potřebuješ číslo ve tvaru 476-**-******. Jinak označení karburátoru pro 175ccm je Jikov 2926 SBDb.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 23:02
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
mohl bys mi jeste napsat presny typ karburatoru na 175? diky
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:35
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
joo tak jsem to myslel no a kdybych menil cely motor tak bych musel udelat vymaz cisla motoru je to tak?
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí klika, válec, píst, kroužky, svorníky, hlava, karbec...kdybys měnil celý motor tak bys pak musel pořešit i číslo motoru, které by nesedělo.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
tak ze by bylo nejlepsi vymenit cely motor? nebo by stacila tak klika a zbytek?
 
 
Datum: 09. ledna 2015 22:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to i kliku...má to o 7mm jiný zdvih a nebude to fungovat nijak dobře.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Jde to ale nesedi to idealne pisr je cca 3mn od hrany valce protoze klika ma jiny zdvih ..ale sou zamene.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 17:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, mam takovou otazku vyplati se na takove stare motorky kupovat VAPE zapalovani??? slysel jsem ze kdyz mate spravne serizene origo zapalovani tak to skoro vyjde na stejno akorat ze vam tak nebudou dobre svitit svetla co je na to pravdy? diky za odpovedi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja som na svojej čz 175/487 mal problém s dobíjaním kedy to fungovalo kedy nie všetko perfektne nastavené vyčistené ale aj tak to nedobijalo ako mala niekdy málo niekdy vobec a už som mal vape v košíku že si ho kúpim ale ešte som sa rozhodol poriadne skontrolovať celý obvod dobíjania a nakoniec som zistil že káblik ku kontrolke dobijana bol zlomený pod bužirkou a nebolo to vidieť a to to spôsobovalo a teraz to dobíja jak jeden kvet :-) ak do toho rozumieš vieš aj zapalko ktore je na kašu nastaviť a spojazdniť aby slúžilo maximalnej spokojnosti ja tak isto skotrolujem raz za sezonu odtrh a namžem vačku a jazdím v poho
 
 
Datum: 11. ledna 2015 10:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
zdar! zatim me jeste nic nedonutilo o vape uvazovat... umim si nastavit predstih a odtrh, namazat vacku a svetla me svti taky dobre (na pionyra dobre). zavody nejezdim. za lonskou sezonu jsem nahrkal na pinckovi cca 2000 km a na zapalko jsem nehrabl. (krome mazani vacky). s vape ti odpadnou jiste potize s opalenyma kontaktama na kladivkach a nastavovani predstihu, ale zase pribudou jine s prehrivanim vape a udajne praskanim zarovek. (nerikam, ze to nejde resit). dle me, zbytecna investice :-)\\r\\n
 
 
Datum: 08. ledna 2015 22:54
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17762    
zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. ledna 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Oukej dik.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dvořka      IP: uživatel17467    
No já bych to možná zkusil v karburátoru :-D nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
 
 
Datum: 08. ledna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
 
 
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: kokosak      IP: uživatel7691    
Sorry překlep myslel sem předstih :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2015 15:30
 
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:33:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu