Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pepkules
IP: uživatel16598
 Dobrý den neměl by někdo na prodej rám čz 175 /477 děkuji.Kraj Benešovsko
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 21:15
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Koukni na aukro nebo na bazoš vždy tam něco je, akorát si dej pozor na rok výroby od roku 1971 myslím měli čz nálepku na nádrži a ten rám se liší!!!! bacha na to já koupil jeden nedávno a nastaly nečekané problémy které sem musel řešit takže pozor na to, poznáš to podle dvou trubek co jsou pod sedadle na novéjším su navařené skoro do pravého úhlu a jse zohnuté pod větším úhlem šak když mrkneš na nějaké fotky tak to najde na netu, nebo jestli bys chtěl poradit tak dej sem napiš no.
Datum: 27. ledna 2015 21:15
Jméno: DahCZE
IP: uživatel16598
 Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
Datum: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Jo, asi nechám udělat výbrus  ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní  po výbrusu bude klid
Datum: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel17790
 Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
Datum: 17. ledna 2015 7:00
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat  může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory
Datum: 16. ledna 2015 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
Datum: 16. ledna 2015 13:37
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
Datum: 14. ledna 2015 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel17783
 Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
Datum: 14. ledna 2015 12:53
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
Datum: 13. ledna 2015 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no právě ...co od klapky čekáš???
Datum: 13. ledna 2015 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel17775
 Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
Datum: 13. ledna 2015 9:27
 Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Dej tlumičový,patří tam..
Datum: 22. ledna 2015 22:05
 Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
Datum: 14. ledna 2015 17:31
 Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
Datum: 13. ledna 2015 22:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
Datum: 13. ledna 2015 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
Datum: 13. ledna 2015 21:55
 Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací
Datum: 13. ledna 2015 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Tlumicovi
Datum: 13. ledna 2015 10:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: Patrik
IP: uživatel17774
 Díkes
Datum: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
Datum: 12. ledna 2015 20:17
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
Datum: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
Datum: 12. ledna 2015 15:28
 Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
Datum: 12. ledna 2015 15:11
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel17783
 A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskovànim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h
Datum: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72
Datum: 14. ledna 2015 19:37
 Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
Datum: 12. ledna 2015 15:12
Jméno: 350panelka
IP: uživatel17769
 Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
Datum: 26. ledna 2015 23:41
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
Datum: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
Datum: 13. ledna 2015 20:41
 ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
Datum: 13. ledna 2015 19:38
Jméno: penál
IP: uživatel17770
 máš nízkou hladinu v plovákovce...
Datum: 11. ledna 2015 20:16
Jméno: Petr
IP: uživatel17768
 Zdarec. Chci se zeptat jestli motor z Jawy 250 má stejnou šířku a umístění úchytů na motor jako motor z ČZ 175/502.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 15:43
 draku nema,,
Datum: 11. ledna 2015 15:43
Jméno: jawa22
IP: uživatel9268
 ahoj,jak se těšíte na novou motorkářskou sezonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 22:04
 Jelikož se bude GO motor na staďákovi, tak se moc těším. Bohužel do půlky února není čas kvůli vejšce, ale pak se do toho vrhnu.
Datum: 12. ledna 2015 22:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa22! Toš fčíl přemýšlat o novej motorkářskej sezóně je opravdu hodně brzo! Ale Ty asi myslíš sezonu 2015. Toš za tři a necelej púl hodiny bude 12 dní z tejto setóny u konca! Toš tak.
Datum: 12. ledna 2015 20:37
Jméno: čííza
IP: uživatel17364
 čezetka je rozdělaná ještě koupit pár věcí a složit a pak už jenom jezdit a doufejme bez závad
Datum: 12. ledna 2015 16:56
 ja urcitebez stk,, 5 let panelka a ted do toho spadl mustaf a pio maleho sesy,, u me vymalováno,, jeste ze mam babettu
Datum: 11. ledna 2015 20:20
Jméno: Petr
IP: uživatel17766
 Ahoj Seso, platí ta informace u indických ráfků na Mustanga 1,60x16, že budou až v březnu? Nebo je to nějaká stará neplatná informace? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 12:53
 kurna ty uz jsou,, ja to zapomel ztahnout
Datum: 11. ledna 2015 12:53
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
Datum: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Datum: 11. ledna 2015 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Moto usti je melo
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 Ahoj draci můžu se zeptak, jestli nemá někdo doma jawau 125 dandý, nebo sport, nebo dakar??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:32
 potřeboval bych nějaký díly které neseženu na fichtl krámku a rady o motorce...
Datum: 10. ledna 2015 21:32
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, chci vymenit motor z ČZ 125 typ 476 za motor z ČZ 175 a chci se zeptat jestli by nestacil jenom vymenit valec s hlavou slo by to tak udelat, a pr klika ze na te 175 je o neco vetsi nebo co jsem slysel tak se prave ptam jestli je to mozne vymenit nebo musim cely motro diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 13:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Cislo motoru musis prerazit a karbec by mel mit 26 mm vsup do motoru...se 24 mm to jede taky
Datum: 10. ledna 2015 13:40
 Výmaz čísla motoru nepomůže - jde o typové číslo motoru a to by Ti nesedělo. Potřebuješ číslo ve tvaru 476-**-******. Jinak označení karburátoru pro 175ccm je Jikov 2926 SBDb.
Datum: 09. ledna 2015 23:02
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 mohl bys mi jeste napsat presny typ karburatoru na 175? diky
Datum: 09. ledna 2015 22:35
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 joo tak jsem to myslel no a kdybych menil cely motor tak bych musel udelat vymaz cisla motoru je to tak?
Datum: 09. ledna 2015 22:26
 Stačí klika, válec, píst, kroužky, svorníky, hlava, karbec...kdybys měnil celý motor tak bys pak musel pořešit i číslo motoru, které by nesedělo.
Datum: 09. ledna 2015 22:20
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 tak ze by bylo nejlepsi vymenit cely motor? nebo by stacila tak klika a zbytek?
Datum: 09. ledna 2015 22:18
 Chce to i kliku...má to o 7mm jiný zdvih a nebude to fungovat nijak dobře.
Datum: 09. ledna 2015 19:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Jde to ale nesedi to idealne pisr je cca 3mn od hrany valce protoze klika ma jiny zdvih ..ale sou zamene.
Datum: 09. ledna 2015 17:59
Jméno: petr
IP: uživatel17309
 zdar draci, mam takovou otazku vyplati se na takove stare motorky kupovat VAPE zapalovani??? slysel jsem ze kdyz mate spravne serizene origo zapalovani tak to skoro vyjde na stejno akorat ze vam tak nebudou dobre svitit svetla co je na to pravdy? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 10:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ja som na svojej čz 175/487 mal problém s dobíjaním kedy to fungovalo kedy nie všetko perfektne nastavené vyčistené ale aj tak to nedobijalo ako mala niekdy málo niekdy vobec a už som mal vape v košíku že si ho kúpim ale ešte som sa rozhodol poriadne skontrolovať celý obvod dobíjania a nakoniec som zistil že káblik ku kontrolke dobijana bol zlomený pod bužirkou a nebolo to vidieť a to to spôsobovalo a teraz to dobíja jak jeden kvet  ak do toho rozumieš vieš aj zapalko ktore je na kašu nastaviť a spojazdniť aby slúžilo maximalnej spokojnosti ja tak isto skotrolujem raz za sezonu odtrh a namžem vačku a jazdím v poho
Datum: 11. ledna 2015 10:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
Datum: 10. ledna 2015 14:35
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 zdar! zatim me jeste nic nedonutilo o vape uvazovat... umim si nastavit predstih a odtrh, namazat vacku a svetla me svti taky dobre (na pionyra dobre). zavody nejezdim. za lonskou sezonu jsem nahrkal na pinckovi cca 2000 km a na zapalko jsem nehrabl. (krome mazani vacky). s vape ti odpadnou jiste potize s opalenyma kontaktama na kladivkach a nastavovani predstihu, ale zase pribudou jine s prehrivanim vape a udajne praskanim zarovek. (nerikam, ze to nejde resit). dle me, zbytecna investice  \\r\\n
Datum: 08. ledna 2015 22:54
Jméno: filip
IP: uživatel17762
 zdravim znate nejakou firmu neco soukromnika ktery dela vybruse a hlavne kvalitne ? okoli hodonina popripade slovensko okoli skalica .... dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 19:50
Datum: 10. ledna 2015 19:50
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Oukej dik.
Datum: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: Dvořka
IP: uživatel17467
 No já bych to možná zkusil v karburátoru  nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
Datum: 08. ledna 2015 23:19
Jméno: kokosak
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat kolik nejvíc bych mohl dát na čz 175/477 největší odtrh četl jsem že čím větší tím víc jde do otáček a to by jse mi celkem hodilo mám leštěný a slícovaný kanály. A ještě jeden dotaz mimo jde k této číze připojit legálně nějaká sajda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 9:26
 Tady toho moc nevymyslíš. Dej klasicky 2,9-3mm a bude to akorát.
Datum: 09. ledna 2015 9:26
 jestli chceš větší otáčky tak se dává menší předstih, nicméně bych se držel příručky protože otáčky nejsou všechno...
Datum: 08. ledna 2015 15:41
Jméno: kokosak
IP: uživatel7691
 Sorry překlep myslel sem předstih
Datum: 08. ledna 2015 15:30
|



|