Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravicko..Predem se moc omlouvam,ale uz jsem bezradny..prodavam auto abych mel za co renovovat a tak prosim mejte slitovani  nevedel by tu nekdo o nekom,kdo by mel zajem koupit Mazdu Xedos 9 - 2,3 MILLER CYCLE,automat?je v horsim stavu,spis na ND,stalo 2 roky v praze a tak je od vandalu poznamenany...nicmene motor bezi jak miminko i v teplotach -10°C .. fotogalerie je zde- http://zajic13.rajce.idnes.cz/MAZDA_XEDOS_9_prodej/ a video alespon jedno je tady - http://www.youtube.com/watch?v=4-QJv2954RY ...prosim,nesmazte mi to..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 22:27
 icq (mam ho v profilu) 305765356
Datum: 19. prosince 2010 22:27
 čmůžeš mi pls dát na sebe kontakt? rád bych si s tebou popovídal...
Datum: 19. prosince 2010 22:23
 8-10 000 kč...a to prodavam pod cenou..vnitrek kuze,vsechno v elektrice,jen samotnej motor ma cenu okolo tech 8 000... jen vzhledove je na tom hur ale nic co by se nedalo doma udelat..jen sterace,blatnik a svetlo dokoupit,tot vse..motor by mel litat okolo 230 km/h,bezi nadherne,to je videt na videu..
Datum: 19. prosince 2010 21:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 cena?
Datum: 19. prosince 2010 21:20
Datum: 19. prosince 2010 20:40
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No co je tohle za debila,taková pěkná 555-http://www.youtube.com/watch?v=0nzq3Kgidqo podívejte se na ten konec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo .. ale dwein dibly má naprostou pravdu.. třeba se to stane.. já když byl malej.. já sem zkurvil tolik věcí... a teď se kvůli tomu už půl roku třískám do hlavy
Datum: 21. prosince 2010 15:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hm, divnej. ale věřím že se tu pak zeptá, nebo ptal jak se šteluje předstih nebo proč muto nejede, když mu tam nejde benzín, nebo jestli mu hikone zvýší výkon o 10 koní.
ale i takovejhle floutek dostane časem rozum a třeba za pár let ji zrenovuje, že se budem třeba divit. no bůh mu zatim odpusť....
Datum: 21. prosince 2010 8:30
 kekz moje řeč
Datum: 21. prosince 2010 7:46
 za toto bych tomu kriplovi rozkopal ten jeho zkurvený ripák!!!!!!!!!! todle mu do ruky nepatří, nýbrž koloběžka a maximálně s motorem z křoviňáku i to by beztak zkurvil
Datum: 20. prosince 2010 7:22
 čo by som dal za také rapčadlo
Datum: 19. prosince 2010 20:54
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Tak to je dobrý hovado  škoda tý jawy 555
Datum: 19. prosince 2010 20:26
 Ahoj, jak mám udělat aby mi na Pionýrovi 20 svítilo světlo hodně....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 21:57
 díky, asi to taky zkusím takhle zkombinovat a uvidím, co to udělá
Datum: 20. prosince 2010 21:57
 vzadu je 5W/6V
Datum: 20. prosince 2010 21:54
 shrek: máš i v zadu 12V sufitku nebo máš ve předu 12V/45W a v zadu 6V/5W? Jinak máš pravdu, základ je dobrý magneto a dobrá parabola, já mám jak magneto, tak i parabolu dobrou (před časem jsem nasadil nově pokovenou parabolu, ale tu jsem ještě za tmy neměl možnost vyzkoušet) a opravdu to svítí na pionýra luxusně
Datum: 20. prosince 2010 21:45
 to co teď napíšu mi nikdo nebude věřit ale je to pravda.mám 30W zapalování,parabola mustang, 45W 12V žárovka v předu svítí luxusně a navíc i když je zaplý světlo tak bzučák bzučí stejně jako když nemám zaplý světlo a celkem nahlas  vidím to na dobrý magneto-jiskra velká,slyším ji a dobrá parabola,na jaře můžu dát video...
Datum: 20. prosince 2010 21:30
 Yuri: nevím jestli je parabola nastavená vysoko, ale tak jak to mám teď, tak mi to svítí nejlíp (ani ne moc blízko a ani ne moc daleko) a že na mě blikají když mám zapnutý dálkový, tak to bude asi tím, že světlo svítí hoodně dobře (30W zapalování se silným magnetem + parabola ve výborným stavu), tak to buse asi ono
Datum: 20. prosince 2010 20:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Konny a nebude to tým že máš privysoko nastavenú parabolu svetla ???? to publikovanie protiidúcich
Datum: 20. prosince 2010 19:09
 Chong má myslím zápalko upravený na 45W, ale ta úprava je už dost složitá..., podle mě stačí předělávka na 30W zapalování (sám jsem si předělávat z 20W na 30W) a když jedu v noci a mám puštěný dálkový, tak na mě skoro každý auto zabliká, ať přepnu na tlumený, takže jak z mého pohledu, tak i z protijedoucích řidičů usuzuji, že to 30W zápalko svítí hodně
Datum: 19. prosince 2010 21:58
 viděl jsem tu kdysi návod od Chonga a mám za to že to bylo na 75W ale nevím to jistě....
Datum: 19. prosince 2010 21:32
 nevíte jestli bude někdy vape co dává alespon 30W? těch 20 to je fakt ubožárna za ty prachy
Datum: 19. prosince 2010 21:24
 3200,-kc tady myslim.jinak to měla byt ironie,podle mě je mnohem efektivnějši si udělat zadek na LED a to je potom jiny kafe.
Datum: 19. prosince 2010 20:41
 kolik stojí??
Datum: 19. prosince 2010 20:34
 hmm,těch 20W co vape dává to je fakt velkej přínos...(akorát to nekolisá s otáčkama),
Datum: 19. prosince 2010 20:33
 kup si Vape
Datum: 19. prosince 2010 20:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute mam dotaz nevíte nehodou kolik by stala go na čezetu 175 píst,výbrus,repas kliky,ložiska a elektrika?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 11:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud budou špatné
Datum: 21. prosince 2010 11:57
 snad dáš i novou spojku, primární sadu a ožvaltené kolečka převodovky, ne?
Datum: 20. prosince 2010 22:26
Jméno: Frank
IP: uživatel10863
 jách ty si kus degena.... vybrus = +-cca 800kc, klika +-cca 1500, loziska = zalezi na tobe co tam naseres... a elektriku ? tu si vyrvy z auta....
Datum: 20. prosince 2010 0:23
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Čus draci,chtěl sem se zeptat jestli nevíte něco o tym,že 125ccm je od 17let,prej to ted změnily nevíte jestli je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 22:42
 a co je v patnácti do 45km/h to nebude
Datum: 26. prosince 2010 22:42
 teď dělám papíry na A1 baba v autoškole mě to řekla od 1.1.2011 je motorka 125ccm a 11kw od 17 let,ted co je 18 let do 25kw bude od 19 a do objemu 400ccm a neomezena motorka co byla od 21 se posunuje od 24 přesně tak mě to řekla
Datum: 26. prosince 2010 22:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Taky pravda, ale dnesni ceny motorek, nevim no, simsony litaj na inzercich od 10tis vejs, za to uz se neco novejsiho da sehnat
Datum: 21. prosince 2010 10:12
 jo Lori tak to jako beru ale proč myslíš že přesto jezdí plno lidí na simsonu nebo napo pionýrovy proto že né každej má prachy na nákou 125
Datum: 21. prosince 2010 7:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Mit papiry na 125 a jezdit na pionyru? Radsi bych si koupil "normalni" motorku proste... fichtl na papiry nejezdi
Datum: 20. prosince 2010 22:19
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 aspon co sem vyčetl tak je to až od roku 2013 a to už my bude jedno to už budu mít řidíčák dávno hotovej ale vidím to tak že se spíš pak na to každej vysere a počká si rok na auto jo a Lori podle tebe fichtl není normálni motorka?
Datum: 20. prosince 2010 22:15
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Souhlasim ze je to kravina, ale kdo chce jezdit legalne tak si koupi normalni motorku, na fichtu bych s papirama nejezdil
Datum: 20. prosince 2010 17:56
 Kéž by to nechali tak jak to je teď, protože na fichtla až od 17 to je na nic.
Datum: 20. prosince 2010 15:43
 Tak jak to je? Já už ho teda mám, ale něco vám povím, co si myslýte, že by znamenal posun na 17let míň lidí by jezdilo na 125 a tím pádem i na fichtlech a víc lidí by si dělalo AM to zavání lobingem holt, kdo si bude dělat AM, když může za rok na A1 a stojí to jen o 200 - 300 víc, holt humáč  . Někomu se třeba nehodí, že se prodává míň těch novejch dechů s konst. rychlostí 45km/h.
Datum: 20. prosince 2010 15:39
 "Maly" skupiny se nemeni, zmena je az u skupiny A - omezeno a tam se posouva vykon na myslim 35Kw a pomer vaha/vykon 0,2Kw/Kg a pak u skupiny A - neomezeno a ta bude myslim od 24 net, nebo po 2 lete zkusenosti se skupinou A - omezeno
Datum: 19. prosince 2010 20:52
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Podle toho, co tam píšou to má zůstat ještě tak jak to je do 1. 7. 2011, kdy by se to mohlo změnit
Datum: 19. prosince 2010 20:22
 http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/novy-zakon-o-ridicskych-prukazech-je-na-ceste-17295.html
Datum: 19. prosince 2010 20:20
 Minimální věk pro získání sk.A1 (do 125 ccm a max.výkon 11 kW) zůstává ve výši 16 let.
Datum: 19. prosince 2010 19:57
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 takže po silvestru to bude na ccm až od 17 let?
Datum: 19. prosince 2010 19:44
Datum: 19. prosince 2010 19:29
 Tam se píše, že platnosti by to mohlo nabýt až 1. července 2011 a je tam i odkaz na nějaké bližší info
Datum: 19. prosince 2010 19:18
 http://www.motoforum.cz/novinky/ridicske-prukazy-na-moto-v-pohybu-/
Datum: 19. prosince 2010 19:17
 to si dělají srandu ne? jako fichtla až v 17?
Datum: 19. prosince 2010 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 jsem jen pro. 16 letej kluk nemá co dělat na otevřenym Mitu o výkonu 27kW,ovšem papírově spadá do A1.......naopak 15 letej kluk nemohl řídít fichtla.....bylo to postavený na hlavu...... najděte mi někdo znění nový vyhlášky....moc mi to zajímá
Datum: 19. prosince 2010 19:05
Jméno: wewerka
IP: uživatel10027
 Pokud začneš dělat řidičák již v tomto roce tak od 16ti, jinak až od 17ti...
Datum: 19. prosince 2010 19:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to je pěkná chujovina
Datum: 19. prosince 2010 18:59
 Jo a taky se traduje, že jdou vozidla odhlášená do roku 2004 znovu přihlásit, co vy na to Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 15:31
 No tak jsem volal na registr a je to nějaký divný ale Jawu 555 odhlášenou začátkem devadesátejch let mi prej nepřihlásej.
Datum: 20. prosince 2010 15:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to jen od roku 2001 do 2004, a lze to jen za určitých podmínek, teď už nevim jakejch, někdo mě určitě doplní..
Datum: 19. prosince 2010 19:19
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci tak si tuninguju motor na fichtlovi dal sem tam kliku s podkouvouu atd. ale zastavil mě předstih nemáte někdo nějakej jednoduchej návod jak ho nastavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 19:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no nezbývá než souhlasit se smíchem
Datum: 19. prosince 2010 19:40
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 CHÁCHÁCHÁ, to už je fakt moc
Datum: 19. prosince 2010 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 vemes sroubovak,povolis stator,otocis ho tak aby horni civka byla pod výliskem karteru. Pokud vse ostatni je ok,tak tam bude cca 1.5mm pred HU predstih,to ti stačí, na kladivka dej podle měrky 0.35mm odtrh 0.4mm při HU,to se také dělá šroubovákem....pokud bude vše OK tak to pojede fajn...jen nevím jestli ta podkova sama o sobě bude k něčemu dobrá.....jinak také smích
Datum: 19. prosince 2010 18:57
 tuninguješ motor a nevíś jak se nastavuje pŕedstih ? (smích)
Datum: 19. prosince 2010 18:25
 Ahoj, jak velký problé je dostat Jawu 555 na veteránský čísla když je dávno odhlášená, žádný původní Tp není, co na to potřebuju? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel7990
 jo dostatek peněz je základ. renovace počítej 10 tisíc(a to sem to spočítal hodně levně s odfláklym motorem) a papíry 5 tisíc....jestli se bude muset připlácet někde tlačenka nevim....určitě levnější a snadnější je koupit vrak na platných dokladech....i kdyby stál 5000,- ..... sledujte aukro.... i totální pekáč s platnym TP se vyšplhá i na 6 tisíc....krasavec bez papírů max 8 tisíc.....
Datum: 20. prosince 2010 15:41
Jméno: Šefča
IP: uživatel10585
 Dostatek peněz  chápu to dobře? Jako podmazat.
Datum: 20. prosince 2010 10:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 100x rychlejc a levnějc ti vyjde sehnat jiný papíry
Datum: 19. prosince 2010 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 doklad o tom,že opravdu odhlášená je a její odhlášené papíry....pak už jen dát 555 do origo stavu,sehnat přes pořádnou tlačenku někoho u veterán klubu a sehnat dostatek peněz......
Datum: 19. prosince 2010 18:59
 zdar draci mám problém s fichtlem s karbecem neteče mi benzín do válce ale když zmáčknu čudlík kterým ponořím plovák tak tam benzí teče a když ho pustim tak tam přestane týct a chcípne kde je závada ? jak jí mám odstranit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 18:59
 Skus se taky podívat na jehlovej ventil na víčku plovákovky
Datum: 19. prosince 2010 18:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 vyčistit
Datum: 19. prosince 2010 18:46
 Odskúšaj uvidíš nemožem tráfať do slepa čo tomu je toto sú asi naičastejšie závady
Datum: 19. prosince 2010 17:59
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 nic jinýho to být nemůže?
Datum: 19. prosince 2010 17:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs, přisává falešnej vzduch
Datum: 19. prosince 2010 17:56
 je to špinavé alebo zle nastavená hladina
Datum: 19. prosince 2010 17:38
 Zdravim draci potrebujem nahradit ihlové ložisko na čape za klzné púzdro origoš také púzdro nekúpím budem si ho muset dat volakomu vytočit ale na ojnici je len jedna dierka pre mazanie bude to stačit ? na origo ojnici boli dve dierky neviem či sa to bude dať navrtať bude to asi kalené a bojímsa abi som nepoškodil ojnicu.a ešte neviete aký je to púzdro materiál mosadz alebo bronz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:10
 Zkus se podívat do katalogu s ložisky,třeba nějaký najdeš co pude pasovat.
Datum: 21. prosince 2010 22:10
 neviem či bi mi pasovalo já tam mám voláku ojnicu WM MOTOR primer oka je 18mm
Datum: 19. prosince 2010 17:26
 já mám zato že se to pouzdro prodávalo na CKR ojnici
Datum: 19. prosince 2010 17:13
 ked som dával čap do piestu tak som ho stlačil
Datum: 19. prosince 2010 16:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 proc menis jehlove lozisko za pouzdro ?
Datum: 19. prosince 2010 16:37
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 BRONZ!! soustružník bude vědět jaká. dirka stačí jedna.
Datum: 19. prosince 2010 16:32
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute jak je jehla a na ní ty zářezy tak jakej to je rozdíl jestli to dám an první nebo na sruhej?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 16:12
 dej ten plíšek na druhej zářez z vrchu...
Datum: 19. prosince 2010 16:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ovlivnuje to bohatost smesi , co je to bohatost smesi si najdi
Datum: 19. prosince 2010 15:51
 Čaute graci mám od kámoše píst+válec+hlavua nový kroužky a když sem to tam dával tak proč mi ta hlava nechce sednout na ten válec když mu to normálně jezdilo?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 18:32
Jméno: miki
IP: uživatel10885
 Třeba jenom špatně dotahuješ šrouby musiš je dotahovat do kříže
Datum: 23. prosince 2010 18:32
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ale furt nevíme v jakym smyslu mu ta hlava nesedí, ale asi se to od něj ani nedozvíme. zatim se tu jen odhaduje.
Datum: 21. prosince 2010 20:46
 na fichtla nesmie íst pod hlavu tesnenie oddaluje ju a tým uperáš na kompresy maximálne hermetyk alebo vysokotepelny kaft
Datum: 21. prosince 2010 20:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale on myslel že to sedí přesně žebro na žebru
Datum: 20. prosince 2010 19:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hlava nikdy není uplně na valci dej tam těsnění
Datum: 19. prosince 2010 18:48
  musí pasovat možno je otlačená od šrobov nejde ti cez tý závitové tyčky ?
Datum: 19. prosince 2010 17:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zapoj hlavu
Datum: 19. prosince 2010 17:09
 cau draci, chci si na mustanga udělat brzdový světlo, máte někdo fotku nebo odkaz na fotku kam se dá přidělat ten spínač? díky za odpovědi jawaman
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 22:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 19. prosince 2010 22:51
 Ahoj draku, hele já jsem si to dal na kryt řetězu kousek od nakopávačky. Pak na pružinku na brzdu.
Datum: 19. prosince 2010 15:16
 http://www.jawa-50.wgz.cz/elektroinstalace/instalace-brzdoveho-svetla.html , ale moc bych si od toho nesliboval
Datum: 19. prosince 2010 14:40
 čau,renovuji Jawu 555 a chtel jsem se zeptat na ty nalepovaci zlaty linky.Jestli se s tim dá udělat i předni blatnik? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 18:27
 o.k díky
Datum: 21. prosince 2010 18:27
 Jo dá  muj fik je tomu přikladem
Datum: 19. prosince 2010 12:40
Jméno: Tomáš
IP: uživatel10843
 Čaute daci když mám nový kroužky tak musijou se zajet?A když je mám zajet a tím pádem stídat stli jízdy tak to jako mám jezdit 1 den jakoby na spotřebu a 2 den víc do otáček?kolik km to mám zajíždet
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 17:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na zajetí novejch kroužků stačí jedna nádrž s většim poměrem oleje v benzínu a nějakejch 50km to zbytečně netočit do mrtva, jinak můžeš jezdit normálně..
Datum: 19. prosince 2010 17:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel10843
 jj o tech zámkách vím a celej ten válec je nejlepší vytřít m2t a de to pěkně ale dik
Datum: 19. prosince 2010 12:33
 čau hele ja jsem vyjezdil asi tri nadrze na pionýru,proste to ucejtis ze to pojede rychlejc,jo a myslis asi pistni koruzky? ty maj na pistu takovy zamecky a na konci tech krouzku je takovej jako by zub a ten si na ty zamecky musi sednout, a pak by to melo normalne ten valec jit.hlavne ten valec tam nedavej vetsi silou jinak ty krouzky praskonou
Datum: 19. prosince 2010 12:28
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 Ahoj budu v motoru měnit ložiska a mám z toho trochu strach....jelikož jsem se dočetl že když se špatně z motoru vyklepnou tak blok motoru se zničí...a proto se ptám čím mám bezpečně ložiska vyklepnout? a čím bezpečně nalisovat nové? nebo jaké máte zkušenosti a rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel7990
 to mi mrzí...neuvažoval jsem zcela tuto možnost
Datum: 20. prosince 2010 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro Standu : ve 3 letech se od nás táta odstěhoval a ted mám nevlastního a ten ani neví jak se na pionýru jezdí
Datum: 19. prosince 2010 22:39
 standa má pravdu já taky se nejdřív ptám taty potom se juknu na internet a až potom se ptám tady když to pořád nevím,můj tata mi většinou poradí ale co se týče jeho mládí a fichtla 05 tak jezdil taky jen 50km/h a nikdy s dědou na to nepřišli co tomu bylo...
Datum: 19. prosince 2010 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 někdy žasnu....a proto pořád říkám.....když nevíš co s tim,zda je něco špatné a nebo ne tak doprdele snad máš tátu kterýmu je minimálně 35 let a fichtly sou jeho mladí!! nevěřim,že kdokoliv z vás nemá tátu,kterej nejezdil na fichtlu a nehrabal se v něm!! To si myslíte že my všichni co se v tom trochu vyznáme sme na to přišli sami,jentak?? ne,taky nás musel napřed někdo nakopnout....tak pokud ti něco šmajdá,tak zjisti přoč! nebo at to zjistí někdo jinej,kdo tomu rozumí a rovnou nepul motor a neměn ložiska....
Datum: 19. prosince 2010 15:55
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 A co spodní komprese? Nejdřív zkontroluj předstih, karbec, filtr sání. Když jukneš na nastavení předstihu a bude magneto celý od oleje je špatný gufero.
Datum: 19. prosince 2010 14:53
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 komprese je krásná...alespon při našlapávání je to cítit
Datum: 19. prosince 2010 13:02
 Tak tomu už by se nic stat nemělo... těch 1000Km to už je zajeté takz 80%... možná už to zajeté je kdoví jak s tím ten původní majitel jezdil. místo ložisek bych radši skontroloval kroužky. Jakou to má kompresi?
Datum: 19. prosince 2010 12:33
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 no když jsem toho fíka koupil tak jsem si neuvědomil že má najeto jenom 1000 KM a byl to můj první fík tak jsem ani nevěděl kolik oleje se leje do benzinu  tak jsem mazal odhaduju tak 1:50 s M2T  ale najezdil jsem na tom s timhle pomerem jenom 2 kilometry tak doufám že se nic strašnýho nestalo...zkusím ten vzduchový filtr jinak díky
Datum: 19. prosince 2010 11:52
 1000Km od výroby to ten motor neni ještě ani zajetý tonemůže byt ložiskama... Leda že by toněkdo při zajíždění nešetřil a odvařil to takých motorů jsem viděl už dost ale nejdříve skontroluj to co tu bylo psané.
Datum: 19. prosince 2010 11:47
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 tak to je pěkna blbost!!! rozebírat motor je to poslední. zkontroluj tohle: vzduchovej filtr, karburátor ,výfuk, dofoukání kol, napnutí a namazání řetězu, kola se musí lehce točít a nesmí drhnout brzdy.
Datum: 19. prosince 2010 11:19
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 já ani nevim proč je chci měnit můj pionýr má najeto pouhých 1028 KM od výroby a nejede víc jak 40 Km/h a předstih je správný a někdo tu nedávno psal že může házet vačka protože jsou vybjehaný ložiska....
Datum: 19. prosince 2010 11:14
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a proč je chceš měnit? jsou snad zadřený??? jestli motor netáhne, koktá a nejde nastartovat, tak to určitě není ložiskama. mám v motoru ty nejlevnější a nejobyčejnější ložiska jaký šly v tý době(před 16-18 lety sehnat) mají natočíno přes 20 000 a pořád to s nima jde rozhoupat přes 70. vážim 85 kilo  )))
Datum: 19. prosince 2010 11:05
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 Nejlepší je když staré ložiska vyndáš buď stahovákem, nebo jestli máš horkovzdušnou pistoli tak to nahřát a vyndat. já sem to tak udělal a vše šlape jak má.
A když budeš dávat nová ložiska, tak zase nahřát kartery a usadit ložisko, chvilku nechat a ještě přez kus dřevěné trubky na to ložisko pár krát klepnout, ale málo, jenom aby si uplně sedlo, a pak nechat vychladnou, a když budeš usazovat klikovku, tak nahřej vnitřní kroužek ložiska jde to tam samo, a kkrásně
Datum: 19. prosince 2010 10:40
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus draci vim ze to sem nepatri ale jak je mozny ze mi najednou nejdou prehravat jen videa?ani format 3GP ani MP4 ani Avi nejde ale jinak pisne dou co s tim mam delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 12:35
Datum: 19. prosince 2010 12:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Zmenit prehravac na ten co podporuje tyhle formaty nebo doinstalovat kodeky
Datum: 19. prosince 2010 10:31
 Zdarec mam dotaz renovuju 21 a nvm jak to bylo s barvou nadrze a s kouskem ramu vzdy byly dvou byrevny ?? delam rok 1969 diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 18:18
 je
Datum: 19. prosince 2010 18:18
 Je ta šedivá jiná než šedobílá, myslím tmavší?
Datum: 19. prosince 2010 18:08
 Mám modrosivú 20tku rok 69 a nádrž je sivá rám je celý modrý
Datum: 19. prosince 2010 16:50
 čau lidi, chtěl bych se zeptat, jestli někdo má zkušenost s tou laděnou koncovkou od TK moto pro dandy 50 s motorem sachs, stojí 1500,- takže bych rád věděl do čeho jdu. slibují nárůst výkonu až o 1 koně a točivý moment v rozmezí 0,5-1Nm. Bude ten rozdíl nějak citelně poznat? z výkonu 2,6kW by výkon poskočil na cca 3-3,3kW. Samozdřejmě jsem přemýšlel že bych zkusil větší trysku do karbecu. Kupuji ted taky novou pístní sadu tak bych rád aby to dobře frčelo.  díky za všechny užitečné rady. popřípadě kdo má zkušenosti s úpravami dandyn at motorových či jiných byl bych rád kdyby se o kus svých zkušenosti podělit.  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 19:41
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 karbec má označení BING 18/15/101 15 je prům. difuzoru ... někde sem četl že tam de dát až do 19 ale asi to bude chtit upravy ... no ten fiilt je taková skřínka a v ni jsou kolejničky pro filt je to takový oval bez pevné kostry .... karbec bych určitě neměnil dokud bych neml jistotu že tam pasuje  bohužel nejsem milionář a asi ani v brzké době nebudu  zatím jen chudý student střeední chemické školy  chci přes zimu tu motorku dat do kupy a zaroven trochu nabudit musim že zatim bude dostatečne ten vyyfuk + lehká GO jako je ta pistni sada popř. gufera ... uvidim jak to pude a dal a jak budou penize a popř. se zkusí i ten karbec atd.  pokud ovšem bude znatelný rozdil jen s tím vyfukem jakožto ty grafty slibují že jo tk bych už možná ani nic neměnil ... jak se říká nejlepší je to co je na mmotorce z výroby ... ovšem u dandyny to možná neni tk pravda
Datum: 19. prosince 2010 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 tak do filtrboxu jde dát jiná molitanová vložka...nebo ja ted nevim jak je to tam reseny....hlavne nez zacnes menit karbec tak zmer vnitrni prumer ty trubky z válce! jestli je 15-16mm tak nemá význam kupovat dell 19....
Datum: 19. prosince 2010 19:15
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 Ok pokusim se ho trochu vyčistit ale nwm zda-li to extra pomůže ... s tim karbecem je tam HT 78 kusim tam hodit 80 popř. 76 a uvidim a nakonec kdyžtak bych tam hodil jiný karbec ... myslím že kompresi měnit nemusím 11,5:1 je dostačující
Datum: 19. prosince 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 pokud nechces propady výkonu a chces zachovat hladký nárůst výkonu,tak airbox zachovej! primej filtr je sracka k nicemu,jedinej jeho efekt je,že hučí.....nez zacnes menit karbec,tak zmer prumer hrdla válce na karbec....
Datum: 19. prosince 2010 17:49
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no něco takového jsem chtěl slyšet  jo vyfuk je asi opravdu velkou slabinou tohohle stroje ... dneska jsem vypálil koleno ... a tak bych chtěl na jaro přihodit i ten ladák no ... tak samo ten karbec 15 difuzor si myslím že není nejštastnější řešení ... vše chci během zimy a jara prozkoušet a popř. povyměnovat tak, aby to tomu motoru sedlo co nejlepe ... co jsem se díval na válec tak má dva přepouštěcí + 2 pomocné kanály a sací + výfukový ... moc se do upravy válce pouštět nechci přecejen už to není jako klasický pionýr ... ten karbec bych rád zkusil větší možná by nebyl špatný ten dell otro 19 co je tady na FK ... přece jen když mám olejové čerpadlo dell orto proč ne i karbec  no uvidim ... pokusim se ještě něco dalšího všude možně okoukat  a jinak zatím díky  a s tím airboxem bych to taky rád nějak vyřešil .. možná tam dát rovnou příme sání, protože můj filtr v airboxu je řekl bych docela po smrti ... jenže takový filtr se nedá nikde sehnat ... a když už tak nepaasuji rozměry tak přemýšlím o nějaké vhodné náhradě
Datum: 19. prosince 2010 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 ok,tedy dobrá volba.....z grafů je vidět,že nové koncovky jsou výborná náhrada problémových origo koncovek....takze jdi do nich....ja si myslím,že daleko víc výkonu i síly je tam uškrceno na výfuku a karburátoru...ale je dobré se držet pravidla nepředělávat neco co funguje......ladit nově vyrobený výfuk bez brzdy je skoro nemožné....osazení větším karburátorem a do filtrboxu dát víc průchozí vložku by nebylo vůbec marné....jen z hlavy si nevybavuju,jak je na teto dandyně dělaný válec....vím že je to symetrák,ale už si nevybavuju kolik je tam přefuků....každopádně je to motor novodobé konstrukce z kterého by se dalo vytřískat hodně....
Datum: 19. prosince 2010 14:34
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 celkový stav je dobrý, ted měním novou pistni sadu nikasil je v pořádku ... karburátor je čistý bez problému ... neni duvod proč to neřešit ... samozdřejmě že když budu mit vyšlehaný motor tak tama si nebudu cpát ladáky v domění že mi to ten výkon zpraví ...
Datum: 19. prosince 2010 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 dulezitejsi je celkový stav motocyklu,výfuku a sání...až potom řeš nejaky ladeny koncovky
Datum: 19. prosince 2010 14:09
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 18. prosince 2010 22:06
 Zdravim, ako vyzera stojan na 20tku s revmaplechmi? je iny ako na 21ku? v com? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 20:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim že jsou stejné
Datum: 18. prosince 2010 20:49
|



|